Iemand zei me vandaag dat het aantal programma's die je vastmaakt aan de taakbalk, effect heeft op het wekgeheugen. Klopt dat? Dan heb ik dus over programma's (de pictrogrammen er van) die niet geactiveerd zijn, maar wel in de taakbalk staan (lekker makkelijk).
heel strict genomen zal elk icoontje wat je extra in je "quickstart" zet ook gerendered moeten worden dus misschien dat dat een heeeeeeeel kleintje beetje extra werkgeheugen gebruikt maar volgens mij niet meer dan bijvoorbeeld een snelkoppeling die op je bureablad staat. Dus ik zou er niet te zwaar aan tillen
Ja, dat zou goed kunnen. Ik heb alleen uTorrent op quickstart staan, en Daemon Tools omdat ik niet weet hoe ik uit zet. En vast nog wel wat, maar niet bewust.
Als ik windows 7 32 bit wil upgraden naar 64 bit moet ik zeker een volledig nieuwe installatie doen? kan zeker niet via een optie naar 64 bit upgraden? En soms heb ik bij windows 7 ook wel eens dat als ik op een pictogram klik dat ik dan niet naar dat programma kan, moet ik helemaal moeilijk doen, bijvoorbeeld eerst naar bureaublad en dan naar dat programma. Is dat een bekend probleem in wi 7 of ben ik de enige?
Ik ben nu bezig met m'n andere pc uit elkaar te halen, en ga van 1gb ram naar 4 gb ram. en ik zet er windows 7 op..
Heeft defragmenteren nog steeds evenveel invloed als de vorige versies van Vista? Of heeft het nooit echt veel zin gehad?
Bedankt voor de reactie. Maar over dat tweede: je hebt in de taakbalk een aantal pictogrammen staan van programma's die er standaard al staan en/of van programma's die je geopend hebt. En dan heb ik bijvoorbeeld mijn internet explorer in het scherm. En dan wil ik bijvoorbeeld op het pictogram van windows live messenger klikken maar dan reageert hij daar helemaal niet op. En dan moet ik eerst moeijk doen door eerst naar bureaublad terug te keren en dan pas kan ik weer op het pictogram van windows live messenger klikken.
Hee, ik had laatst in de thread MSN Messenger gepost, dat ik problemen met MSN, internet, fotogalerij etc. heb. En die problemen kwamen er, toen ik Windows 7 geïnstalleerd heb. Daarvoor had ik Windows Vista 64bit. Mijn vraag dus, kan ik mijn Windows 7 gewoon verwijderen en dus terug gaan op Vista 64bit? Zoja, kan iemand mij vertellen hoe, please?
ik heb ook via slim.nl die upgrade aangeschaft. Ben ik al mn bestanden na de instalatie kwijt of blijven die er gewoon opstaan er wordt alleen vista er af gegooid?