Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oh ik dacht ooit gelezen te hebben dat daar maar een deel van alle DLC op stond. Komen er dan nog nieuwe DLC delen aan of is dit echt alles wat op die editie staat? Anders probeer ik die op de kop te tikken.

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen DLC meer aan.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem hier liggen en ze staan er alle 5 op. En de savegames van de normal fallout 3 zijn gewoon compatibel :) (dus niet zoals bij de morrowind goty)

4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Pitt + Operation Anchorage gewonnen en een artbook van Fallout 3, dus ik ga eindelijk Fallout weer oppakken.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even wat vertellen over het einde
    Ik was in die purifier en had hem gesaved. Gisteren dacht ik van laat ik weer eens lekker Fallout 3 gaan spelen kom ik erachter dat ik/die vrouw de code moest invoeren en dat het spel dan afgelopen was. Had niet verwacht dat dat het einde was :'-(

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Koop Broken Steel, dan gaat het weer door.

7. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word nu knettergek van mothership zeta.... anderen die deze ook irritant vinden? Ik ben eigenlijk al verkeerd begonnen, nouja, verkeerd, ik had iets van 35 stimpaks bij me voordat ik mothership zeta ging doen, ontsnap ik uit die kooi, pak mn spullen terug en vergeet mn armor aan te doen, grrrrr !!! Na 5 minuten was ik dus 35 stimpaks lichter en gelijk hele DLC moeite om niet dood te gaan. Nu ben ik ergens bij het einde (ong 3e quest) en het verhaal en concept vind ik leuk enzo, dat alien gedoe, alleen word ik nu echt gek van het AANTAL aliens dat je af moet knallen. Dat verpest voor mij echt de hele beleving, echt, de gesprekken en personages zijn weer tof, maar die f*ing aliens!!!!!!!

8. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna alle achievements behalve die wapens maken, wat ik echt *** want je moet al die spullen gaan zoeken. Ik moet nog 50 computers hacken...wat ik ook niet kan:eek: en alle lvls halen in bad karma. Op 1 andere manier krijg ik het niet over me hart om die virtuele mensjes te vermoorden/verraden.:+

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik het plaatsje Minefield vind je veel onderdelen voor de guns te maken. Computer hacken is 70% geluk, 30% skill, gewoon saven van te voren, paar keer proberen en als het dan niet lukt gewoon loaden. Voor de karma achievements kon je het beste saven van te voren. Kreeg je ze meteen alle 3 als je level omhoog ging.

10. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je advies, ik ben altijd degene die eerst het probeert en dan als het niet gelukt is, denk ik: oja ik het eerst kunnen saven... Had ik vooral met die speeches....

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond het hacken echt easy, het lukte me altijd. Je moet wel ff de tijd nemen en niet random passwords kiezen hopend dat je iets goed gokt.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]61576[/gt]

Dat iemand anders maar een topic maakt. :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog best snel. :D En ik blijf volhouden dat er al een topic voor is, alleen is die ineens onvindbaar geworden.

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het zou me verbazen als die echt in het najaar nog komt. Ik weet dat ze er al een tijdje aan werken, maar binnen 3/4 jaar af? Ik hoop het wel, maar ik denk het niet.

(maar ik weet dan ook niet hoever ze al zijn. Ik check per zoveel dagen altijd de Fallout Wiki:9)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Door die trailer wilde ik gelijk F3 erbij pakken weer, ik heb die game echter uitgespeeld een tijdje terug,maar de sidequests niet. Hoe dan ook.....Ik heb dus sowieso BS nodig, en eigenlijk ook The Pitt ,Project Anchorage en zeeeeeeker ook Point Lookout. Zeta heb ik al....en nu zit ik met een probleem.

Ga ik proberen mijn Fallout 3 te verkopen en dan een beetje erbji leggen voor de GOTY? Of koop ik gewoon die 3 DLC's via live? Wat me dus 3200 punten zal kosten....38 euro dus!

Maar als ik heel eerlijk ben, wil ik eigenlijk alleen maar eerst al die sidequests afmaken, nadat ik de game uitgespeeld heb. Heb dus BS nodig...toch zie ik mijzelf daarna echt nog wel Point Lookout spelen..maar hoe goed zijn The Pitt en Anchorage nou?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    The pitt vond ik goed, op Point lookout en BS na de beste. Anchorage vond ik erg weinig aan. Te actiegericht en lineair. Als ik jou was zou ik kijken of je de goty niet voor een prikje ergens op de kop kan tikken, goedkoper dan 38,- moet zeker lukken en dan heb je lekker alle DLC op een dvdtje

edit:// Die trailer van New vegas ziet er sfeervol uit :) En "War, War never changes" is precies zoals Fallout1 begint :D Benieuwd of dar een hint is

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ok, dan zou ik eigenlijk alleen voor Broken Steel, The pitt en Point lookout gaan. Dan ben ik 28,45 kwijt. Ik heb gezocht naar de GOTY ,maar echt goedkoper dan 40 kan ik em niet echt krijgen. Maar goed, ik zit wel weer met HDD space als ik al die DLCS wil downloaden.

Oh en dat stukje over die New Vegas trailer, dat zat ook in de eerste Fallout 3 teaser ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan ook gewoon die 2 DLC packs kopen, als je een beetje zoekt kan je ze wel voor €10/12,50 tweedehands vinden per pack. En dan heb je ze alle 4, op de een staat The Pitt en Anchorage en op die andere Point Lookout en Broken Steel.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dus je kunt ze toch los kopen? Dan zal ik nog eens goed gaan zoeken. Ik wilde namelijk bijna Broken Steel gewoon via Live kopen, zodat ik sowieso verder kan met F3 nadat die is uitgespeeld...dat is eigenlijk wat ik heel graag wil. Gewoon verder gaan na het eind en dan die sidequests doen. Geen haast met de andere DLC's.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yes.

Kan je nu wel goedkoper vinden, of tweedehands even zoeken. CD stop je in je console en dan slaat hij de DLC op je HDD.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina