[Fifa 10] Online Team play tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 25 jan 2010.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden;

Ik zit hier met een idee, ik zat hier na te denken over een Online Team Play toernooi, zeg maar een soort clubs, maar dan via de online team play mode.

Aangezien Katti nu nog een toernooi heeft beginnen wij er nog niet mee ;) maar hier worden vaak toernooien gehouden, dus is het niet meer dan normaal dat de organisatorische taken niet altijd bij de zelfde liggen ;)

Maar ik wil dus even pijlen of hier een behoefte voor is. een aantal regels heb ik er al wel voor opgesteld

- We spelen dus via de Online Team Play mode
    - je moet minimaal met 2 man zijn om mee te doen, tussendoor mag je geen andere deelnemers in je team nemen, tenzij er een extreem geval is (b.v. iemand zijn Xbox krijgt de gevreesde RROD) dan mag je voor hem 1 iemand regelen. Maar met een minimum van 2 man heb je de vrijheid om je club (als je een club hebt) op te splitsen in meerdere teams, maar je kunt natuurlijk ook met je hele club inschrijven.
    - Je hoeft geen Club te zijn natuurlijk, regel met bijvoorbeeld 1 iemand uit je friends list of die met je mee wil doen.
    - Je doet er goed aan om een team te hebben met b.v. 3 man, want dan kun je spelen met 2 mensen als er 1tje niet is en een wedstrijd gespeeld moet worden.

de overige regels over b.v. aantal minuten en de vorm (poule of knockout) komen nog ;)

Je kunt je hier alvast opgeven als je hier behoefte voor hebt

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  2. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Rien wij samen:D?

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ook met meer ;) als het goed is heb jij en de rest van onze Club een PM van mij ontvangen, mischien kunnen we ook als 1 team gaan ;)

4. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik iemand zou vinden zou ik gerust mee doen.. :D

5. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Cool

Ik post dadelijk in de startpost de uitgebreidere regels etc. maar dan moeten er wel meer deelnemers komen. :p

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm nee dus.

Deel Deze Pagina