Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het ook gelijk wat moeilijker om die 5 niet-losses te halen. :+ Voor mij is die achievement gewoon bugged ofzo, ik heb al meerdere keren 6 a 7 niet-loss streaks gehad(zonder gequitte games) maar ik krijg hem niet. Sta nu weer op een streak van 6 wedstrijden, weer niks.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb ook wel gehad idd 6 of 7 niet verloren en geen leavers... Maar ook geen achievement.
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind ik juist niet, ik speel bijna alleen tegen levels 25+ maar elke wedstrijd die ik ga winnen gaat de tegenstander weg. Ik had er vandaag zelfs 2 die weggingen in de 88ste minuut. Met als gevolg dat je maar 20 punten krijgt, terwijl als je verliest er 55 afgaan omdat je het uitspeelt.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe ^^
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ze moeten gewoon elke keer dat je verliest extra punten eraf halen. Leave je voor de 3e x in een week dan moeten er maar 200 punten eraf gaan want zo is het niet leuk. Had zelfs een keer dat de wedstrijd af was gefloten dat ie alsnog weg ging. Slaat echt nergens op!
     
  6. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook best vaak dat de wedstrijd afgelopen is en replay’s komen dat ze dan weg gaan.

    Ik heb zelf ook een keer gehad dat ik een wedstrijd won en dat meteen na de wedstrijd op het moment mijn spelers aan het juichen waren me connectie weg viel en ja hoor verloren-.-
     
  7. Nevergiveup

    Nevergiveup Guest

    Ik zit nou ook weer op level 24 dichtbij 25 en ik maak ook nauwelijks wedstrijden af helaas. Vandaag overigens weer een wedstrijdje verloren sinds een lange tijd
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag weer is een potje fifa gedaan, 3-1 gewonnen! Joepie
    Scoorde meteen vanaf de aftrap de 1-0 :9
    Komende week weer wat meer spelen. Weet wat meer tijd dus.
    Overdag fifa, 's avonds cod.
     
  9. jmerkus

    jmerkus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    arsenal vind ik persoonlijk fijnste team, ook al hebben ze geen 5 sterren. Walcott rechts Arshavin links V Persie midden met Fabregas erachter. Beter kan het niet
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Of...je geeft opdracht dat een mannetje juist NIET naar de bal moet komen en de bal gewoon over de lijn moet laten lopen. Nee hij loopt er tegen aan en corner tegen.
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand een idee hoe het kan dat de spelers met clubs niet je virtual pro's soms als knuppels door het veld lopen en geen idee hebben wat ze doen? Ook vraag ik me altijd nog af waarom je vaak een keeper van nog geen één en een halve meter op goal krijgt.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Te veel opties in FIFA

    Electronic Arts heeft de voorbije jaren hard gewerkt aan de tactieken en mogelijkheden in de FIFA serie en uiteindelijk kunnen we zeggen dat ze best in hun opzet geslaagd zijn. Zo goed zelfs dat de 16-jarige Mario na een meningsverschil met zijn vader over hoe een wedstrijd nu het beste aan te pakken naar de keuken is gerend en daar een mes is gaan halen.

    Geweld slaat toe bij een onschuldige game
    Toen de vader zijn mening nog steeds niet herzien had, besloot de zoon hem neer te steken. Nadat hij dat gedaan had, keerde hij terug naar de keuken en maakte hij het mes proper onder de ogen van de niets vermoedende moeder. Enkel toen de vader daarna al bloedend de kamer kwam binnengelopen, besefte ze wat er net gebeurd was en bracht ze haar man naar het ziekenhuis. Uiteindelijk overleefde hij het wel, maar het is niet bekend of zijn zoon nog FIFA zal mogen spelen.

    Gewelddadige games zijn niet geschikt voor hem
    Reuters gaf daar nog een saillant detail bij: De ouders hadden het spel als cadeautje aan hun zoon, geschonken, zodat hij geen gewelddadige games zou spelen. Zoals een lid van GamePolitics het zei: “ Het gaat niet om het geweld in een spel, maar om wie ze speelt.”
    -----------------------------------------------------------------------

    Laatste dagen wel weer veel nieuws over geweld en games...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan wordt dit weer in verband gezien met games.

    Dat jongetje heeft gewoon een kronkel in z'n kop. Hij had hetzelfde gedaan als het om een potje ganzenbord zou gaan.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    discussie ging over zijn messcherpe passes
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Denk toch meer over een opstelling met de punt naar voren ;)

    Die ouders zullen wel balen, hadden h'm Mario genoemt, dan vewacht je dat ie opzoek gaat naar muntjes...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Lionel Messi als aanspeelpunt :lol:
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Net eindelijk weer eens tegen een ander team dan Real, Barca of Chelsea gespeeld online. Kameroen - Uruguay, ik Kameroen. 2-0 gewonnen door 2 goals van Eto'o :) Wel een leuk team, sterk middenveld en goede afmaker vanvoren.
     
  19. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je nu wel of geen punten als je voor sta en je tegenstander gaat er vandoor?

    Ik speelde gister tegen iemand en verloor de eerste wedstrijd met 4-2 door wat stomme foutjes. De tweede wedstrijd tegen hem ging een stuk beter, ik stond na 40 minuten met 3-0 voor, maar hij ging ervandoor. De wedstrijd staat niet bij mijn gespeelde wedstrijden op easportsfootball.com
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Damned, elke keer denk ik 'Fuck it, ik verkoop hem' als het weer eens fuckingkut gaat. Maar toch blijf ik spelen. Eindelijk een level omhoog, level 8 atm :emo:.

    1 wedstrijd gequit (moest weg)
    Daarna Arsenal - M.City, 1-0 gewonnen, goal van Tevez.
    Net Chelsea - Real.
    1-0 gemaakt via een penalty
    1-1
    2-1, gaf een voorzet vanaf links, Ballack stond helemaal vrij en fixt even een halve volley. Bal komt tegen de paal, maar de keeper stond ietwat voor z'n doel en de bal komt tegen de kuit van de keeper en rolt zo het doel in 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina