sjonge jomge wat een avond gister zeg haha, wat lachen was dat zeg. Alleen jammer van die laatste 2 wedstrijden, maar van Gaal zou met deze wedstrijden zeer tevreden zijn qua taktiek. Maar wat heb ik gelachen zeg, die evert en youri haha ik hou van ze: Zeg youri. Ja evert. Je hebt toch ook in de zaal gespeeld ? Ja evert bij de adelaars,dat was een leuke tijd hahahaha
Die dekselse rien is ja...ja....JARIG !!! Nou Rien Als ik het mag zeggen(ik heb wel geen vlag en ook geen fluit) Maar Gefeliciteerd !! \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Hartelijke groeten van Evert en Youri !!
haha \o/ Bedankt ik heb een Kado van de overheid gekregen: Legaal drank kopen/drinken thanks ^_^ ja ik ga een traktatie door de headset duwen
Youri ? Ja evert. Zou katti ook nog komen ? Weet ik niet evert, misschien moet hij zaalvoetballen evert Voetbalde hij niet bij de adelaars youri ? Nee lul, dat was ik. Dus katti komt vanavond ? Tis nie zeker evert Dan wachten we wel af youri
Youri: Dat was een leuke tijd! Evert: Als Katti komt, dan hebben wij een leuke tijd, want dit is een topwedstrijd, en wijl, hebben de beste plaatsen van het stadion. Youri: Ja evert. -- maar je komt dus wel Katti?
eerst nog wat dingetjes doen en dan kijken of mn vrouwtje geen film zit te kijken, je ziet me wel verschijnen(hoop ik)