Geweldig gevlogen, maar toch vind ik enkele dingen vreemd.
Als je zó goed kunt vliegen, waarom sta je dan op plek 1864. Het is wel zo dat hij nog maar redelijk kort bezig is (6 dagen), maar des te vreemder vind ik het dat hij al zo goed kan vliegen.
Ook zn gamewins zijn mager (zo'n 1 verlies tegen 1 winst gemiddeld) en zn algemene kill ratio ligt ook op 1 op 3. (ikzelf speel de laatste weken 1 op 3,5). Hoe kan dat dan?
Ook kan hij zo te zien gemakkelijk bootjes bombarderen, maar als dat zo gemakkelijk gaat komt er toch bijna geen bootje meer aan land?
Ik ga vaak ook achter de bootjes, maar als die andere 2 vliegtuigen achter mij aangaan, moet ik toch echt wegwezen in die Amerikaanse vliegende koelkast.
Waarom hij niet doodgaat wanneer hij vol tegen het schip aanvliegt (hij stuitert gewoon de lucht in, zó hard is de impact!)??? Hoe kan dat nou?
Ben wel aan het proberen wat dingen na te doen. Gisteren lukte er eentje: een enemy steeg op van Iwo Jima Airfield en hij was enkele meters in de lucht toen ik mn bommen op hem liet vallen en verdomd het lukte!
Dat was wel apart hoor.
Ik heb respect als mensen zulke dingen kunnen hoor en ga zelf s kijken of ik iets van die techniek kan toepassen.
Ben 1 keer iemand tegengekomen die zó belachelijk goed kon vliegen, dat wanneer je hem hoorde dan wist je al zeker dat je dood ging! Heb m daarna nooit meer gezien.
Hij maakte toen dat potje een 42 kills en 1100 punten. Het heeft me lange tijd gekost om daar overheen te gaan.
Laatst bewerkt: 30 jan 2010