[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    *grom*
    Mijn teller staat op 1080...mis die irritante alle chests of items (weet niet meer precies wat het was) achievement.

Wil deze ook zeker nog eens een keertje uitspelen, maar ook ik heb nog zoveel games liggen die ik moet spelen.....en er komen er steeds meer bij.
    |:-

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ken het gevoel. En dit is echt zo'n spel waar je tijd moet voor maken, je kan het niet even voor een uurtje in je discdrive pluggen vind ik. Tenzij je het misschien consistent dagen na mekaar doet, maar anders ben je het verhaal en wat je moet doen/aan het doen was toch maar weer kwijt. Ik probeer een pauze in te lassen bij het begin van een nieuwe disc :)

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu op disc 2, en jeez wat een móói spel. \o/

En Jansen's humor is echt gewoon geniaal :D

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vond disc 2 erg goed en crimson forest is echt prachtig om te zien als je daar bent. Volgens mij ook de beste disc van alle 4.

Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Disc 2 is inderdaad de beste, gevolgd door 3. Qua gameplay is disc 4 natuurlijk het beste, maar dat is logisch, want dat is waar alle sidequests pas echt naar boven komen drijven.

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook gekocht voor maar 10 euro :p

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is de beste jRPG van de generatie, tot nu toe, dus je zal er zeker van genieten. :)

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Tien euro is eigenlijk te weinig voor zo'n goeie game :p
    Veel plezier idd. In het begin komt het een beetje langzaam op gang maar het wordt steeks leuker. Vind ik ;)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Welke chars houden jullie in de party en welke skills vinden jullie het handigst om te linken?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Alles linken, je leert ze sowieso. Je moet iig altijd de magic linken. Later in de game krijg je een character die Double XP en Double SP skills heeft. Dat zijn musts om te linken.

Chars, tja... Je hebt in het begin weinig keuze, maar voornamelijk de Immortals, aangezien zij het sterkst zijn.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mensen zijn er alleen om je immortals skills te leren. Tot die tijd zijn ze ongeveer gelijkwaardig. Extra geld en exp. zijn goede skills, als ook alle passive skills en skills die je meer skill sloten geven.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Niet eens met extra geld, daar heb je geen moer aan. Ik heb nooit geldproblemen gehad in de game, iig. Extra exp en sp zijn musts en de double cast van geloof ik Jansen.

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als ik dit zo lees zou ik het spel bijna weer aanschaffen.. damn wat was het goed zeg 8)

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom verkocht dan???

Ik verkoop ook wel eens games, maar die ik echt erg goed vind, houd ik toch echt wel voor een replay!\o/

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben ook van die mening, maar ik doe dan ook geen enkele game weg. Ik weet dat de logica niet klopt, maar ik zie het altijd als geldverspilling omdat je er minder voor krijgt dan je betaald hebt.

Maar op zich vind ik het nog wel begrijpelijk dat mensen RPGs het eerst wegdoen aangezien de meeste er na een playthrough wel mee ophouden. Het is minder een pick-up-and-play genre dan andere natuurlijk.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind dit één van de beste JRPGs van deze generatie. Bijna alle spellen verkoop ik, uitzonderingen daargelaten. Ik weet immers dat ik ze toch nooit meer ga replayen. De keuze is dan gemakkelijk gemaakt: nul euro (stof happen in de lade) of dertig euro vangen en weer een nieuwe goede game gedeeltelijk van dat geld kopen. Alle goede herinneringen zitten hierboven in mijn hoofd opgeslagen en niet in de kast.

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Maar stel dat, je hem ooit weer wil spelen omdat je herinneringen aan het wegvagen zijn, dan heb je hem in de kast liggen :)

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    :emo:

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    :'-(:'-(:'-( Nee. Verdomme heb ik net mijn wii verkocht aangezien ik er toch nooit op speelde. Ik snap aan de ene kant wel waarom mistwalker liever voor de Wii games maken. Xbox 360 doet het verschrikkelijk slecht in japan en de gemiddelde 360 speler speelt grotendeels alleen maar shooters (afgaande van wat ik mijn vrienden en de mensen op de fora zie spelen). Toch had ik gehoopt dat mistwalker een 360 game rpg aan het bakken was...

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nooooos.. LO vinden veel mensen de beste JRPG.. en dan gaat Mistwalker een RPG maken voor de Wii 8) :'-(

Deel Deze Pagina