zou iedereen die een friendrequest van mij heeft gehad deze willen accepteren ? Dan is het voor mij makkelijker om alles bij te houden... Thanks
Katti, hoe kan ik Vak Z bereiken? Zijn eerdere posts heeft ie verwijderd en ik zie hem ook niet bij de ledenlijst.
Denk dat hij jou wel toevoegd op Xbox Live. Ik zal t anders ook aan hem doorgeven. En oja Cerberi, zag dat ik je al in mn friendslist had staan. Wanneer kun je?
ferronn, Burgerking en Dutchman020 bedankt voor deelname, helaas een vroege uitschakeling (ikzelf ook )
Ik heb je zojuist een friend request gestuurd, als je die accepteert zie je mij waarschijnlijk wel online komen morgenmiddag.
Ja ... gezien de wedstrijden was Jojo NL gewoon echt veel beter, maar ik weet van mezelf dat ik beter kan dan dat ik heb gedaan... de andere, nog veel succes
Ik ga hoogstwaarschijnlijk maandag tegen Alpine spelen. Kan ik de eer nog een beetje hooghouden voor FC Initium.
Hahaha was idd al fifa aan het spelen. Vrijdag was het laat geworden en viel gisteravond al om 10 uur in slaap. Was om 7uur wakker dus ging maar fifa spelen
Vak Z 5 - 1 Godsmack2570 Godsmack2570 2 - 7 Vak Z Eerste wedstrijd redelijk kansloos Tweede wedstrijd had ik de eerste helft bij een voorsprong kansen om uit te lopen , helaas niet gelukt. Geen schande, goede speler, succes verder!!
Waren inderdaad goede potjes, vooral de 2e waren er aan beide kanten 100% kansen die er toch niet ingingen. Man City - As Roma: 5-1 Liverpool - Manchester United: 2-7 iSinii door
Neh, geen zin in. Dan mag Godsmack de ronde verder, het was mijn idee om 5 ster te spelen. Wist niet dat er zo'n regel was.