Ga alle steden nog even goed bij langs. En zoom op elke kaart even goed in, want er kunnen ook andere voorwerpen op de codex liggen op de kaart. Codex-en zijn vrij simpel te vinden door telkens goed op de kaart te kijken. Game uitgespeeld. Spoiler Heb het spel ook afgelopen week uitgespeeld, had toetsweek, dan game ik altijd meer . En vond het verhaal wel echt geniaal! Dat met die speciale tekens snap ik nog steeds niet, en animus snap ik ook geen hol van, dat hadden ze van mij wel mogen laten. Vond dat ook telkens zo saai. Heb ook maar 2 tekens gevonden, ga er ook niet naar zoeken. Die Codex spelletjes slaan ook 3x nergens op.
Spoiler Het is echt wel de moeite waard om al die rare tekens te gaan zoeken en die puzzeltjes oplossen. Het wordt steeds duidelijker waar ze vandaan komen en uiteindelijk vertellen ze waar the pieces of eden vandaan komen. Heb ze leuk verzonnen
Spoiler Zou die tekens wel zoeken. Als je het filmpje compleet hebt, dan is dat nog wel een toevoeging aan het verhaal van de game.
Ik verwacht sowieso dat het niet heel veel zal voorstellen. Weinig informatie, goedkoop en geen achievements. Je bent er zo klaar mee denk ik.
Quote van review van CVG; Zoals ik verwachte dus, stelt geen reet voor. Daarom is het zo goedkoop, ondanks dat koop ik het toch wel.
Hij komt vandaag toch? Iemand enig idee hoe laat? Ik hoop dat ik 'm om half 5 kan downloaden als ik terug van school ben...
hnnnn dat is wel echt super lame. Ik vond de game echt super vet, maar zon dom, lomp en schrale DLC komt er bij mij niet in. Echt zo jammer, had er zo'n zin in. Behoorlijke teleurstelling. Als hij gratis was zou ik hem nog wel even spelen, maar nu pfff dag begint goed!
Ik koop em nu ook niet meer direct. Nu ben ik niet een echte achievement hoer, maar...: Het is DLC wat maar 1 uur duurt; en het heeft door het gebrek aan achievements verder geen replaywaarde... Daar ga ik dus echt niet speciaal een nieuw puntenkaartje voor kopen. Nu ga ik em pas samen kopen met de volgende DLC.