1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Was ik van plan, al ga je nog even moeten wachten want ik zit nog in mijn proef periode tot woensdag. Maar dan nog is de kans is zeer groot dat ik ze van ergens pik en ze gewoon in het Engels laat staan :+.

    De boeken en de games hun verhaallijnen zijn apart, enkel het eerste boek had personages van deel 1 (Anderson en Saren) omdat het de prequel was. In de game zullen misschien hoogsten een paar aanwijzingen zitten naar gebeurtenissen uit de boeken, maar dat zal dan waarschijnlijk ook al zijn.

    Op wikipedia vindt je samenvattingen :).

    MS heeft op de Amerikaanse Marketplace per ongeluk alle pre-order bonussen, collector's edition bonussen en die gratis DLC bij de launch gratis aangeboden (links kopiƫren):+. Kans is wel klein dat je ze kan gebruiken.
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    :+ Ben benieuwd of ik dit mag behouden.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    "Wie niet waagt niet wint" en ssst, misschien als er niet teveel mensen van gebruik maken dat ze al snel iedereen z'n content laten houden :cool:
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou me ook verbazen. Heb ze ook maar even gedownload. Je weet maar nooit wat hij doet. Waarom zou het eigenlijk niet kunnen?
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    128mb aan gratis content. :cool:

    Zolang mijn collector's edition nog maar op tijd is. Anders heb ik die extra's nu toch al?
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo, heb de Terminus armor en wapen, Inferno armor, Blood Dragon armor en die M-29 Incisor Sniper Rifle gedownload. De rest krijg ik toch bij mijn CE of is gratis te downloaden op launch of boeit niet :+.
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar eigenlijk als je ze hebt gedownload kunnen ze er toch niet veel meer aan doen... buiten dan een update ofzo uitbrengen dat die content niet zou werken, maar daar gaan ze toch geen moeite in stoppen aangezien het eigenlijk niet echt om normaal betaalde content gaat die nu gratis is toch? Het is normaal gewoon niet beschikbaar voor iedereen..
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan, kan ook zijn dat ze er wel wat aan doen. Waren zo'n dingen ook niet gebeurd met GoW2 enzo?

    Ach, wie weet is het geen fout en moeten die dingen gewoon echt gratis ter beschikking via de Cereberus kaart zijn op de launchdag (die morgen is voor Amerika).
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben ze ook maar aan het downloaden, ook al start ik met Bioshock 2.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Thx, heb ze ook meteen allemaal aangezet. Wil gewoon alles hebben :+

    Van mij mogen ze vandaag van gamemania ook wel bellen dat we em al kunnen ophalen, heb er echt zin in :cool:
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of het al gepost is maar hier:

    Bron

    Way the go EA, jullie weten jullie naam als geldwolven hoog te houden:emo:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb alles aangezet
    wist niet meer wat bij mijn CE zat :+

    @Flix: eeeh dlc kan je toch nooit mee verkopen?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee maar ze bedoelen dat je nu de DLC die EA gratis aanbied alleen kan downloaden via een hub die je hebt bij de game. Waarschijnlijk is daarom deze dlc gratis maar moet je hem activeren in je hub!
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nu snap ik het. De DLC is alleen gratis voor de eerste gebruiker. Vind ik zelf niet zo heel erg raar. Is dan toch een mooi voordeeltje voor het nieuwe spel.

    Ik kan me best voorstellen dat ze zo denken.

    Mbt de 'gratis' DLC, is dat straks wel bruikbaar?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het eerste deel uitgespeeld en was toch wel teleur gesteld. Had wat meer dieping in het combat systeem verwacht. Ook had ik op meer RPG elementen gehoopt. Uiteindelijk was alles in de game erg mager voor mij.

    Deel 2 was dus een twijfel geval, maar nu ik EA op de doos zie staan weet ik het zeker...
     
  16. James Pond

    James Pond Guest

    Damn bart smit krijgt hem donderdag pas.. iemand al gespot?
     
  17. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis is donderdag de 28e, wat volgens mij de releasedag is in Nederland.
     
  18. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    Damm, volgens mij ben ik te laat om het te downloaden. Het werkt althans niet meer 8) achja dan gewoon maar wachten tot donderdag:thumbs:
     
  19. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier werkte de eerste nog, maar de rest niet meer. Was ook net te laat dus.
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet op de links komen. Weet iemand hoeveel ze kosten op de launch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina