Het leuke als je je kabeltje eruit trekt omdat het potje onspeelbaar is door de lag, je bij de eerst volgende keer een penalty krijgt van minus 1500 xp.
Maar ff serieus, in de tijd van GoW 1 speelde in nog intensief bijna elke dag online ( nu enkel omdat ik van Bill Gates een gratis maandje Live kreeg ).
Ik vond deel 1 geweldig online, tactisch, goed teamwork, en lag was er zo goed als nooit, je had alleen hostpower maar oke.
Bij deel 2 heb ik de laatste dagen misschien 5 potjes gehad die optimaal gingen, wat duidelijk aan de shotgun is te merken dan. Bij de rest van de potjes ergerde me ik gruwelijk als ik weer in close combat met de shotgun dankzij een vertraging niet uit de voeten kom.
9/10 kills haal ik uit het planten van granaten en het lanceren, maar bij 1 op 1 combat van face to face werkt die niet geweldig.
Mocht er GEEN lag zijn was MP van deel 2 veel beter dan deel 1 maar zoals andere al zeggen dit hoort gewoon niet bij een game die zoveel werd gespeeld, en nu nog steeds trouwens.
Wat ik al helemaal ongeloofijk vind is dat ik zelfs geregeld potjes heb waarbij je figuurtje je actie pas uitvoert na serieus 1 minuut. Met name met fransen en oost europeanen komt dit voor.
Laatst bewerkt: 27 jan 2010