Ah ja, das een goeie vraag ik heb wat rond gekeken in kwam dit tegen: van http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=177225
Iemand zin om vanavond de vidmaster Endure te halen. Samen met Tripletth, Deadly Seconz en mij (SneakySnake Eye. Allemaal van xbw. We moeten alleen nog een iemand hebben.
Iemand zin om de Vidmaster challenges Endure en Déja Vu, met mij te halen. Zorg ook dat je nog 1 of 2 vrienden hebt die ook willen meedoen. GT: RawGladiator
ON 360, FR-thaan en Chorus. Ik heb jullie een vrienden invite op Xbox Live gestuurd. Kom als het kan vanavond online vóór 9 uur - half 10.
Mocht er iemand niet zijn kan je mij ook add-en moet nog 2 vidmasters en dan heb ik ze allemaal. Update: morgen om 20:00, wie heeft er zin om Vidmaster Annual & Endure te halen?
Iemand zin om morgen Annual te halen? Het is wel op Halo 3. Als je nog andere mensen kent die mee willen moet je het ff zeggen.
Giga trap. Ik zoek een team om alle Vidmaster challenges uit te spelen. Heb je er al 1 gedaan maar wil je een andere doen? Geen probleem, doen we jouw Vidmaster challenge eerst. Stuur me maar een friend invite (met reden, HaloDST Vidmaster challenge-team oid) of stuur een pb'tje hier op het forum.