Dit stuk bedoel je? Ik heb daar meer naar buiten zitten te staren dan dat ik daadwerkelijk heb gespeeld. Wel jammer dat Isaac minder log is (en deze keer gaat praten). Het had zo zijn charmes... Hij is een engineer, geen getrainde soldaat. Zoals altijd bij een vervolg ben ik bang dat ze té veel gaan veranderen. Ik wil een vervolg qua verhaal...gameplay mogen ze zo goed als hetzelfde houden wat mij betreft.
Dat stuk inderdaad! Aangezien het zich maar 3 jaar na het Ishimura incident afspeelt zullen er neem ik aan genoeg verwijzingen naar deel 1 te vinden zijn. Voor het feit dat Isaac gaat praten, het zal vast geen Mass Effect worden kwa hoeveelheid dialogen als character had hij het mysterieuze dat er niks bekend was over hem en nooit zijn gezicht(tot het einde) toonde of sprak. Ze zullen heus geen giechelend meisje van hem maken
Haha, weet ik wel. Maar ik vond het gewoon wel wat hebben dat ie niks zei, en dus is het jammer dat ze het veranderen. Ik kon het bv niet uitstaan toen mijn personage in Saints Row 2 opeens begon te praten. Vreselijk zeg. Misschien kan ik me gewoon beter identificeren met personages die niet praten...omdat ik tijdens het gamen ook niet tegen mijn tv praat moet mijn personage het ook niet ingame doen. Ofzo.
Een filmpje waar wat fan vragen worden beantwoord: http://www.facebook.com/video/video.php?v=208444053559&ref=mf En wat grotere scans: (Bioshock? )
Hier nog meer scans http://forums.gametrailers.com/thread/in-depth-dead-space-2-informat/979709?page=3 Zitten wat nieuwe tussen nog.
Isaac Clarke lijkt steeds meer op militair te worden Hij was toch mijnwerker, dacht ik. Voor mensen die deel 1 nog niet hebben uitgespeeld: Spoiler Hij werd aan de eind van spel aangevallen door z'n bloeddorstige vrouw. Heeft hij de aanval overleven? Of kreeg hij giftige speeksel binnen, waardoor hij superkracht krijgt Ben benieuwd waarom deel 2 komt
Spoiler Ik dacht dat de marker gewoon inspeelde op de gevoelens van Isaac voor zijn vrouw en dat die "encounters" die hij had met haar uiteindelijk een hersenspinsel waren. Misschien moet ik anders het spel nog een keer spelen want ik nam aan dat Isaac gewoon van de planeet ontsnapte?
Bij het zien van de screens en conceptart, en dat je settings zal beleven zoals kerken en dierentuinen kan ik haast niet wachten op 2010 en de dag dat DS2 word gereleased. De add-on van een multiplayer schijnt dus niet gimmicky te worden maar een groot aspect van het totaalpakket...opzich goed dat er tijd in word gestoken maar ik vraag me serieus af of dit een succes gaat worden. De singleplayer lijkt daarentegen een gegarandeerd succes te worden Ik zie dat je naast nieuwe wapens ook je vertrouwde plasma cutter weer hebt
Wat jij bold hebt gemaakt in de quote zie ik meer als zijn eigen assumptie of het een syrvival horror word of meer een shooter, hij lijkt er zelf ook nog niet over uit te zijn. En laten we eerlijk zijn DS1 was voornamelijk ook schietwerk en zelfs toen vond ik het meer een shooter dan Survival horror game, dit betekende niet dat DS1 niet ontzettend goed was.
Kan zijn, maar ik zou het jammer vinden als de balans nóg meer zou doorslaan naar de shooter kant. Aangezien die gehele quote was uitgekozen door een DS dev om dat artikel te promoten denk ik natuurlijk ook al eerder dat het ook zo is ipv dat het een assumptie van die journalist. http://www.facebook.com/photo.php?pid=3367402&id=18523496658
Kijk dat die quote was uitgekozen door een dev maakt het verhaal natuurlijk anders, anyway ik hoop inderdaad niet dat het een te grote stap neemt richting de action horror. DS1 was een goede opening voor de franchise en het zou dom zijn om al die aspecten waar deeltje 1 zo om werd geroemd nu bij het grofvuil te zetten. De game wordt beest en gameplay kan niet snel genoeg worden getoond
Volgens mij zijn ze vergeten wat DS juist zo goed maakte. Ach, er is nog niks definitiefs bekend...Misschien valt het mee. (misschien stond dit al in de scans die ik een tijdje terug heb gepost, maar die heb ik zelf nog niet gelezen.
Ik zou het juist vetter vinden als ze Dead Space 2 nóg enger maakten. DS was opzicht niet zó eng, maar schrikmomenten zaten er bij mij wel in.
Ligt er ook aan wanneer je het speelt! Ik heb het om 3 uur snachts gespeeld met alle lichten uit waar ik amper vooruit durfde, en vanmiddag weer ff en dan sprint je overal doorheen Je moet je ook een beetje inleven in het verhaal, dus jezelf indenken dat je echt in je uppie op een verlaten space ship zit, dat maakt het meteen al veel enger!