Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die backslash moet daar wel staan inderdaad

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Geen virusje te pakken oid?
    Wat heb je gedaan waardoor het probleem naar voren kwam?

3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bepaald een klein probleem: maar alsnog. Mijn pc start simpelweg niet meer op, valt bij opstarten binnen een halve seconde uit:'-(... Nu maar duimen dat het de voeding is, en niet het moederbord. Iemand anders nog een idee waar het aan kan liggen?
    Ben nu voor`t eerst in me leven Linux only:9

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is geen virus, maar het is een probleem dat optreedt na een bepaalde windows update. Ik ben er nu meer over tegengekomen. Mensen verwijzen vooral naar de map uit de error. Maar het enige wat ik heb gewonnen is dat mijn snelkoppelingen terug zijn. De error blijft.
    En het is ook niet alleen de desktop die niet doorgelinkt wordt. Mijn documenten en al die libraries zijn ook leeg (terwijl de bestanden er gewoon zijn).

En nogmaals, een keer opnieuw inloggen en het is weer prima! Erg vervelend.

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Tja, altijd handig die Windows updates die de boel harder verneuken dan dat ze verbeteren 8)

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom gaat m'n verbinding identificeren?

de ene keer doet ie het de hele tijd niet, en de andere keer gaat ie om de 5min ofzo (nogal kut als je video naar je xbox streamt, want die stopt er dan mee (connection lost))

(in normale stand staat er (particulier netwerk ipv openbaar))

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Tja, dat is Wireless he, niet altijd even stabiel en kan nog wel eens wegvallen (vooral als de afstand wat groter wordt).

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kijk naar de signaal sterkte en lees dan het laatste gedeelte van je zin nog eens 8)

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat hoeft niet altijd wat te zeggen...

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar de verbinding valt helemaal niet weg (op de computer merk ik er niks van)
    als ik aan het downloaden ben blijft ie gewoon doorgaan en ik kan ook gewoon elke pagina bezoeken terwijl hij aan het 'identificeren' is.

merk het alleen wanneer ik media naar m'n xbox stream, vanmiddag had ik het om de 5min, vanavond weer helemaal geen last van gehad.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alles wat in de weg zit van de Xbox (magnetrons, mobiele telefoons etc) kunnen het signaal, tijdelijk, verstoren. En dat kan voor de timeout zorgen. Check eens op welke channels de buren zitten. Channel 1, 6 en 11 overlappen elkaar niet.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Vriendjes :eek:

Probleempje. Moet sindskort draadloos met internet verbinden waar ik voorheen altijd een draad aan me pc had hangen. Nooit problemen gehad totdat ik net naar netwerken ging zoeken.

Er kwam niks te voorschijn wat onmogelijk is omdat ik midden in het centrum woon tussen de huizen. En ik heb gewoon connectie met me laptop op de plek waar ook me pc staat.

Ik heb een HP Pavalion m7770.nl (vista) met windows 7 erop. Ik heb al wat gegoogled en er werd aangeraden om de vista drivers te installeren. Na het vinden en kopieren en blabla naar me Externe HDD omdat ik het er anders niet op krijg geeft hij bij installeren de fout "Verkeerde besturingssysteem" weer.

Bij aparaatbeheer ook al alles uit/aan gezet + uninstallen enzo. Maar het werkt allemaal niet.

Iemand nog misschien oplossingen?

Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Enige wat ik deed toen ik dat ook had was even me wireless verbinding uitzetten (dus met dat knipperende knopje bovenaan bij mij) en hem vervolgens weer aanzetten.

Hier kan je eventueel nog: Rechtermuisklik op driver -> Eigenschappen -> Compatibility -> Run this program in.... op Windows Vista zetten.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dat laatste heb ik ook al geprobeerd maar mocht ook niet baten :mad:

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt nu wel standaard drivers van Windows? Dat zou ook gewoon moeten werken.
    Zit er trouwens een wireless chip op het moederbord of heb je 'm later gekocht?

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik neem aan dat er wel een wireless chip op zit.. Het is een 802.11 g/b wireless network card van Asetros ofzo

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Staat het schuifje wel aan? :+

Dat is idd een chip/wifi kaartje.

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Schuifje vertel?

wat is btw een goede nieuwsgroep client voor mac Gerjan

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Schuifje waarop staat: ''Wireless off/on'' staat als het goed is voorop je laptop als je hem dichtklapt, snap je? 8) heeft niet elke laptop (de mijne ook niet)

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het is geen faptop :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina