[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    spas met grip is inderdaad fucking chill gebruik ik ook altijd als second
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Spas is inderdaad echt goed. Heb er echt vaak een 360 final kill mee gemaakt.

    Enne...nee....ik ga niet trakteren :p
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    I looooove Domination, spawntrappen als een malle daar. Dom, TDM en FFA speel ik meestal. Als ik in een gekke bui ben soms Search, hele toffe game-mode met goede spelers, maar ik ben er na een uurtje weer zat van. Wat speel jij dan altijd? SND en Sabotage ofzo? Anyhow, het boeit me helemaal niets wat voor gamemode we doen. Volgens mij speel jij ook wel aardig voor de objectives of niet?

    De spas gebruikte ik idd heel veel in mijn eerste prestige, nu gebruik ik de akimbo magnums wat vaker. Zijn toch wat cooler.
     
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zero, wil je een paar potjes spelen nu?
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Help:

    Als je in private match met zen 2tjes gaat spelen. Bijv. team deathmacth op rust, krijg je dan ook echte xp die meetelt voor het uplevelen??????????????

    En ik wil heel graag de 10 nukes in callen, , Kan dat in private match????En telt dat mee voor de challenges en callsigns???????
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe je het niet gewoon in public matches? Is toch veel leuker?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    edit:// te laat :+
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    =(:'-(

    Nog maar 1½ voor ik eindelijk mijn M16 heb:)
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan nu wel? Heb de hele avond aan de studie gezeten, sorry man! Ga zo even een paar potjes spelen voor het slapen gaan.
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    (LS), niet (RS) :).
    Demolition, TDM (Express), FFA, Sabotage alleen wanneer ik met een (redelijk) volle party zit waarbij iedereen voor de objective gaat, af en toe Hardcore SnD, maar dan ook niet meer dan een half uur, (Hardcore) Headquarters en speel vaak Mosh Pit. Domination is trouwens wel leuk als je het via Mosh Pit speelt, zal wel aan het soort mensen liggen dat die playlist speelt :p. Merk sowieso dat in Mosh Pit mensen veel meer voor de objective spelen. Als ik via Mosh Pit in SnD kom is het echt een saaie gametype, SnD is naar mijn mening echt een gametype om hardcore te spelen.

    En ja, ik ga altijd voor de objective, zoals het hoort. :)
    Neen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oops, my bad.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hangt ook nog van je Button Layout af ;)
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu even SND aan het spelen, hands down hoor. Wat een spanning als je last man alive bent zeg, en dan nog het voor elkaar krijgt als je het hele team killed van hen. Niet goed voor mijn hart.
     
  15. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN STOP MET SPELEN!!!

    Er is alweer een nieuwe hack opgedoken|:- eb dit keer is het niet zo een leuke namelijk in bepaalde potjes als je een kill maakt gaat er 5 miljoen Experience Points weg.
    Dat houd in dat je dus van lvl 70 opeens naar lvl 1 gaat |:- :'-(
    en raad eens het is weer bezig op de XBOX360 en op de PC

    Hier vinden jullie wat meer info:
    http://callofduty.nl/news/2881/Alweer_een_nieuwe_hack_opgedoken!.html

    Ik voelde mij plichtmatig om jullie te waarschuwen als mede gamer
     
  16. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze artikelen kwam ik tijdens surfen op internet tegen. Vooral het laatste artikel is handig als je te maken krijgt met de negatieve xp glitch. De artikelen zijn 19 januari gepost.

    Infinity Ward finally patched some glitches for PC, console patch is in testing now.
    As you might now from previous updates, you can't play the game without updating to the latest version. Although some fixes can be done with simple "live patching" in the playlists, this is a full update that includes the following fixes:

    •Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.
    •Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.
    •Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.
    •Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'.
    •Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY)
    •Fixes to prevent various texture (PC-ONLY) and XP hacks.
    "These fixes, excluding the ones I've labeled as (PC-ONLY), are currently in test for the Xbox 360 and PS3 versions as well. Before you ask why there is a delay from PC to consoles, it's because we can update IW-NET directly and therefore the fastest. The console versions require additional testing through their respective manufacturers." - Robert '402' Bowling

    Source: Fourzerotwo.com »

    Negative XP glitch
    So apparently there is a glitch going around on the consoles which is the opposite of the "instant prestige" glitch in which you got so much XP that you would instantly prestige with just one kill. This time around, you will get so much negative XP that you will instantly go back to level 1 of your current prestige.

    However, @LORANT92 provided us with a little trick so you won't have to start all over - but you have to act quickly when you're dropped in a game like this. As your XP will only be updated to the IW-NET servers when you either exit the match or when the match ends, you can quickly go back to your dashboard or disconnect your network cable / wifi and the stats will not be uploaded to IW-NET.

    If you dashboard/disconnect from LIVE/PSN, the stats won't count.
    Meaning you won't lose XP.
    If you leave the match the usual way (by selecting 'leave game'), the stats will count, so you'll be a level 1.
    If you finish the match, the stats will count.
    You have to dashboard/disconnect while in the game, or else the stats will count

    Originele link:
    http://www.modernwarfare247.com/news/multiplayer-patch-update
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    die hack is er al een week ofzo ;)

    maar toch bedankt :thumbs:
     
  18. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dan heb ik nog wel geluk gehad dat het mij niet over komen is :D

    ik ga gewoon een nieuwe account maken en daar mee spelen want ik zat de laats tijd toch alleen maar te snipen met invertion die heb je zo gehaald:D

    en asl het weer gefixt is gewoon verder gaan met mijn eigen :D
     
  19. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gelukkig ook nog geen last van gehad :9.. Zou wel zuur zijn zeg als het je gebeurt :mad:
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gister ging het zwaar relaxt online. Eindelijk de ACR unlocked. Daarvoor nog even wat XP geboost door met de FAL te gaan beuken. Dat wapen is ook zwaar relaxt :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina