[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    ja behalve dat we het hier niet over ME2 hebben. Daar heb je het ME2 topic voor.

    Ja als je de game heb uitgespeeld kun je met datzelfde personage de game weer opnieuw beginnen en verder levelen waar je in de eerste playthrough geeindigd was.
     
  2. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, neem aan dat de game dan ook stukken makkelijker is? Oftewel dan kan ik hem die tweede keer beter op een andere difficulty gaan spelen...am I right?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Volgens BioWare is die juist uitdagender. ;)
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zit nu midden in mijn tentamenweek en wil ME voor ME2 nog uitspelen! Ik hoop dat dit gaat lukken...
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Idem hier, heb mijn laatste op woendag (eigenlijk donderdag, maar dat is zoo simpel) en ME2 komt hier normaal uit op donderdag :+.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ik wil nog een level 60 char zien te halen. Ben nu level 18 ofzo en net noveria gedaan. Het gaat nog een hele toer worden als ik alleen maar de verhaallijn wil doen. ;)

    Excuus dubbelpost.

    Kwam vandaag achter iets wat ik nog niet eerder heb ontdekt.

    Als midden in een gesprek zit moet je eens op X drukken. Zo kun je hele stukken gesprek overslaan tot dat je weer een keuze uit het menu moet nemen. Op deze manier kun je voor vrijdag, of weken later voor de CE kopers van deel II, nog wel een level 60 char halen met deze game.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je dat nu nog maar pas door? 8)

    Het gevaar er aan is wel dat je met X ook keuzes kunt maken, dus als je te snel bent heb je per ongeluk ook ineens een keuze gemaakt (is me al véél overkomen).
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Vraagje over deel 1 en deel 2:

    Je hebt in deel 1 nu voorkomen dat de Reapers weer herrijzen toch? dat wou Saren.
    Maar in deel 2 knok je tegen de Collectors? Wat zijn dat dan?
    Niet teveel spoilen please.

    die muziek in het menu btw, echt EPICCC
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ja, heb dat nu pas door. Dit geeft mij echter wel de kans een flink eind door te stoten naar bijvoorbeeld level 60. Weet niet of ik dat voor de release van deel II wel haal, maar misschien wacht ik nog wel ff met spelen totdat ik een level 60 char heb. Ik denk dat ik toch eerst voor Renegade ga, aangezien ik in Mass Effect I die achievement nog niet heb. Bovendien wil ik in Mass Effect III nog wel blijven leven. Fuck die ''brokken'' piloot maar. ;)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net de game voor de 3de maal uitgespeeld en alhoewel de eindbaas zelf een beetje teleurstellend is (al vind hem zelfmoord laten plegen zeer origineel!) is het einde in het algemeen één van de vetste eindes die ik in een game ben tegen gekomen.

    Nu ben ik level 60, volledig paragon en heb alle characters laten leven. Dus ik ben klaar voor ME2 :cool:. De volgende playthrough van ME2 zal dan gebeuren met mijn vorig level 58 character die volledig renegade is. En dan waarschijnlijk weeral een 3de keer om terug alle goede keuzes te maken en/of het hoogst mogelijk level te halen in ME2 zodat ik goed voorbereid ben voor ME3 :+.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben weer aan ME begonnen, heb voorgenomen die eerst uit te spelen en dan pas deeltje 2 halen ;)

    Paar vraagjes:
    Waneer moet ik aan m'n DLCs beginnen, ben nu voor Ios.

    Is het normaal dat je op 1080p zulke kartels rond je guns etc heb? Voorbeeld Stoor me hier gigantisch aan.

    Wat is er na Ios? Kan ik dan nog quests completen als ik de ally achievement en Majority of game complete niet heb? M'n 2e Playtrough word op Insane dus dan wil ik niet alles nog'n keer moeten doen 8)
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Wilde van het weekend ME kopen. Nergens in Amsterdam Centrum is die in een winkel te krijgen. Vond het vrij apart.
     
  13. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weet je t al, maar voor het geval je het niet weet.
    Je kan de game ook downloaden van de marketplace voor 30 euries, heb je wel xbox live gold en een creditcard nodig. Als je niet veel geeft om boekje en hoesje is dat misschien een oplossing.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je zou 'm hier kunnen bestellen:

    Yourgamezone.nl

    of hier:

    Dimensionplus

    of hier:

    Gamesshoppen.nl

    8)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aan iemand die al veel achievements heeft: Hoeveel playthroughs heb je nodig om alle achievements te krijgen?
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je heb minstens 3 playthroughs nodig om alle achievements te krijgen. Aangezien er 6 ally achievements zijn waarvan je er maximaal 2 per playthrough kan halen. ;)
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hmmm, ik moet dus sowieso 4 keer. xD
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Nog geen schande. Ik deed er op mijn vorige account iets van 10 playtroughs over. :cool:
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    W00t hoeveel uur had je erover gedaan?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Paar honderd denk ik. Misschien dat ik het nog op mijn nieuwe account doe, maar na die reset op mijn vorige account heb ik daar weinig nocht in. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina