[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    UMP + Marathon + Lightweight + Commando + Silencer + Dropshot = _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om of Sabotage of SND te spelen vanmiddag? Voeg me even toe, of invite me gewoon.
     
  3. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    idem dito hier :)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik HAAT zo'n class setup om tegen te spelen, helemaal als hun secondary nog een tactical knife is.
     
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen je is het zeker te irritant, maar als ik lightweight gebruik krijg ik mensen vaak net te sloom dood dus heb ik veel liever stopping power ;)
     
  6. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik gebruik ook als 'speed' pakketje UMP + Silencer, USP + Tactical Knife, en dan marathon, stopping power en commando, omdat met stopping power de UMP echt stukken meer damage doet.
     
  7. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist de leukste class om tegen je te hebben.

    Paar claymores plaatsen met behulp van OMA of Scavenger en ze zijn niks met hun faal class.
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Of ze rennen gewoon keihard voorbij je claymores...
     
  9. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Claymores doen je niets als je er razendsnel voorbij rent...
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Knife class is heerlijk :) En dan de berichten naderhand die je krijgt : "Commando Pro noob". Niet wetende dat ik met mijn UMP+Silencer meer kills gemaakt heb dan met m'n knife. Dan wil je vandaag spelen, kom je dezelfde kerel tegen die jou probeerd na te doen :+


    Maargoed, heb nu wel Blade Veteran.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, is niet als knife class bedoeld hoor 8)
    Gewoon als Rush class met de UMP :)
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeuj, ik kan op sensitivity 10 spelen en het nog steeds redelijk doen, zelfs beter dan op laten we zeggen, 3. Mijn normale staat op 8. Merk dat ik erg snel kan reageren, zowel met een sniper als een AR. En ben nog accuraat ook.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Sorry hoor, maar wat een teringtyfusspel zeg, sjongejonge, zit je lekker met je party een match te spelen, haal je een killstreak van 15 (mn record is ook 15) je harrier hangt nog in de lucht, je hebt nog een Pavelow achter de hand, iemand lagt gewoon langs je heen, anders had je die kill ook nog gehad, er is er maar 1 die goede connectie heeft, de host, gaat ie zoeken naar nieuwe host, maar blijft hetzelfde en dan server connection time out, nou, ik kon dat ding wel uit het raam flikkeren $*@^P)*@$^*)$@^&$@^)*^$@ Anders had ik gewoon een veel hoger nieuw record gehad.
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja we komen op een punt waarbij de irritatiegraad groter dreigt te worden dan de verslavingsgraad. Er is wel heel veel mis met MW2, Javelin-glitch, CP glitch, supershotguns, cheaters, boosters, slechte matchmaking, lag, leaderboards die niets meer zeggen, gehackte servers, iceskating hacks, 10th prestige hacks, XP-reset hacks, disconnections etc. etc.

    De aard van het spelletje is door IW imo te veel aangetast, het is te aantrekkelijk gemaakt om te campen door al die killstreaks, objectbased gametypes worden misbruikt door lieden die hun killstreak op willen poetsen, zo vaak het verliezende team gezien met verreweg de meeste kills maar toch de game verliezen. Maar dat maakt niet uit want ze staan bovenaan met al hun kills en hun ratio zal ook wel top zijn.

    En waar blijft IW? Oorverdovende stilte. Kloppen eerst miljoenen uit de zakken van hun trouwe community en hullen zich in stilzwijgen. Patch? Kun je weken op wachten.

    Kan me nog al het gezeik op Treyarch herinneren, maar die hadden hun zaakjes wel goed voor elkaar en als ze dat niet hadden, dan werd dat snel verholpen.

    Tijd om MW2 ver achter me te laten denk ik.
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    And move on with Battlefield:cool:
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net een potje 76:11 :cool:
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even zitten turfen bij een potje Domination van mijn vriendin, een of andere Ierse cheater had 7 x een Harrier, 3 x een Chopper Gunner, 8 x een UAV, 6 x een Counter UAV en dan nog het potje verliezen... Hoe triest kan een spelletje worden. De eikel heeft niet eens in de gaten dat-ie het spel voor de rest zit te verneuken.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Domination heeft dan ook niks te maken met hoeveel kills je dan wel niet maakt.
     
  19. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. :thumbs:

    /care
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is mijn dodelijke cocktail voor Map Highrise.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina