Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat sowieso, maar als ze er dan toch een killcam in verwerken, heb ik liever dat ze het gebruik ervan ontmoedigen. Bijvoorbeeld door 8 seconden te laten wachten.

2. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat er geen versies zijn met full auto maar ik reageerde
    op "M16 is IRL ook full auto" en dat is zeker niet altijd het geval.

De AN94 en Aug waren beest in de beta, M16 had ik daar nog niet.

@ Defanatic
    Unlocks zijn afhankelijk van de punten die je met die specifieke class haalt.
    Laatste unlock bij sniper is de Barrett, daar moet je dus een hele tijd Sniper voor spelen wil je die unlocken.

@Jorrit010
    Nee als je gekillt bent, krijg je sec of 8 lang te zien waar die gene zit, welk lvl hij is en welk wapen hij had. (in die tijd dat jij naar de killcam kijkt kan je door een teammate gerivived worden met Defibrilator

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is goed om te horen, matige hit detectie + aardig wat lag als je tegen amerikanen speelt zijn eigenlijk de enige redenen dat ik niet nog steeds BFBC speel

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom het woord 'ook' ;)

8 seconden kan ik mee leven. Zelf druk ik hem in CoD altijd meteen weg. Zullen wel meer mensen doen. En 8 seconde wachten doen er dan nog veel minder. Daar komt bij kijken dat je na 8 seconden alweer een heel eind uit de buurt kan zijn.

5. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan bedoelen we gewoon hetzelfde :+

Killcam in BC2 = je ziet wat jou killer doet in de +- 8 sec nadat hij jou killed, dus je ziet em blijven zitten, verplaatsen enz.

Killcam in CoD = je ziet hoe hij jou killed en niet erna

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt voor de uitleg, ik ga zeker de demo proberen ;) Ik speel de laatste dagen veel SnD in MW2, juist ook omdat het wat tactischer en minder hectisch is en dat je wat meer moet nadenken ipv als een gek rondrennen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is een beetje jammer. Krijg je dat na iedere kill te zien? Zullen iig minder snipers door komen dan in BF BC1.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh. Erg jammer. Dus als je hem daarna bv naar de Goldcrate ziet lopen, weet je dat je daarheen moet om em te killen :{ Dat is dan weer zonde.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja als je 8 seconde wacht is de charge al geplant. Dus zoveel heb je er dan ook niet aan.

10. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, niet dat het onmogelijk is om te snipen ofzo het lukte in de beta nog prima :9. Het is wel iets lastiger gemaakt, ook door de bullettraveltime en bulletdrop. Kijk anders op youtube daar staan uren materiaal van de beta

Ik moet toegeven, die killcam hoefde van mij eerst ook niet , opdonderen ermee.
    Maar na de beta gespeelt te hebben vind ik het prima. als jij geen uber kampeerder bent heb je er niet zoveel last van.

Netzoals geen prone, de gene die dat missen zoeken smoesjes waarom ze niet goed spelen ;)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had daar al wat filmpjes bekeken en zag dat de hit detection beter geworden was. Dat was tevens de reden dat ik gestopt ben met spelen in het eerste deel. Later weer gestart en vooral met de shotgun gespeeld. Die had iig niet veel last van het probleem.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, krijgen mensen na elke kill te zien. In de beta liepen er ondanks de killcam genoeg snipers rond, heel veel zelfs.

Persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem, na een kill of twee zoek ik toch meestal een ander plekje op, afhankelijk van waar m'n team is. Voor de campers die het hele spel op één plekje blijven plakken is de killcam wel een motivatie om te bewegen. :+

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Geloof dat er op HC geen killcam aanwezig is, dus ligt het je niet, dan kan je altijd nog proberen om de HC te masteren. En mocht je de actie van CoD even missen, dan kies je toch voor squad vs squad, volgens mij ook echt close combat. Het leuke is dat er in BC2 verschillende facetten zijn, die een hoop mensen tevreden stemmen...

14. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die demo spelen , dan zal je zien dat die Killcam helemaal niet het spel verpest.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft deze game ook een HC mode dan? Wat houdt die dan precies in?

16. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is maximaal! HC vind ik stukken beter spelen. De normale mode heeft toch ook gewoon friendly fire?

Kan niet iemand de startpost aanpassen en daarin dit soort info verzamelen?

18. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit topic vol was ging iemand een nieuwe maken, dat is wat ik er van begrepen heb.
    Ik weet wel veel van BC2 maar ik heb nog nooit een OP gemaakt 8)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toch? Of is het in dit deel aangepast?

20. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen FF, in de beta speelde je de normale rush en daar was geen FF