Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    M'n ipod oordopjes zijn zomaar gekapt met functioneren. Valt dit nog onder de standaard garantie?

Een oordopje heb ik wel zelf kapot gemaakt, was er op gaan staan waardoor de behuizing losliet en die stopte ook met werken na een tijdje. En toen deed opeens de linker het ook niet meer :{

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het is gelukt, en wisten jullie trouwens al dat GTA China Town wars op de ipod verkrijgbaar is?

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja was al gemeld in het Iphone topic. :9

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Moet je zeker betalen?

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    8 Euro ja, maar tot nu toe vind ik hem zeker het kopen waard, de Graphics zijn mooi en de controls zijn toch fijn uitgewerkt.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is hij beter dan Car jack streets mag ik hopen? Zo'n GTA kloon die (even?) gratis was/is en ik eens geprobeerd heb. Ik kan de top down charme wel apprecieren a la GTA (1), maar bij car jack streets had ik niets gevoel van nostalgie, enkel frustratie. Heb het ook wel niet lang getest..

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Veel beter, en hij lijkt idd veel op GTA 1 qua gameplay maar op graphics gebied streeft hij zowel GTA 1 als Car Jack streest voorbij.

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik begin aan tafel dat ik een ipod touch wil halen en dat ik er op internet mee kan. Dus mijn moeder vraagt; ja en hoeveel kost dat internetten dan..
    Ikke: niks is wifi
    Moeders: Waar komt dat internet dan vandaan, want nu kan je hem zeker thuis alleen gebruiken...

Nu moet ik dus gaan opzoeken waar het internet vandaan komt die wifi en dat ik hem 'bijna' overal kan gebruiken.
    Dat is toch zo je kan toch bijna overal op internet :eek:

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen.:p

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met WiFi kun je op ieder onbeveiligd en beveiligd (mits je een wachtwoord hebt) netwerk. Dit kost niets. Behalve bij hotspots van KPN of T-Mobile, dan moet je een x bedrag per x tijd betalen.

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zoals hierboven al gezegd je kunt er alleen mee op internet wat niet beveiligd is of waar je het wachtwoord van weet, dit is dus lang niet overal. Voor het internet gebruik moet je dan ook geen ipod touch kopen, kun je beter een iphone nemen....

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb Videora iPod Convertor gedownload zodat ik mn tv series kan converteren en vervolgens op mn iPod (classic 120GB) in de trein kan kijken. Nou heb ik net een aflevering geconverteerd, via de normal mode, maar nou zie ik op mn iPod dat er links en rechts een stuk is afgesneden (logo van de zender staat er bijv maar half op). De aflevering is nou wel mooi beeldvullend, maar ik heb dan toch liever boven en onder zwarte balken, zodat ik wel alles op t scherm heb! Dus nou besloot ik net voor power mode te kiezen, waar je voor een aantal verschillende profielen kunt kiezen. Maar nou weet ik dus niet welke ik moet hebben? Er is oa keuze uit deze profielen:

H.264 QVGA 768kbps Stereo/128kbps
    H.264 VGA 1024kbps Stereo/128kbps
    MPEG4 QVGA 768kbps Stereo/128kbps
    MPEG 4 VGA 1024kbps Stereo/128kbps

Met welke van deze krijg ik boven en onder zwarte balkjes zodat ik links en rechts wel alles op t scherm zie?!

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Ik zoek nog steeds een oplossing hiervoor:
    Heb al mn iTunes liedjes die iTunes heeft geimporteerd ergens in een map op de E schijf staan.
    Nu zitten veel van deze nummers ook in de map Mijn Muziek op de C schijf.
    Als ik die hele map op de E schijf verwijder herkent iTunes al mn nummers niet meer.
    Is er geen manier om dit goed over te zetten of moet je dan weer alles uit de C schijf importeren?
    Alle opgehaalde album arts zijn dan ook pleite..

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand waar de iPod touch 3G 8GB het goedkoopst is? (Buitenland of NL maakt niet uit)

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    No shit 8)
    Vraag het hier want misschien weet iemand wel waar die heeeeel (:+) goedkoop is.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij is de kans heel erg klein dat Apple producten ergens héél goedkoop te krijgen zijn. Misschien dat je er via eBay goedkoop aan kan komen.

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een nieuwe ipod, bestaat er een programma waarmee je muziek (bibliotheek) van je oude iod ipod over kunt zetten naar je nieuwe ipod?

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt je muziek in iTunes in een afspeellijst zetten en die vervolgens met elke iPod syncen die je wil.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Niet, alleen met de iPod die geauthoriseerd is met jouw iTunes.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de Mac heb je wel een programma die dat kan (of iig kon). Ben ff de naam kwijt. moet je ff voor Googlen, voor PC zal het ook wel zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina