Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    kijk beuken voor punten, dat klinkt goed :)

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wat houd dat rank gebeuren in eigenlijk? Toen ik begon met spelen was ik 'Beginner (0)' na 1 potje tikkertje gespeeld te hebben was ik Champion (25). Weer een potje later was ik Pro (21). Je ne snap?

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is beter met wiskunde dan ik :9

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    net 1 potje gedaan maar het lijkt toch wel een beetje kansloos. ik werd wel gelijk 1e en verdiende daarmee maar liefst 620 credits \o/

maarja er zit dan niet echt een spelvorm lijkt het en je rijdt continu dicht bij elkaar dus echt spectaculaire crashes waren het niet. maargoed misschien later nog maar is proberen

6. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had gister wat auto's op AH gegooit kwam ik in de avond kijken of alles verkocht was en dat was ook zo maar zag ook dat ik een gift car had gehad van T10. Alleen toen ik m wou openen drukte ik per ongeluk op de verwijder knop. En nu heb ik dus geen Gift Car. Gelukkig was het maar een Camaro 2010. Alleen baal nu wel want ik had ze tot nu toe bijna allemaal.

7. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza LCE FTW

Ik heb Forza 3 anderhalve maand geleden gekocht (standaard versie) en er erg veel plezier aan beleefd, mede omdat ik het stuurtje van Fanatec heb gekocht. Alleen begon het aan me te knagen dat sommige auto's niet te koop waren voor mij en dat VIP members (die de LCE wel hebben gekocht) af en toe (hele dikke) auto's krijgen van Turn10. Ik wist helemaal niks van het hele VIP gebeuren af, totdat ik Forza 3 had gekocht.

Om een lang verhaal kort te maken: gisteren toch alsnog Forza 3 LCE gekocht en geen haar op mijn hoofd die daar spijt van heeft.

Zit nu alleen dus wel met 2 versies van Forza 3, maar als iemand interesse heeft in de standaard uitvoering inlcusief de launch day DLC voor een mooie prijs? PM me dan maar.

8. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik replay zien? Zie die optie nergens staan na een race.

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    paint erop was wel lache, maar niet heel bijzonder. Auto reed naar verwachting ruk, dus als het aan mij ligt mis je niet veel. Tis dat ik gelijk die bak heb verkocht anders mocht je die van mij wel hebben ;)

na de race moet je op 'Save Replay' klikken wat dan onder 'Continue' staat. Online kan dat pas als alle deelnemers zijn gefinished. Daarna moet je gaan naar 'Profile' in het hoofdmenu, daar vind je je opgeslagen replays.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  10. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook weer even online geraced in de normale race hoppers. In me favoriete klasse de S klasse. En heb nu ook een heerlijke Carrera GT setup van de SF gedownload die op alle circuits wel leuk presteerd behalve op de hele korte. En er zit geen afschuwlijke Forza spoiler op of van die chrome velgen. En het viel me ook op dat steeds meer mensen kiezen voor andere auto's ipv de Dodge Viper. Het is nog wel steeds een beetje beuken bij de 1ste bocht daarom blijf ik er bij de 1ste bocht een beetje achter rijden. Terwijl al die andere dan in de grind bak staan kan ik er makkelijk langs en vaak pak je dan zo 5 plekken ofzo hangt ook van het aantal players af. Het blijft alleen jammer dat sommige mensen denken dat ze aan het hot lappen zijn en niet om hun heen kijken of er andere auto's in de buurt zijn. :)

11. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Februari DLC:

Nurburgring Grand Prix Circuit *)

12. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    wat een nieuws, schitterend \o/

dit is precies waar ik en vele anderen op zaten te wachten. F1 track van de ring is super _O_

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leuk nieuws inderdaad, maar hoeveel zullen we voor 1 track weer moeten gaan betalen? Zal wel 400(P) zijn.. :mad:

Ook al bekend of er nog meer tracks komen?
    En wat is de releasedatum van deze trackpack en de aankomende carpack?

14. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Nee zijn nog geen andere tracks bekend. Over releasedatum is ook nog niks bekend, zal niet te lang meer duren :+

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of het F1 circuit gelinkt kan worden aan de Nordschleife om zo een extra lange baan te hebben zoals in PGR het geval is. Dat zou helemaal super zijn :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Verdomme. Er zit een lelijke kras op mijn disc en ik heb hem al laten polijsten bij GM. Nu kan ik door die kras hoogstwaarschijnlijk niet op storefront komen en auction house. GM zei ook al dat ze hem er niet helemaal af konden krijgen. Net nu ik eindelijk wat dingen gemaakt had en ter verkoop had gezet. Dit word dus waarschijnlijk een nieuwe versie regelen, godverdomme nog aan toe. :mad:

17. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Forza2 gehaald voor een prikkie en ben benieuwd of Forza3 veel beter is ja of nee. Forza2 bevalt me wel dus als forza3 nog beter is haal ik die binnekort ook:)

18. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Alles wat goed is aan Forza 2, is verbeterd in Forza 3, dus zou geen miskoop zijn nee. Alleen online in Forza 3 is bagger, maar ja.

19. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Oké dat is dan wel een klein minpuntje, omdat ik online gaming wel leuk vind, maar ik ga dus ook even voor Forza3 binnekort kijken:)

20. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat de autos van mn tegenstanders constand door de lucht vliegen door de lag of kwam dat omdat per ongeluk aan het downloaden was op mn computer..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina