Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben gister ook met het Online gebeuren van Tekken begonnen... ik had in november nog wel eerst de Story Mode (ruk) gespeeld en een beetje Ghost matches en toen kwam MW2, maar daar ben ik nu wel klaar mee... terug naar my beloved Fighting genre...

    ik heb gister zo'n 25 potjes gespeeld en 2x gewonnen :emo:, dus dat gaat lekker! :): geen last van lag gehad en hij kon ook vrij snel tegenstanders vinden, dus vooralsnog ben ik erg content (behalve over mijn niveau) over de online mode...
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Tekken ook nog liggen. Sinds ik hem op 1000/1000 heb heb ik hem helemaal niet meer gespeeld. Mede door MW2 ook. Eigenlijk wel jammer want vind het echt een heerlijk spel.
    Oja Daz, tegen jou ga ik sowieso nog een keertje spelen he ;)

    Edit: Heb m net weer ff opgepakt en wat online gespeeld na een tijdje. Eerst even player match gedaan om in te komen en daarna ranked matches gaan spelen. Resultaat 7 wins en 1 loss. Niet slecht na zon tijdje niet spelen vind ik zelf :) Heb me trouwens wel enorm geergerd aan al die eddy's en alisa's die alleen maar dezelfde moves spammen. Snap ook niet echt waarom mensen het leuk vinden om met zon character te spelen. Speel zelf haast altijd met Steve Fox en mijn tweede man is Miguel. Dat zijn tenminste echte badass characters hehe :9
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij heb ik je al in me lijst. Lijkt me leuk om een keer tegen je te spelen.

    Had eergister 5W en 11L met bob. Heb het nu opgewerkt naar 30W en 19L. Heb hem nu aardig onder de knie!

    En eddie is idd vervelend. En alisa ook, al begon ik ook met haar. Had vrijdagavond een tekken toernooitje met wat vrienden en die had ik gewonnen :D terwijl ik eerst altijd laatste werd. Eddie en Alisa zijn daar ook verboden!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik je ook toevoegen fcdanny? Wil het graag een keer tegen je opnemen :9
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wij moeten ook nog spelen Reuj, mijn Gold is alleen eergister verlopen, even kijken of ik een trial oid kan vinden.
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, doe maar vinden ja. Heb wel zin om je ass te kicken haha :9
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    respect, met bob zit ik nu op 20W en 80L online :confused:
    ik was gepromoveerd naar 2nd Dan, maar half uurtje later weer gedegradeerd... :):
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yo, ik kan nu wel? Heb een 48h trial gevonden dus. ;)
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik kom er nu aan :)
     
  10. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Voel je vrij om mij toe te voegen als je tegen de beste Jin speler ter wereld wilt vechten ;)
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja voeg me maar toe. Ff kijken hoe goed iedereen van xbw is.

    Heb ook eerst veel player matches gespeeld. En ik kom ook redelijk vaak wat beginnelingen tegen. Zo goed ben ik niet.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Reuj afgeslacht. }:]
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom alleen maar masters (en hoger) tegen :confused: snap er niks van, ik zet in de setting toch dat ik zoek binnen mijn Rank... zijn er dan zo weinig beginnelingen die Ranking matches spelen?
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha niet waar man. Ik was aan het inkomen O-)
    Daarnaast lijkt het wel of ik niet rechts kan vechten. Bedoel ik fightstance mee. Ik ben zo gewend aan de linkerkant dat recht gewoon stukken slechter gaat.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem op connection staan en kom veel beginnelingen tegen. Zoek ook altijd binnen europa!
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    hah, binnen europa, da's misschien wel handig inderdaad, 'wij' lopen toch een beetje achter...

    anyway, mijn highlight gisteravond:

    Bob 29W 118L (1st dan) - dat ben ik dus :+
    vs.
    Law 1240W 774L (brawler)

    http://www.youtube.com/watch?v=bNiaqUDx5JM

    (vooral het tweede rondje was sneu toen ik nog maar 1 punch nodig had, ik was echt alleen maar blind aan het button bashen om die laatste stoot te maken, voor de rest zeer tevreden al zeg ik het zelf O-))
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Neem jij al je wedstrijden op?

    Als ik niemand binnen europa vind dan zoek ik wel op World. Maar toch krijg ik nooit hele goede tegenstanders!
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net ff Tekken weer opgepakt. begin maar gelijk met een nieuwe character. Julia dit keer.

    Eerst maar eens oefenen en kleren verzamelen in scenario mode
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag ben ik aardig vaak in elkaar geslagen zeg. Heb hem maar uitgezet. Van de week won ik vaak net aan met 3-2. Nu verloor ik net die potjes! :mad:
     
  20. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, maar je kunt na een wedstrijd toch de replay saven? en dat had ik bij deze natuurlijk gedaan... vervolgens in de gallery de replay afgespeeld en opgenomen op m'n iphone... \o/

    I love the Replay feature... (kun je veel van leren)

    ik denk dat het ook komt door het tijdstip waarop ik het meeste speel ('s nachts) dan zijn er niet zoveel europeanen meer online...
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010

Deel Deze Pagina