Ik ben even aan het denken welke "megadraak voor de poort" jij bedoelt. Ik heb in de eerste wereld meteen al een draak verslagen, diegene die achter je aanvliegt als je over de pallisade rent. In het allerlaatste stuk lag er een karkas van een draak vol met pijlen op de grond... niet door mij verslagen dus. Verder kan ik mij even geen draak meer herinneren tegen het einde.
EDIT: Ja, nou weet ik het weer. Een blauwe draak? Die heb ik ook verslagen. Vraag me niet hoe, maar waarschijnlijk met ranged magic/pijlen.
Maar eff serieus: is het bevestigd dat DS niet meer in de EU wordt released? Dat zou echt een doodzonde zijn voor zo'n goede game.
@Modder-Eter: het verhaal is dat er een groot kwaad is losgelaten en zich manifesteert in een zwarte mist om de provincie heen en langzaam alles verzwelgt. Verschillende legendarische helden zijn al die mist ingestapt, maar nooit meer wedergekeerd. Ook jouw karakter heeft zich naar binnen laten lokken (roem, rijkdom etc). Is zijn of haar lot verzegeld? Prima verhaal zou ik zeggen. Gewoon een old skool opzet en meer heb je denk ik niet nodig om helemaal los te kunnen gaan in DS.
Laatst bewerkt: 25 jan 2010