Je weet dus ook totaal niet waar je over spreekt, ik hang niks aan de grote klok, ik waarschuw mensen alleen voorzichtig te zijn, want ik gun het niemand om opgelicht te worden. Ik ga hier niet alle details op tafel gooien, maar de reden dat ik pas later ermee gekomen ben is dat het kabeltje van de mic bloot lag, maar ik kon de mic niet testen omdat morunia de bijbehorende kabel niet had meegestuurd, pas daarna kwam ik erachter dat de mic niet werkte. De linker kant brak bij de 2e keer finaal door terwijl ik die kant nog nooit in of uit had geschoven, dat was dus al veel eerder kapot. Ik zeg niet dat hij dat van tevoren had kunnen weten (dat kabeltje natuurlijk wel), maar uit fatsoen zou ik dan zeggen, goh vervelend dat het gebeurd is, ik betaal je (een deel) terug, maar nee, hij schuift alles makkelijk op mij af, dat is pas wat ik laag niveau en onvolwassen noem. Maar goed, laten we daar verder geen discussie over voeren, ik wil alleen zeggen, wees voorzichtig met dit soort aankopen! Gelukkig is de aankoop van mn X41 en de aan- en verkoop van tientallen andere dingen via marktplaats en fora wel heel goed gegaan met over het algemeen heel aardige mensen. Gelukkig bestaan die ook.
Ontopic: Ik heb vandaag de X41 getest met een aantal films. Ik heb in een aantal reviews van headsets gelezen dat ze bij films toch wat teleurstellend presteren, maar dat kan van deze niet gezegd worden. Ik vind dat hij ook bij films een goede prestatie levert, de muziek klinkt helder, je hoort veel meer geluidsdetails en surroundeffecten zijn ook behoorlijk goed.
Laatst bewerkt: 25 jan 2010