[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben dan ook maar eens SnD gaan spelen, vind het erg leuk! tactisch, rustig, had 15700 xp uit 1 potje wat we nog verloren hadden ook met 4-3, wel veel uit challenges en match bonus was niet erg hoog, ook door verlies denk ik, had wel positieve kd en 2e van mijn team qua aantal kills, maar 1000 exp voor een headshot schiet lekker op natuurlijk ;)
     
  2. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ik begin me echt steeds meer te ergeren aan het spel.
    Waren we moshpit aan het doen, kregen we Sabotage. Nou, wij spelen normaal nooit Sabotage (Ja, ik was met een aantal vrienden) maargoed, we wouden het wel proberen.

    Nou, ik moest bijna huilen van het andere team, ALLEMAAL campers, ALLEMAAL. Kreeg zo'n gast van het andere team de bom, ging hij gewoon de hele match ergens in een hoekje zitten, en de rest van het team ging ook bij hem campen.

    Die DLC mag van mij snel uitkomen, en misschien krikt dat de fun-waarde wat op, zo niet, dan stop ik met het spel.
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    En op welke manier gaat de DLC dit verhelpen dan? Dat er campers zijn ligt aan de spelers zelf, niet aan de game. Je geeft aan dat je met vrienden speelt, dan moet je helemaal in staat zijn om ze makkelijk uit te schakelen als ze hard campen. So be it.
     
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel daarmee betere maps, nieuwe gamemodes, etc. Dat maakt het voor mij toch leuker.

    Meeste maps die in MW2 zitten is totaal niet over na gedacht, gewoon willekeurig wat dingen neergezet, en daar moet je maar op spelen. De maps in CoD4 waren veel beter.

    Ik weet dat ik met vrienden speel, maar als 1 heel team, het was trouwens een clan, dus zij kenden elkaar ook, allemaal rond 1 plek zit te campen, dan kun jij toch ook niets?
     
  5. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Leer tegen je verlies kunnen. Als heel je team weet waar 't andere team zit, en 't zijn bovendien campers, dan bak je er niets van. Altijd dat gezaag van campers hier en campers daar. Start een aparte topic waar dit soort gezaag in kan, want dat begint mij stilaan te ergeren. En kom me niet zeggen dat ik dan maar niet meer hier moet komen lezen, want de andere posts die niet over campers gaan boeien me wel, dus dat is ook geen optie.
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik bitch niet over campers omdat ik niet tegen mijn verlies kan.

    vb:

    gisteren een potje TDM in underpass. ik ga lekker vet in de plus met een eindscore van 23-2. best lekker, maar beide keren dat ik dood ben gegaan was door een campertje. eerste die lag ergens bij wat bij domination B is met zijn models om een hoekje te wachten. dat viel nog mee. de tweede die lag als je vanaf C benedenlangs naar A loopt en dan richting die grote trap. tegenstanders zaten bijna allemaal bij A, ik loop er naartoe, wordt ik opeens van achter geknived. kijk ik in de killcam, ligt die gast op de grond achter die pallet, hij wacht tot ik voorbij ben en rent me achterna om te kniven. erg laf, dus ik weer erop af en die sukkel ligt er gewoon weer te wachten, vet in zijn bek geschoten met me spas. dit soort gasten bedoel ik met campers, het is gewoon een laffe zielige manier van spelen, je wint er niks mee want je score zal nooit hoog zijn. maar hij verneukt wel mijn killstreaks op die manier, dat is echt lame.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het is ook wel de bedoeling om de killstreaks van de tegenstander te beƫindigen om zo te voorkomen dat de rewards tegen hen wordt gebruikt :).

    Snap je frustratie al te goed daar niet van ;)
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    INDERDAAD
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, op dat punt heeft hij dan goed gespeeld. anders hadden ze een CG op hun harses.:D
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Campers schiet ik gelijk neer. Ik speel ook meestal met een vriend. En als ze het toch voor elkaar krijgen om een Killstreak reward te halen, dan wordt de reward gelijk uit de lucht gehaald. :)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Knap met een Carepackage, Nuke, EMP, Predator \o/ jullie zijn echt goed met campers :thumbs: :b:
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je kan geen nuke krijgen uit een carepackage...
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel jij?
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zeg ik dat ..... Ik geef alleen aan dat die die dingen niet uit de lucht kan schieten.

    Zie de post waarop ik reageer! Lezen mijn zoon!
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Slecht gebalanceerd naar mijn mening.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zeuren graag ;)

    Tuurlijk er is altijd wel iets mis maar ik erger me niet echt aan dingen in MW2.
    Ja misschien de vele glitches die er steeds zijn en bijkomen.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover was ik, maar dat tweede gedeelte dan? Ze zijn goed met campers, omdat ze die dingen niet uit de lucht kunnen schieten? Leer duidelijk te typen, om ook even mee te doen. :emo:

    Naar mijn mening zijn er niet meer campers dan in elke andere shooter die ik heb gespeeld. Kan er dus ook totaal niet aan irriteren. Ik irriteer me meer aan de mensen die beweren 24 - 0 te staan, en dan 'weer' afgemaakt worden door een camper. Moet je maar niet gaan rondrennen, en ook vrij logisch dat mensen wat voorzichtiger gaan spelen, op het moment dat ze keihard verslagen worden..

    Kijk eens naar je eigen speelstijl, als je iemand aan ziet komen rennen, dan ga je toch wachten tot hij naar boven komt? Ja, dat doen de tegenstanders ook, en nee dat zijn dan niet een stel 'zielige' campers.

    Ook zijn er minder tot evenveel glitches en bugs in als de gemiddelde game. Van hackers in Halo, lag in Gears of War, tot mensen die onder en boven elke map zitten in CoD 4. Er is altijd wel wat te zeiken. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap gewoon wat die typt anders... Hij is alleen wat cynisch.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap wat hij typt, maar heb geen flauw idee wat hij er mee wilt duidelijk maken. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina