[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit stuk bedoel je?

Ik heb daar meer naar buiten zitten te staren dan dat ik daadwerkelijk heb gespeeld. :+

Wel jammer dat Isaac minder log is (en deze keer gaat praten). Het had zo zijn charmes... Hij is een engineer, geen getrainde soldaat.

Zoals altijd bij een vervolg ben ik bang dat ze té veel gaan veranderen. Ik wil een vervolg qua verhaal...gameplay mogen ze zo goed als hetzelfde houden wat mij betreft. ;)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat stuk inderdaad!
    Aangezien het zich maar 3 jaar na het Ishimura incident afspeelt zullen er neem ik aan genoeg verwijzingen naar deel 1 te vinden zijn. Voor het feit dat Isaac gaat praten, het zal vast geen Mass Effect worden kwa hoeveelheid dialogen als character had hij het mysterieuze dat er niks bekend was over hem en nooit zijn gezicht(tot het einde) toonde of sprak. Ze zullen heus geen giechelend meisje van hem maken:+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, weet ik wel. :+ Maar ik vond het gewoon wel wat hebben dat ie niks zei, en dus is het jammer dat ze het veranderen.

Ik kon het bv niet uitstaan toen mijn personage in Saints Row 2 opeens begon te praten. Vreselijk zeg. :mad:

Misschien kan ik me gewoon beter identificeren met personages die niet praten...omdat ik tijdens het gamen ook niet tegen mijn tv praat moet mijn personage het ook niet ingame doen. Ofzo. 8)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice, lol @ bioshock :eek:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Isaac Clarke lijkt steeds meer op militair te worden :confused: Hij was toch mijnwerker, dacht ik.

Voor mensen die deel 1 nog niet hebben uitgespeeld:
    Hij werd aan de eind van spel aangevallen door z'n bloeddorstige vrouw. Heeft hij de aanval overleven? Of kreeg hij giftige speeksel binnen, waardoor hij superkracht krijgt 8)

Ben benieuwd waarom deel 2 komt :)

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat de marker gewoon inspeelde op de gevoelens van Isaac voor zijn vrouw en dat die "encounters" die hij had met haar uiteindelijk een hersenspinsel waren. Misschien moet ik anders het spel nog een keer spelen want ik nam aan dat Isaac gewoon van de planeet ontsnapte?

Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog maar wat scans:

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bij het zien van de screens en conceptart, en dat je settings zal beleven zoals kerken en dierentuinen kan ik haast niet wachten op 2010 en de dag dat DS2 word gereleased. De add-on van een multiplayer schijnt dus niet gimmicky te worden maar een groot aspect van het totaalpakket...opzich goed dat er tijd in word gestoken maar ik vraag me serieus af of dit een succes gaat worden. De singleplayer lijkt daarentegen een gegarandeerd succes te worden_O_

Ik zie dat je naast nieuwe wapens ook je vertrouwde plasma cutter weer hebt :D

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lame. :'-(

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja shooter...zolang ie third person blijft en gewoon zoals DS..dan is het niet echt een shooter.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat jij bold hebt gemaakt in de quote zie ik meer als zijn eigen assumptie of het een syrvival horror word of meer een shooter, hij lijkt er zelf ook nog niet over uit te zijn. En laten we eerlijk zijn DS1 was voornamelijk ook schietwerk en zelfs toen vond ik het meer een shooter dan Survival horror game, dit betekende niet dat DS1 niet ontzettend goed was.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan zijn, maar ik zou het jammer vinden als de balans nóg meer zou doorslaan naar de shooter kant.

Aangezien die gehele quote was uitgekozen door een DS dev om dat artikel te promoten denk ik natuurlijk ook al eerder dat het ook zo is ipv dat het een assumptie van die journalist.
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=3367402&id=18523496658

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kijk dat die quote was uitgekozen door een dev maakt het verhaal natuurlijk anders, anyway ik hoop inderdaad niet dat het een te grote stap neemt richting de action horror. DS1 was een goede opening voor de franchise en het zou dom zijn om al die aspecten waar deeltje 1 zo om werd geroemd nu bij het grofvuil te zetten. De game wordt beest en gameplay kan niet snel genoeg worden getoond:)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij zijn ze vergeten wat DS juist zo goed maakte. :mad:

Ach, er is nog niks definitiefs bekend...Misschien valt het mee.

(misschien stond dit al in de scans die ik een tijdje terug heb gepost, maar die heb ik zelf nog niet gelezen. :+

19. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het juist vetter vinden als ze Dead Space 2 nóg enger maakten. DS was opzicht niet zó eng, maar schrikmomenten zaten er bij mij wel in.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ligt er ook aan wanneer je het speelt! Ik heb het om 3 uur snachts gespeeld met alle lichten uit waar ik amper vooruit durfde, en vanmiddag weer ff en dan sprint je overal doorheen :)

Je moet je ook een beetje inleven in het verhaal, dus jezelf indenken dat je echt in je uppie op een verlaten space ship zit, dat maakt het meteen al veel enger!

Deel Deze Pagina