Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na 2 maanden pes gespeeld te hebben ging ik gelijk weer online met fifa. Het was ff wennen, maar heb 1-1 gespeeld en 3-1 gewonnen. Lekker hoor :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, net een potje op een andere manier gespeeld; alleen maar met LB+A en dat is echt nep. Je moet amper wat doen, alleen maar LB+A herhalen en dan schieten en hopen op een goal. 8)
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kon er gewoon niet tegen dat jij het ook opeens ging doen, kon gewoon echt niks meer doen :lol:
    Klote goal van jou in de 91e minuut, de laatste fucking seconde! 8)
    LB + A in combinatie met LB + Y is dodelijk.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  4. Ben85

    Ben85 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de Win 100 Ranked matches online achievement krijgt? Heb er nu 101 gewonnen, maar geen achievement. Wel heb ik 7 van de 10 wedstrijden niet af kunnen maken omdat de tegenstander opeens offline gaat. Deze staan wel gewoon als een winst voor mij genoteerd. Iemand een idee?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wedstrijden die niet zijn afgemaakt door quitters tellen niet mee. Dus je hebt nu pas 30 reguliere wins. :+
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wedstrijden die niet geheel zijn afgelopen (tegenstander quit) tellen niet mee voor de achievement.
    Hooh, Shin was me voor.

    Net ging er weer een tegenstander weg bij de 4-2 wanneer hij nog alle kans maakt, sommige mensen snap ik echt niet:+
     
  7. Ben85

    Ben85 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is heel af en toe ook weleens de verbinding weggevallen. Dus denk dat dat ook gebeurd is bij diegene die voorstond. Stom dat bijna iedereen de wedstrijd afsluit. Kan haast stellen dat ik alleen de wedstrijd kan afmaken als het gelijk is of ik achtersta. Bederft veel speelplezier voor mij zo. In ieder geval bedankt voor de reactie(s)!
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ook niet waarom EA het ze zo makkelijk heeft gemaakt om te leaven. Je drukt op Start en drukt op Exit en je bent weg. Als je dat nou gewoon weghaalt, dan zouden ze op hun Guide knop moeten drukken, dan naar Dashboard en vervolgens weer FIFA opstarten. Dat zou misschien afremmend kunnen werken.
     
  9. frank1908

    frank1908 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurd idd vaak dat mensen leaven, Woensdag had ik een wedstrijd arsenal-liverpool 6-2, daarna een herkansing Arsenal-Frankrijk 4-1, daarna wilde hij nog een keer Arsenal-real, ging redelijk gelijk op totdat ik vlak voor rust 3 x scoor en direct na rust weer. Toen was plotseling de verbinding verbroken.

    Wat ik wel irritant vindt dat sommige fifa zijn als een bioscoop, die eindeloose herhalingen en het lang juigen, zelf als je bij 6-1 6-2 maakt. Ik druk gelijk door dat juigen en die herhalingen vindt ik niet zo belangrijk!
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja zielepoten. Zie het nut er ook niet van in. Dat je de herhaling 1 keer wilt zien, OK. Maar 3 keer bij een afschuwelijk doelpunt en daarvoor nog zo overdreven juichen...|:-
     
  11. Ben85

    Ben85 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me niet aan de herhalingen als het waard is deze te bekijken, ongeacht of het een doelpunt/ overtreding van mij is of van de tegenstander. Mooie doelpunten wil ik best drie maal zien. Als iemand zijn vijfde doelpunt absoluut niet mooi is, en dan 3 keer wordt teruggekeken, is het wel vervelend als het constant gebeurd dus ik kan irritaties begrijpen.
     
  12. frank1908

    frank1908 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd bij het maken van een intikker 3 keer herhalen en ongeveer het stadion uitrennen\o/:lol: vindt ik een beetje overdreven.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Verlies met 7-3 van Meowth... om in te komen blijkbaar want daarna hem kansloos met 6-0 verslagen :) (in ded 85' minuut ging die weg)
     
  14. Meowth

    Meowth Guest

    Goed gespeeld, je weet wel dat ik veel beter met Chelsea ben, ;).

    Ook expres leeg goal weggeschoten, broodje gaan maken tijdens de westrijd enzovoorts.
    E: Ik neem de volgende potje wel op, want nu zit je in de party wel heel erg hard te bluffen, blijkbaar, kunnen ze zien hoe gaat met chelsea. :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2010
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Met Chelsea?
    Was jij niet degene die altijd met "lage teams" speelde?
    We kunnen allemaal in deze topic pagina's teruggaan en lezen hoe graag jij wel niet met minder sterren teams speelde, die speelde "o zo fijn".

    Hoe kan je dan nu opeens zeggen "ik kan niet met Real Madrid spelen", terwijl je met Real Madrid het gaming toernooi won? Omdat ik je met 6 - 0 van het veld veeg? Accepteer het gewoon.

    En Expres voor leeg goal weggeschoten? Vanuit die hoek weet iedereen met fifa ervaring dat je in het zijnet schiet.. om hem dan in de 80e (toen het al 5-0 stond) minuut niet in het zijnet te schieten maar over de zijlijn, daar heb je me echt mee geholpen. :+

    Ik beweer niet dat ik de beste ben, maar op dit moment versla ik je gewoon. Punt. En dan dat je voor veel leden hier op dit moment weinig uitdaging bent. Aangezien ik ook lang na niet de beste speler hier ben, maar wel beter dan jou.

    (grappigste was nog:"waarom post je op xboxworld? waarom naai je me?" ik:"ik post gewoon de waarheid" Meowth:"nee man, ja feitelijk wel maar nee man")
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan ook niet met een andere team spelen dan Manchester City want ik ben echt gewend aan het spel van Manchester City om één of andere reden 8)
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat heb ik met Fener, dat komt natuurlijk omdat je gaat wennen aan wat de spelers wel en niet kunnen

    @meowth: een slechte generale voor een toernooi is altijd goed ;)

    @Aernnhem: doe alsnog mee met xbw toernooi ? Krijg je mooie wedstrijden en discussies ;)
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat haat ik toch dat kut Real Madrid, alleen maar met Ronaldo rennen :emo:. Net was ik ook veel beter, maar die gozer had alleen gewonnen door rebounds en door de snelheid van Ronaldo, zo verlies ik altijd van Madrid. Toevallig schieten al mijn spelers dan ook naast of op de paal/lat, zelfs een kopbal van 1 meter afstand ging tegen onderkant lat :emo:. Waarom moet EA altijd één speler een über speler maken die alles kan. Het verneukt het spel echt.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon niet tegen spelen:)
     
  20. Meowth

    Meowth Guest

    Jezus man, je mag wel blij zijn dat je van mij hebt gewonnen, maar doe rustig aan. We spelen dat potje nog, en ik neem het op. Hopelijk ziet het er een beetje duidelijk uit.

    I still love you, Aernie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina