Is tripletje weer weg !!!!! nouja, dan gaat ik eerst wel tegen Jojo NL die weds. voor toernooi doen, dan zien we wel verder.
Ja das allemaal leuk en aardig dat je er over 10 minuten bent maar ik mot wel ff aant werk na het eten. ben vorige week naar voorstelling voor CKV Geweest en moet daar een recensie over schrijven...
Ik kan weer spelen. Ik kan waarschijnlijk wel na Ajax - Kaas. Maar weet het niet 100%. Want ik heb namelijk folders die weggelopen moeten worden....Vreselijk, onderbetaald kutwerk!
OK, kunnen jullie nu nog ff een uurtje clubs? ik krijg vanmidagg nog bezoek dus ik kan alleen laat op de middag
denk het wel...maar ga dan ook om 6 uur ofzo eten.. en dan om 19:00 uur voetbal kijken, en nog huiswerk maken
Welkom op xbw, het beste is als je per topic de startpost leest, daar staat nl veel informatie We zijn best wel actief, hebben in totaal 4 spelers, en dat wilden we zo houden (zoals in de laatste zin van de startpost staat ) Maar begin een eigen club zou ik zeggen, misschien is er voldoende animo Succes