Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope door de voice boost klinkt je stem natuurlijker. Je bent minder snel geneigd om te gaan schreeuwen. (met de x-tactic ging ik veel harder praten). Dit komt ook door dat je twee oorschelpen op zet. Doe je handen maar eens over je oren heen .. dan merk je dat je harder gaat praten. ;)

Je hoort ook geen echo als je de X41 of astro gebruikt... maar het werkt wel

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    WAT ZEG JE? ;) Nee maar inderdaad dat klopt wel, zo had ik het nog niet bekeken!
    Het wordt echt tijd dat ik eens een deftige headset koop, ook al ben ik dan al semi-overtuigd, toch nog even wachten op die vergelijkingspost.

3. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is juist niet irritant, anders schreeuw ik de longen uit m'n lijf. Bij de Astro is het trouwens alleen als je het gamegeluid een beetje hard hebt. Je merkt het niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als het goed is merk je niets van deze funktie. Je hersenen worden namelijk voor de gek gehouden. Het werkt het zelfde als je naar een disco gaat. Je gaat daar ook automatisch harder praten, omdat je feedback wilt ontvangen. In je onderbewuste ga je corrigeren. Je hebt dus bij de astro en bij de x41 niet door dat je je eigen stem hoort (je hoort je stem namelijk ook door je klanbord heen (hersenpan).

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Ik niet, maar laat t op zn minst een optie zijn.

Nu heb ik zowel t geluid van de game, mn muziek èn de stemmen van maten in mn oren. Als ik dan zelf iets wil zeggen, ga ik heel hard praten omdat ik mezelf niet hoor.
    Als je alleen thuis bent is dat niet zo'n probleem, maar wanneer je dat ding juist hebt aangeschaft zodat anderen in huis geen last van je hebben is t onhandig

Als ik dit had geweten dan had ik m niet gekocht. Die Astro of X41 zullen wel duur zijn en ik heb mn audiodongle weggegeven dus zou ik er weer eentje moeten kopen of n oude kabel moeten strippen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan toch gewoon op normaal volume praten, zoals je dat altijd doet. Ik zie het probleem er niet van in.
    Ik zie trouwens ook het nut niet in van jezelf horen praten.. wat een onzin :+

7. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het nut is juist dat je niet te hard praat.. Als je gewoon normaal praat zou je het ook niet waarnemen.. ga je schelden of iets in die richting dan hoor je het pas.. ik als ''volwassen man scheld nooit dat scheelt''O-)

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ahum, herinner je je die bewuste oldskool Wat-is-je-favo-scheldwoord thread nog? Een bewuste quote van... ja wie was het nu weer :+ ;)

9. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
    Wat een ongemanierde gamer ben jij zegO-)
    Ik ga het hier nie eens posten!;)

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat? Ik? Die quote was van onze 'goedaardige Frank' ;)

Edit: Even ontopic; die Astro custom tags waarom zijn dat er 3? Een dichte en 2 met mic opening toch niet ofzo? En kan je eigenlijk een aparte afbeelding op de verschillende tags hebben?

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Die koptelefoon schermt mn hele oren af en ik hoor mezelf dus totaal niet praten. Ik kan dus niet echt praten met mn maten op Live, omdat je automatisch harder gaat praten omdat je jezelf niet hoort en mn vrouw dan wakker wordt.

Als jij een gewoon gesprek zou moeten voeren met iemand terwijl je jezelf niet zou horen, dan zou je het gauw zat worden. Ooit wel 's een dove horen praten? Dan weet je meteen waarom dat zo raar klinkt.

Hoe moeilijk kan het zijn voor een fabrikant om deze optie erin te zetten? Ik vind het ongelooflijk dat het er niet op zit.
    Ga dus maar op zoek naar een andere headset.

Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik gebruik voor single player meestal geen mic :) met de derde zit de mic niet in de weg ;)

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Wat kosten die dingen en waar kan je ze bestellen?

14. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Astro=245 euro www.astrogaming.Co.uk
    X41=190 euro, zie Google

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    zit nog te wachten op de review van averagegamer en dan is de frontpage klaar!

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    thanks!

Ga waarschijnlijk voor die X41. Ik begrijp dat die via optische kabel aan je xbox wordt aangesloten en daarna draadloos naar de headset. Stroom gaat via usb?

(het was al gezegd las ik, maar ik had beter mn professionele Sony MDR-V700 kunnen gebruiken, Microsoft headset om mn nek hangen en voice over speakers zetten. dan zou ik net als bij de Skullcandy mn eigen stem niet kunnen horen, maar zou de geluidskwaliteit veel hoger zijn en dat had me niks gekost).

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    stroom gaat via een losse adapter .. niet via usb ... de astro gaat wel over usb. Als meerdere mensen een X41 hebben in dezelfde ruimte kan het zo zijn dat je op het zelfde kanaal zit

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan hem toch al gewoon posten en dan later de review toevoegen...?

19. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft mijn PM dan? Of worden alleen pure game setups besproken in de FP?

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Hoe zit dat dan?Hier staat duidelijk dat hij via de usb zn stroom krijgt?

http://www.turtlebeach.com/products/efx41/featuressummary.aspx

Deel Deze Pagina