Precies wat Antraxx zei: een Panasonic TH37X10 is erg goed en kost bij plasmadiscounter.nl in Naarden €508 incl. verwijderingsbijdrage.
Prachtig met games, films, HD etc etc.
Analoge tv is niet aan te raden op een hdtv en zeker niet op die kijkafstand/grootte.
Het kàn wel maar eigenlijk is t zonde van zo'n tv.
Het kan per tv en content verschillen, maar meestal/bijna altijd is 720p mooier op n hdready.
Over ruizig beeld en lelijke ondertiteling:
Allereerst is een dvd van een lagere resolutie (720x576) dan die van de tv en dus zal je tv over een goede upscaler moeten beschikken, anders kan het beeld tegenvallen.
De ondertiteling kan op je dvd-speler iets mooier zijn, want als de xbox met hdmi of vga is aangesloten, dan zal de xbox het beeld upscalen naar 720p/1080i (ligt aan je instelling bij de xbox).
Wanneer de xbox met componenten is aangesloten, dan doet deze niet aan upscaling. Let wel: dit geldt alleen voor dvd's en niet voor games.
Dus er gebeuren n hoop dingen waar het beeld zeker niet mooier op wordt:
- de xbox moet de 576p dvd upscalen naar 1280x720
- de tv moet het binnenkomende 1280x720 upscalen naar 1366x768.
Ondertitels hebben ook nog s een lagere reso heb ik me laten vertellen en dit kan dan lelijk eruit komen te zien.
Het is dus gewoon een kwestie van proberen om uit te zoeken wat het mooiste is.
Ik had dit soort problemen destijds ook met mn 30 inch lcd en met mn 50 inch hdready plasma bij t afspelen van dvd's op mn xbox, maar met mn 42PX80 heb ik via mn Pana hdd rec/dvd speler met hdmi1080p upscaling heb ik n prachtig beeld!
Laatst bewerkt: 25 jan 2010