[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmm gisteren nog effe gespeeld, merk wel dat grote battles steeds makkelijker gaan :) ontwijken op de juiste tijden, sommige vijanden op een afstand houden een damagen met je gun of blade. Maar merk wel als er veel vijanden tegelijk komen zeg maar 2 echt grote een 10 kleine, dan wordt het toch soms lastig :).

Gisteren ook mijn paardje gekregen wat een tof huisdier :). En meteen die eerste worm verslagen, wat een leuke finish move :) rats heel die worm open gesneden :p

2. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen/willen jullie me aangeven hoe ik t stuk zwaard in dat zand gedeelte kan pakken? er zit zon rood rotsblok voor maar ik kan nergens een bom vinden

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    mask of shadow opzetten,naar beneden lopen dus onder het rode blok,dan links omhoog kijken daar hangen bommen tegen de muur ;)

4. James Pond

James Pond Guest

Moet je ff dat masker op doen ;)

5. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal s kijken thanks,, zie ook gewoon nu pas dat je op de kaart kan zien waar die stukken liggen.... lol loop al ff te zoeken

6. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens helemaal rechts op de kaart nog een stuk unexplored gebierd waar het laatste zwaardstukje ligt. was dit bij jullie zover in het spel ook nog unexplored of heb ik iets gemist? hoe kom ik daar?

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee waar je het over hebt eigenlijk.

Zover in het spel had ik alles al unlockt zeg maar en kon ik gewoon alles makkelijk pakken.
    Btw echt helemaal rechts is het stuk waar je moest vliegen en daar kom je dus ook nooit meer,ligt ook niks btw.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jawel bij de twilligt catedral (of hoe je het ook schrijft) ligt nog een chest waar je pas bij kan met de hookshot. Je kan daar weer komen met een portal van Vulgrim.

9. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de worldmap zie ik rechtsboven de twilight cathedral dus ook rechts langs de choking grounds mn laatste stukje zwaard knipperen, bij vulgrim is het echter unexplored dus ik kan daar niet heen via de serpent hole, volgens mij moet ik dus ergens nog vulgrim activeren maar weet niet waar. bij de twilight cathedral ben ik al rechts geweest met mn haak, daar staat die rare gast en daar kan ik n kistje pakken, verder geen stuk zwaard toch?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet gewoon in de Choking Grounds zijn? Dat stukje van de Armageddon Blade daar zit volgensmij wel aardig rechtsbovenin.

11. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag net in n youtube filmpje the broken stair erbij staan, zegt je dat iets?

12. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    nevermind ben er al... was hier nog niet geweest..

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Grijsachtig gebied met een hoog gelegen snelweg die in brokken is verdeeld. Verder nog twee half-geruineerde huisjes en that's it. Moest je daar niet gewoon langs als je bij Twilight Cathedral wil komen?

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me wel want vanaf daar krijg je dat vlieglevel de eerste keer.

15. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja was lang geleden, was er inderdaad wel al geweest, had alleen vulgrim daar niet gezien.

heb hem uitgespeeld btw 19 uur 48 minuten
    heb nu al zin in deel 2 door t einde!!

16. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet want aan gezien Twilight Cathedral helemaal rechts onder ligt ;)

Mischien kan de map ook wel in de start post (weet niet of hij er al in staat :D)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    EDIT: Ik had de laatste pagina nog niet gezien....

Die map klopt niet, gebieden missen of zijn ingame net iets anders.

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Broken Stair zit bij mij toch echt rechts van the Choking Grounds. ;)

19. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja rechts van Choking Ground wel maar je zegt in je post hiervoor Twilight Cathedral :confused:

klopt maar daar staat The Hollow wel op en van deze map word je al helemaal niks wijzer :

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg alleen dat je langs the Broken Stair moet om bij de Twilight Cathedral te komen.

Maar goed, heb nu alles weten te verzamelen. Laatste Artifact + Wrath Shard waren nog sneaky verstopt, maar toch weten te vinden. Moet nu nog die wapens op max level krijgen en al die Wrath skills kopen. Is vrij onmogelijk omdat die dingen nogal duur zijn.

Deel Deze Pagina