Nou ik heb m'n nieuwe tv vandaag op kunnen halen (32pfl9604) en voorlopig ben ik erg tevreden ermee.
Het beeld ziet er super uit, ik ben er verder geen echte expert in maar qua kleuren heb ik er weinig op aan te merken. Het geluid van de tv is ook erg goed vergeleken met de 8404 van mijn vader, dit zal komen door de subwoofer die in mijn tv zit.
Ambilight is ook erg leuk, ik kan het goed donker maken op m'n kamer en dan komt het helemaal goed tot z'n recht.
Design van de tv zelf, al had ik die ofc al gezien, is ook erg gaaf. Er zitten een soort metaalachtige panelen op wat er wel gaaf uit ziet in vergelijking met het zwarte plastic van de oudere serie.
Goed, verder tests moeten nog volgen. Ik heb nog geen blueray speler of digitale tv dus daar kan ik weinig overzeggen. Toen ik een dvd even probeerde op de xbox leek er ook een beetje een streep in het beeld te zitten (maar goed, maar 1 dvd geprobeerd..en zowieso volgens mij niet echt het beste vergelijkmateriaal)
Voorlopig enige minpuntje, al weet ik niet of dat er gewoon bij hoort in het algemeen of dat het aan instellingen e.d. ligt (en evt component kabel). Is dat ik soms kleine haperingen in het beeld zie, bijv. bij star wars force unleashed als ik de camera draai merk je het vooral. Andere spellen heb ik het nog niet gezien tho.
Voorlopig in ieder geval zeer tevreden en gok dat het nog wel beter wordt als ik een blueray speler heb. Nu maar weer even verder met testen
Klik om te vergroten...