Ja dat is verplicht, anders worden je achievements niet geregistreerd! En het is daarnaast ook niet eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers als je de hele challenge offline achievements haalt en dan op de laatste dag online komt en in één keer naar de eerste plek schiet! Juist omdat iedereen online gamet, kun je elkaar scores bij houden en blijft het spannend!
Zo dichtbij de top... Maar toch zo ver weg, omdat ik dan net allemaal projecten heb. Toch schrijf ik me in.
Misschien heb ik nog een voordeel ook al heb ik niet heel veel tijd. Iedereen is natuurlijk druk bezig met Mass Effect 2 rond die tijd (en ik niet).
Cultuurbarbaar. Daar maak je gewoon tijd voor! Mijn backlog begint eindelijk wat minder te worden, dus érg veel achievements zullen er van mijn kant niet komen. Ik wacht zelfs met de aankoop van Bioshock 2 totdat ik de rest heb weggewerkt. (kost me moeite, maar ik heb de laatste tijd gewoon té veel games gekocht) Dus; Serious Sam HD Shadow Complex Borderlands (ja, nog steeds ) Dragon Age: Origins Modern Warfare 2 Army of Two: the 40th Day Mass Effect 2 trouwens... over ME2 gesproken...gratis dlc (vanwege een fout) Spoiler Ja, ik post het hier omdat het ME2 topic voor mij al een paar maanden een verboden gebied is. Dus ook geen idee of het daar al gemeld was.
Waarom blijf je ze dan kopen? Als zelfs ik voorlopig kan stoppen met het kopen van games moet jij het ook wel kunnen. ME heb je geen tijd voor nodig; die kan je altijd even tussendoor doen. En ik weet zeker dat ik gewoon als eerste was geweest met nieuwtje als ik wel nog in het ME2 topic zou komen (ik denk dat ik die DLC laat zitten...Haalt de fun eruit als je gelijk vanaf het begin een hoop sterkere wapens/armor hebt)
Ik hoop het, want ik moet toch echt even stoppen voor de komende schoolperiode. Ik zal vandaag ook wel weer Darksiders binnen krijgen, dus ik zal nog meer te spelen hebben. Als je ME nou ook eens 100% bikkelt.
Maar ik heb maar 2 weken voor Mass Effect. Krijg nog Batman binnen. Die lijkt me veel leuker dan Mirror's Edge.
He kut, zit ik de hele tijd uit te typen waarmo ik niet voor 100% ga bij ME, kom ik erachter dat je waarschijnlijk Mirror's Edge bedoelt, en niet Mass Effect? Tsja, hieronder dan de reply. Zonde om weg te gooien. En nee, je weet het inmiddels maar al te goed dat ik niet meer verder ga met MirE! ME zou erg mooi staan als een 100%, maar ik vind het niks om RPG's meerdere keren uit te spelen. Ik vind dat je alle achievements in 1 playthrough moet kunnen halen. Niet dat ze easy moeten zijn, maar je weet wel...niet gedwongen worden om het 3478x uit te spelen voor wat (G). Aangezien RPG's nou niet bepaald korte games zijn. 2e keer is het toch nooit zo leuk. Ik wilde alle keuzes bewaren die ik de eerste playthrough had gemaakt. (jeweetwel, voor die import van je save in ME2) De enige games die ik meerdere keren uitspeel zijn van die korte games waar je vrij snel doorheen gaat. Ik was lekker geëindigd met een level 45/50 Shepard. Vanguard.
Dus het idee is gewoon om zoveel mogelijk punten in die 2 weken te halen? *Mompelt dat ie de laatste weken mee had moeten doen, net 9 games gecomplete in de laatste 5 weken * Wil ook wel mee doen. Ook al ga ik waarschijnlijk alleen Mass Effect 2 spelen de komende 2 week