[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bring Down the Sky.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Pinnacle Station opzich ook wel. Hiermee kun je zo'n beetje alle biotic en wapen achievements in een keer halen. Dit mits je zulke Shepards hebt. Ik heb er mijn shotgun en assault rifle achievements gehaald en een deel van de sniper. Die popte gisteren in eens heel onverwacht op, terwijl ik mijn oude save kwijt was. Mijn profiel gelukkig niet en daar word alles opgeslagen. ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wanneer kan je de dlc spelen? Als je uit de citadel bent?

    ik ga het overigens toch anders doen met me1. Ik ga eerst deel 2 spelen met mijn me1 karakter. Dan opnieuw ME1 met een ander karakter en dan die inladen in deeltje 2. :)

    kan je in ME1 ook ergens zien wat je keuzes zijn geweest?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Je kan in deel I niet zien wat voor keuzes je hebt gemaakt. Deze moet je net als echte keuzes gewoon onthouden.

    Over je DLC vraagje: Die kun je spelen zodra je uit de citadel bent en je de beschikking hebt over je schip. ;)
     
  5. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een nieuwe game starten:

    Je kan gewoon een character van een vorige playthrough gebruiken, als je op een hogere difficulty dan wil gaan spelen zorg dan dat je helemaal in het begin bij het kleine stukje op de normandy dit doet, want anders telt het niet meer voor de achievement van een hogere difficulty rating.

    Je kan de moeilijkheidsgraad in options aanpassen. (en dan in hetzelfde menu op save these settings klikken)

    Level 60 worden:
    Helemaal zeker weet ik het niet meer want het is al even geleden maar ik meen het in 4 playthroughs gedaan te hebben, waarvan 2 volledige en 2 snelle (mainquests dus) de laatste (een snelle) hoefde ik maar tot halverwege om level 60 te worden dacht ik. (of het was in 3 playthroughs, niet helemaal zeker) Het grote "probleem" is in ieder geval de zieke hoeveelheid xp die je opeens nodig hebt van 59-60.

    DLC:
    De DLC kan je gewoon met elke playthrough spelen, mits je natuurlijk niet al naar Ilos bent gegaan. Verder kan je volgens mij gewoon beide DLC's spelen zodra je controle krijgt over de Normandy en zelf op pad kan gaan.

    En qua welke het waard zijn om te kopen: Als je een "ME-fan" bent gewoon allebei kopen, als je het gewoon een leuk spel vindt zou ik alleen voor Bring Down the Sky gaan.

    Keuzes:
    Welke er precies overgezet worden is volgens mij nog steeds een groot vraagstuk, er werd wel gezegd van "you will be amazed by how much will be transferred to ME2" maar dat zegt ook vrij weinig. Voor zover ik weet kan je niet je besluiten nog eens bekijken..dat zal je moeten onthouden :9

    Volgens mij waren dat de vragen wel :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zal je ff jaloers maken Cyfax: Je kunt Mass Effect in 3 volledige playtroughs op 1200/1200 hebben. Ik heb een keer een bericht gelezen op het web dat het iemand zo gelukt was. Toendertijd nog zonder Pinnacle Station achievements. ;)
     
  7. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm in 3 playthroughs of 3 chars?

    Want met 3 playthroughs is het niet mogelijk? Althans je hebt 3 playthroughs nodig op 1 char op level 60 te krijgen, en als dat bijv een Vanguard zou zijn moet je toch echt een engineer maken om de tech achievements nog te halen? (of een adept voor singularity?)

    En 1200 haal je toch niet zonder pinnacle station? 1000/1000 kan ofc wel zonder DLC.

    Verder leuk hoor, maar goed te doen als je van te voren alles gaat inplannen qua welke partymembers e.d.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Je hebt maar twee playtroughs nodig om op level 60 te komen. ;)
    Het kan ook zijn dat ik me in het andere enigzins vergist heb, maar veel playtroughs heb je er niet voor nodig.
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    zijn dat volledige playthroughs? of kun je gewoon alleen de main quest te doen in de tweede run?
     
  10. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou ik heb 2 volledige playthroughs gedaan op m'n vanguard en toen zat ik rond level 50-55 meen ik. Je hebt al bijna een halve playthrough nodig om van 59-60 te komen, dus ik weet vrij zeker dat het met 2 niet gaat lukken.

    Goed ik had geen DLC toen ik 60 werd maar ik denk niet dat die zo'n verschil maken.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Schijnbaar maakt DLC wel veel verschil. ik zit nu met dlc op lvl 54 na 1 volledige playthrough in 40uur tijd.
     
  12. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan zal het wel wat schelen ja, ik had het nog even na gekeken en ik zat na 1 volledige playthrough zonder DLC op level 49. Daarna tot 58 gekomen, en toen een halve playthrough gedaan tot om 60 te komen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Met Pinnacle Station ben je ook zo een aantal levels verder. ;)
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    met pinnacle heb ik niks gekregen :mad:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Speel dan eens vaker een missie over. :cool:
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    zo leuk is pinacle niet. heb geen moeite gedaan om die time trial te behalen dus heb de achievements niet gehaald. saaie shit :p
     
  17. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay maar wat ik dus hieruit begrijp is dat je met een karakter waarmee je de game hebt uitgespeeld, je vervolgens de game vanaf punt 0 weer kunt spelen?
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met een bonus die is verbonden aan het level waarmee je geeindigt bent in ME1 zo krijg je als je een char. van lv. 60 import een start kapitaal van volgens mij 100.000 credits en iets van 1000 research points en je mag aan het begin direct je char. opkrikken naar lv.5
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.883
    Huh? tell me more. :+
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de bonus van de lv. 60 import is bekend
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina