We zijn compleet !! en nog belangrijker, het zijn allemaal actieve XBW-leden. Ik heb een aantal dagen gezocht en heel veel pm-etjes gestuurd maar hopelijk is het allemaal de moeite waard ! Zometeen volgt de loting, deze is te vinden in de startpost !! Elke ronde heeft een deadline van 1 week, dus zaterdag 30 januari 23:59 loopt de deadline voor de eerste ronde af. Als alle wedstrijden al na een paar dagen zijn gespeeld wordt de deadline natuurlijk ingekort.
Maar het toernooi is dus knock-out? Dus als je loting een beetje tegenzit vlieg je er al in de 1ste ronde uit. Gezien het allemaal actieve leden zijn is het dan niet leuker met 8 groepen van 4 te beginnen?
Zie het als een bekercompetitie Godsmack,daar is het ook altijd dr op of dr onder we hebben in het verleden met poules gewerkt maar dit is (bijna altijd) kansloos. Geef deze opzet een kans a.u.b. Als dit lukt namelijk, kunnen we dit vaker doen, leuk toch ? Dus succes allemaal
Bayern München (Burger King NL) - Arsenal (JoJo nl) 0-1 Arsenal (JoJo nl) - Bayern München (Burger King NL) 3-1
Miem nl (panathinaikos)- mk katti(fenerbahce) 3-2 mk katti - miem nl 0-4 eerste wedstrijd spannend met een 3-0 voorsprong toch nog 3-2 (met een wereldgoal van Dos Santos 2e wedstrijd, goed gespeeld door miem nl, hij was over twee wedstrijden de betere dus een terechte winnaar. Miem, veel succes verder (ik heb nu tijd over om alles in goede banen te leiden)
Miem nl (panathinaikos)- mk katti(fenerbahce) 3-2 mk katti - miem nl 0-4 eerste wedstrijd was erg close en idd een hele mooie goal Ik vond het erg leuk en verheug me op de volgende game
1e: Ferronn 3 - 4 CtD Behindangle 2e: Ferronn 5 - 4 (?) CtD Behindangle 3e: Ferronn 0 - 8 CtD Behindangle
Wixx, wanneer kan je? Morgen moet ik naar Feyenoord, maandag werken, vanaf dan kan ik vrij regelmatig. s' Avonds ook meestal, mits ff afgesproken van tevoren.