1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hey, is er naast Zoltan nog iemand die toevallig bijna of alle achievements heeft op de Europese servers? Ik vroeg me dat af omdat ik geregeld zoek naar mensen die erg veel achievements hebben. ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je daar niet naar zoeken op de Armory?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou niet weten hoe. Ik meende dat je toch altijd een naam moest hebben om de persoon te kunnen vinden.

    Het zou mooi zijn als je per realm kon kiezen wie de meeste achievements had, maar dat is er ook helaas niet.

    Ben verder gewoon benieuwd wie op de Europese servers de meeste achievements heeft/hebben. ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jezus, is de lag op andere Full servers ook zo erg? Bij ons worden nu ongeveer 1/2 van de raids gecancelled, omdat we of niet in de instance kunnen komen (:lol:) of als we erin zitten alle spells een vertraging van 6+ seconden hebben.

    Pure drama.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hier inderdaad ook, echt te erg voor woorden. Ik zat net wel in een 10 man raid Naxx, maar die kickte me eruit voor we begonnen. Summon me dan ook niet denk ik dan. :mad:

    @ GForce: Bedankt, zal die site eens bekijken. \o/
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Me priest is alweer level 22. (Bijna 23 ). Maar hebben jullie ook zo'n erge lag als jullie in een instance zitten met mensen van andere servers? Ik moest vandaag in 2 van de 3 instances. Elke 15 minuten reloggen omdat de MS te hoog was. 2000 ofzoiets.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Geen last van (op Trollbane).

    Gister trouwens nog leuke loot uit ICC10 gehaald:

    http://www.wowhead.com/?item=50761

    en

    http://www.wowhead.com/?item=50342

    Character begint er al aardig uit te zien :p

    [​IMG]
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heel erg nice. Ik zat gisteren in een 25 man raid van ICC. Helaas waren er lui die het leuk vonden bij het begin alle vijanden in een keer te pullen. Gevolg was dat iedereen dood ging en meteen stopte met the raid. Tot zo mijn eerste ervaring met ICC. Daarna kreeg ik een tweede kans, bijna, maar die weigerde me vanwege mijn lage gearscore.

    Probeer nu echt van alles om in wat leuke raids te komen, maar soms lukt het gewoon niet.

    Welke raids, behalve ICC even, droppen fatsoenlijke items?

    Ik probeer het echt wel, maar soms lukt het gewoon niet in een goede groep te komen om goede items te kunnen raiden. :'-(
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ik raid voornamelijk met mijn guild dus alles gaat wel georganiseerd. Als je met een random raid gaat heb je kans op faal groepen. Ik zit als social in de guild dus ik doe maar 1 avond per week een 10man.

    Items kan je momenteel het beste uit ICC10/25 halen. Daarna komt Toc10/25 en onyxia. Op Veel servers zie je wel pugs naar toc10/25 en onyxia, vaak heb je wel een achievement nodig voordat je een invite krijgt. Tevens werkt die spellpower trinket ook niet in jou voordeel;)

    EDIT: Net je armory gekeken maar zie dat je nu ook pvp items en tank items gebruikt. Tevens heb je gems die totaal niets voor je spec doen of met pve te maken hebben. Ook heb je nog geen belt buckle voor je girdel of the impaler. Tja zo kom je ook "noob" over.

    Ga eerst maar sparen voor t10 items, terwijl je dit doet genoeg heroics runnen voor badges en drops. Je kan makkelijk full t9 halen in 3dagen tijd. Als je elke dag 1 random HC doet krijg je 2 Frost badges, elke week kan je een weekly quest doen en daar krijg je 5 Frost badges. Daarnaast run je alle Heroic ICC5man instances (Forge of Souls, Pit of Saron en Halls of Reflection) om upgrades te halen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Farm genoeg emblems voor T10 en je gearscore is goed genoeg. Verder zou ik gewoon alvast tactics gaan lezen en leren.

    Enige raid waarin je niet geweigerd wordt is die jezelf start ;)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lekker weekendje gehad.
    Priest naar de 80 gekregen, binnenkort naar HC's kijken dus.

    Tevens een aantal 'compromized' accounts binnen de guild.
    Eerst een nieuw lid, nog geen dag lid van de guild, gehacked, volgens eigen zeggen.
    Gear weg, toons missing, dat soort dingen. Geloof wel dat ie alles terug gekregen heeft.

    Vrijdagochtend kijk ik even op de guildwebsite, blijkt er een officer 'gehacked' te zijn.
    Toons leeg, bank leeg, dat soort dingen. Tevens de flasks & high-end herbs uit de guild bank foetsie.
    Even later die dag, tegen de avond, alles weer op z'n plek. Inclusief guildbank.

    Log ik gistermorgen in, weer een officer 'gehacked'. Spulletjes pleite, eigen bank leeg.
    En, uiteraard, weer alle flasks en high-end herbs pleite.
    Tevens was die kerel z'n main online, en kennelijk aan het farmen in Sholazar.
    Geloof dat er tegen 2 uur i nde middag ingegrepen werd ofzo.

    Bleek dat maar 1 van de 6 officers en 2 GM's een auth. dingetje had.
    Lekker handig ook. :)

    Gelukkig voeg ik nooit iets toe aan de guildbank. Zorg (bijna) altijd voor eigen flasks + food etc.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas is het tegenwoordig vragen om problemen als je geen authenticator hebt :mad:
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wij hebben het ook helaas gehad. GM gehacked. De hele guildbank was geplunderd. 150k gold weg + een godsvermogen aan flasks, enchanting mats, foods, scrolls etc etc... Duurde bijna 6 weken voor we alles weer terughadden :9

    Ohja. De GM had een Authenticator zei hij. Kan het natuurlijk niet controleren, maar als het zo is. Is je account blijkbaar nog niet veilig met zo'n ding.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb nog nergens gelezen dat iemand met een Auth. dingetje 'gehacked' is.
    Lijkt me sterk ivm RNG.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je zon authenticator kan hacken kan je ook zon ding van internet bankieren hacken, dingen werken hetzelfde. Lijkt me inderdaad sterk.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daarom zei ik ook dat ik niet kan controleren of 'ie er een had. Nu hebben alle Officers/GM's hun account beveiligd met een Authenticator :)
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe hoog is je huidige gearscore dan? Ik heb nu 2 chars op 5000 gearscore zitten met puur de emblems die je van random heroics krijgt. En met 5000 kom je de meeste pug raids wel binnen..
     
  19. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verkleint de kans dat je gehackt wordt, maar het is niet 100% veilig. Sowieso lijkt het mij math based en daarnaast kan het onderschept worden met een onveilige verbinding.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb niet zo'n beste gearscore zei gisteren. Ik moet echt fatsoenlijke items te regelen.

    Het is duidelijk dat ik beter attack power gems kan nemen dan strength, kennelijk.

    Ik ga vanavond weer beginnen met de nodige dungeons. Daar zal ook wel weer een aantal frost gehaald worden. Helaas kom ik nog niet zoveel in raids dat ik me over een paar weken al een frost item kan veroorloven.

    Ach ik ben een noobie ja die gewoon niet weet wat die wel en niet moet aanschaffen. :'-(:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina