Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens boycotten die 5 sterrenteams !! idd wat Robbin zegt, niet tegen spelen.

    Ik snap ook niet dat er zo weinig mensen custom match spelen. gewoon 4 sterretjes tegen 4 sterretjes, altijd leuke potten en altijd spannend en dan voel je je goed en ga je tegen barca of real en ja hoor :mad:


    Dus vanaf nu adviseer ik iedereen te stoppen om tegen 5 sterrenteams te spelen

    Je tactiek wordt btw ook veel belangrijker als er geen supersterspelers lopen !!
     
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna altijd met real de laatste tijd. Maar ronaldo is echt niet meer zo goed als in 09 hoor ;).

    Speel meestal ook tegen 5 sterren en heb eigenlijk over geen 1 speler klagen.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    VInd jammer dat ik niet 4,5 tegen 4,5 * in kan stellen. Speel altijd met Bayern, volgens mij met nog geen ander team gespeeld. Misschien dat ik live season ga kopen en ff kijken hoe ac milan is want daar speelde ik veel mee is PES. En als ze dit weekend winnen van Inter is het vast een superteam!
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Laatste tijd speel ik met Roma, met Adidas Live op het moment wel een lekker team, gisteren iemand met Barcelona met Roma verslagen. Dacht probeer het maar gewoon, wel een nipte overwinning van 3-2...
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had juist het tegenovergestelde. Speelde al ruim een jaar(tel ik FIFA09 er ook bij) met Atletico Madrid online, op een gegeven moment had ik het echt gehad en ging het ook wat minder. Toen maar van team geswitched, speel nu met Girondins Bordeaux wat echt een leuk team is. Vooral dan Gourcuff en Chamakh.
     
  6. Meowth

    Meowth Guest

    Gister ging het heel goed met ranken, maar ik ben 3 keer gedisconnect terwijl ik voorstond, echt bagger, anders stond ik 93-2-2 ipv 90-2-5.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Sinds ik weer terug ben bij fifa ipv PES verlies ik geen wedstrijd. Nu zo'n 8 wedstrijdjes gespeeld waarvan waarvan 5 winst en 3 gelijk! Hopelijk houd ik die reeks een beetje vast
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net echt een mooie pot gespeeld. Bayern - AC milan. Hij was sterker en staat na 78 minuten 0-2 voor. Scoor ik in de 82e minuut de 1-2 en win nog met 3-2 door 2 doelpunten in de 90e minuut :D. Gaf een aardige ontlading!
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom krijg ik hele tijd de melding dat de EA servers niet beschikbaar zijn.:{
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuuu, vanavond 3 potjes 10 tegen 10 gedaan en elke keer liep hij vast tijdens de pauze.

    Daarna maar weer eens online gegaan, 5 potjes met Gala gespeeld en 5x gewonnen :). Jammer alleen dat 3 van de 5 potjes eerder werden gestopt omdat tegenstander wegging. Laatste pot was wel baas, tegenstander Chelsea en pakte hem meteen aan, na 45 minuten was het 1-4 en toen ging hij weg. Vanaf nu elke keer met Gala spelen, heerlijke team.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Post je opstelling + formatie + tactiek etc eens. Ik speel ook met Gala maar heb voor m'n gevoel de optimale shizzle niet gevonden.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gewoon normale opstelling alleen Kewell erin voor die ene op het middenveld die 73 is, ik dacht Akman.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds enige tijd weer FiFa 10 kunnen spelen. Eerst een potje met Barça om even in te komen. Daarna zocht ik op 4 sterren. Hij vind niemand. Daarna 4.5, weer niemand. En zo ging het maar door. Ik heb bijna 20 minuten gezocht, maar er kwam gewoon niemand die met slechtere teams wilde spelen. Toen heb ik 2 sterren gedaan, weer niemand. En zo ben ik alle sterren langsgegaan, en dit koste weer 15 minuten. En ik heb gewoon geen enkel duel gespeeld meer. Het valt me vaker op dat er veel minder mensen met 'mindere' teams willen spelen. Dan maar met 5 sterren spelen:emo:

    Maar als er iemand hier is, die wil spelen met 3 of 4 of 4,5. Noem je GT, dan stuur ik je een friend request!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bij mij staat Barcelona standaard ingeschakeld omdat dat gewoon mijn team is. Maar als ik iemand zie die joined en op een 4,5 of 4 sterren team blijft haken, dan schakel ik gewoon naar een team van hetzelfde niveau, veelal Atlético. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat doen?
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, helaas niet. Het zijn allemaal van die 'Live - Season Ho's'. Dus Chelsea word non-stop tegen mijn Fiorentina of Ajax gekozen. Wilde met Valerenga IF een wedstrijd. Dus kom bij iemand in de lobby die was Leeds United, maar die ging natuurlijk naar Chelsea en hele tijd op Ready klikken. Toen kon ik er niet meer tegen en was toen meteen gestopt met FiFa.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in een potje ranked ?(gaat het tenminste nog ergens om)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ah sterf at die kut potjes waar bijna niks erin gaat hoe erg je ook je best doet. Was Gala tegen Arsenal, kwam al snel op 0-1 en hij kon totaal niks doen. Komt hij een keer los met Arshavin van links, geeft over en 1-1. Goed, vervolgens doe ik alles op alles maar die kut bal wilt er gewoon echt niet in. Waar je normaal altijd scoort houd elke keer de keeper hem op wat voor idiote reden hem tegen, en dan voel je het al: hij maakt via een counter de 2-1 in de 90ste minuut. NIET EERLIJK. :'-(:+

    Als ik die zou winnen had ik mijn 5 win achievement die ik eigenlijk zou kunnen hebben als al die beunhazen niet leaven. ^^
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    mijn grootste irritaties zijn gewoon dat mannetjes vaak weigeren om naar de bal toe te komen. Dat was in vorige fifa ook al dat moeten ze echt veranderen in het komende spel. Ziet er zo dom uit, mannetje dat makkelijk de bal kan hebben maar gewoon blijft. terwijl je gewoon met je controller alles probeert om hem er naar toe te krijgen.
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook nog steeds niet... Terwijl ik hem al zeker 5 keer had kunnen hebben ware het niet dat er allemaal van die kut leavers zijn..
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan moet je tegen level 25+ spelen. Dan valt 't nog heel erg mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina