[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is dit spel nou echt irritant moeilijk?

Want denk er wel over hem over een tijdje (in een rustige periode) te kopen, maar ik wil me dan niet de hele tijd ergeren aan alles :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik ben al 3 keer dood gegaan op plekken die in de meeste games simpel zouden zijn. Voor de kenners:

Bij het kasteel op het stuk met die vele ondoden op het smalle stuk van waar je de draak kan zien liggen. Op de een of andere manier schoten die archers een bak met rotsen achter me open, die ik dus niet gezien had. :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heheheheh
    @ modder-eter
    Al eens over nagedacht om de bak zelf stuk te slaan? ;)

@Freak: alleen wereld 5-3 vind ik irritant vanwege constant poison, maar verder nooit echt irritant. Wel dat het op den duur gewoon niet meer wil en je even het spel moet wegleggen :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Tuurlijk, maar toen wist ik niet dat dat erachter zat. Ik moet nu dus eerst weer terug naar dat punt, omdat ik weer in het begin was beland. :p

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap het upgraden niet helemaal.

ik heb bijv bergen spiderstones en een compound long bow +7

volgens deze link kan ik dan upgraden naar een viscous, maar zelf gebruiken kan niet en de smiths vragen er niet om...
    how come?

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het zeker ;)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zonde dat ik die upgrades toch niet goed snap...

heb net voor 40.000 souls aan pijlen gekocht. Nu MOET ie dood 8)

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kon je daar al geen shortcut openen, zodat je heel dat end vanaf het begin niet hoeft te rennen? Ik weet het niet zeker meer...

@Kevf: Heb je het over die blauwe draak? Heb je geen zware aanvals magie van de demon's souls gekocht? Volgens mij heb ik hem daarmee uit de lucht gehaald.

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit zoveel souls gehad joh :9 Maarja, ik heb ook alleen 1-1 en 1-2 pas gehaald tot nu toe. Heb helaas momenteel niet erg veel tijd voor Demon's Souls. En 'ff' spelen lukt me bij deze game niet... Zit dan meteen weer minimaal twee uur achter de console :9

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zoals welke? ik heb dat soul ding die sterkere

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij had ik de Moving Soul Arrow of de Soul Light. In ieder geval had ik wel alle items om die magie versterken zoals de Ring of Magical Sharpness (twee dezelfde items versterken elkaar), maar daarmee was ik zelf wel heel kwetsbaar. Gewoon niet geraakt worden. ;)

EDIT: Mocht het nou nog niet werken, check de volgende strategy beschrijving (DS Wiki) over hoe de Blue Dragon te doden. Ik heb hem ongeveer op dezelfde manier gedood. Zit je vlak onder hem, dan zijn er plekken waar je de draak kunt raken, maar hij jou niet. Maar om daar te komen...

EDIT 2: Heb je de blauwe draak trouwens verslagen, dan is dood = dood. Ook al ga je een paar meter verderop de pijp uit tegen een volgende boss. ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    had het misschien beter zo kunnen doen idd

echterrrr ik heb hem verlagen met wel 39 pijlen over 8)

Ik werd echt heeeeelemaal gek, brak er ineens iemand in terwijl ik hem op 3/4 dood had. Gegeven het feit dat ik nog nooit gewonnen heb op zo'n moment.....

Win ik gewoon voor de eerste keer! :9

Heb nu 40.000 souls, krijg 30.000 van de demon en heb 6 legendary souls. Alles bij elkaar over de 100.000....

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Snel inwisselen voordat die andere speler je te pakken krijgt. Is het nog mogelijk om weg te warpen? Zal wel niet meer... Succes met het PVP gevecht! :)

EDIT: En vergeet de speciale soul niet te pakken. Hij ligt ergens op de trap.

EDIT2: Wacht eff... je hebt een invading player en tegelijkertijd de blauwe draak verslagen? Patser! :p Volgens mij heeft die draak hem gewoon een kopje kleiner gemaakt. ^..^

EDIT3: Dan ben je er nu bijna. Ik zou nog gaan farmen voordat je de volgende boss aanpakt, want daarna gaat het snel. Items, equipment, potions en pijlen verzamelen, de complete mikmak. Je weet zelf waarschijnlijk wel de beste plekjes daarvoor. Zelf had ik tegen die tijd twee Avarice ringen, wat erg helpt bij het soul farmen. Aan de andere kant heb je al cash genoeg. Tijd om een laatste keer te shoppen dus. :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope zelf verslagen, heb hem van de brug geramd!

100.000 souls is niet echt genoeg..... kan ik nog geen drie keer mee :+

ik ga wel even spice farmen in wereld 3-1. Al die mindflares droppen die. Ik had eigenlijk dat zwaard wel willen hebben waar je meer items mee kan vinden maar weet de naam niet meer.

Verder souls farmen in wereld 4-4, 1200 per vliegend beestje. Gaat dan wel lekker.

zit nog even met de stats die ik moet upgraden. Ik denk zelf

Dat ik mijn magic nog meer ga upgraden en wat vitality. Vitality zit op 21 oid en Magic op 26 oid. Dan ga ik het gewoon proberen met Soul Light en Total Protection. Die vlammenzee maakt me veel te immobiel en is niet altijd raak.

Ik was bijna aan het einde bij 45 uur en de teller staat nu op 53 8)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld.....wtf @ einde...wel heel erg vaag.
    wat was ik in dat beest aan het verslaan......gemakkelijk was het wel :+

De aftitelingplaatjes lijken een groots verhaal te suggereren, maar ik vond het vooral vaaaaag. Maar wel cool. Plaatjes zijn trouwens ERG mooi, staan die in het artbook?

Ik ga zo nu en dan verder met NG+ maar mijn aandacht gaat nu eerst naar andere spellen

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of ze in het artbook staan... Heb deze wel thuis liggen, maar de game nog niet uitgespeeld... Nu een weekje, wegens drukte op school, bij mijn vriendin... PS3 staat dus thuis even stil... Demon's Souls ook :mad:

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Man Man Man het zit me niet mee zeg, ik moet nog 2 chunks of dragonstone op mijn dragon claymore naar level 5 te brengen. Heb 2-1 en 2-2 nu al zeker 20 keer doorlopen om maar te hopen ze te krijgen van Bear Bugs maar ik krijg alleen maar shards.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al de farmingpage van de wiki gechecked? Verder is er een zwaard voor, weet even niet meer hoe die heet

Ik moet nog verder met mijn NG+

Het 'leuke' is, is dat je begint met ALLE souls die je door de endgame hebt verdiend en aangezien je de Maiden in Black pas na de eerste demon krijgt loop ik nu met meer dan 100.000 souls rond en moet ik de demon in 1x verslaan (of steeds de souls zien terug te winnnen). Ik durf niet meer verder :+

19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja die bear bugs zouden ze moeten laten vallen, maar no such luck.

Ik heb nu 72 shards of dragonstone.

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk de 2 chunks of dragonstone gevonden, heb nu dus een dragon claymore +5 :cool:.

Moet nu alleen 4-2 en 4-3 nog halen en daarna End Game. Ik wilde de blauwe draak nog aanpakken met mijn White bow, blijkt het dat hij weg is als je eerst False King verslaat :{. Heerlijke game dit.

Deel Deze Pagina