Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Help! Mijn Xbox leest mijn CD's niet meer. Ik stop COD erin, dan gaat het zo: Reading.... Open Tray. :mad::mad::mad: Dat had ik 2 maanden geleden ook al, maar toen deed hij het in een keer weer. Iemand een idee?
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele game of DVD? Zoniet, dan is waarschijnlijk de lens beschadigd.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja, helemaal niks! Maakt niet uit welk spel. Zou het helpen als ik zo'n CD erin doe? Zo'n lens cleaner.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan beschadig je hem alleen maar meer.
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft hij dit soort problemen ook vaak, gewoon nog een keer op het knopje van de tray drukken.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    En hij doet het weer (voor hoelang xD?).

    Maaaaar, ik had mijn Xbox voor de verandering rechtop gezet, ik dacht misschien helpt dat. Dus hij doet het weer en COD is aan het laden, ondertussen zet ik mijn Xbox weer goed. Vervolgens krijg ik een melding, Disc is Unreadable. Dus ik kijken, zit er een perecte kras-cirkel op mijn CD. En nu doet COD het dus niet meer. Wtf moet ik doen? Kan misschien beter een PS3 kopen, kut gezeik.
     
  7. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet als hij aanstaat de Xbox360 plat leggen 8)
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Weet ik veel :p. Had dit alleen niet verwacht... CoD naar de klote :mad:
     
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er dan ook zo dom ;), om je xbox van verticaal naar horizontaal te zetten als hij aanstaat 8)
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Moet je je xbox niet de schuld geven, dat doe je natuurlijk gewoon zelf he. Je snapt toch dat die dvd gaat draaien, en jij gaat vervolgens dat ding verplaatsen, tsjah, dat is natuurlijk vragen om problemen. Harde schijven zijn er tegenwoordig aardig goed tegen beschermd, maar inbouw dvd spelers toch echt niet.
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik laat hem wel maken bij Game Mania.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie hier een hoop mensen die zeggen dat je een oud moederbord terug krijgt. Kent niemand dan de Opus moederborden?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lekker slim. Maar een PS3 moet je ook niet gaan kantelen hoor als hij aanstaat, dan krijg je hetzelfde 8)
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ Lenny-t,

    Het is alleen de 360 die brakke DVD-drives gebruikt. Daar zijn namelijk rubberen nopjes verwijdert bij de lens (don't ask me why). Ik kan met mijn pc heen en weer schudden en er zal geen krasje opkomen.


    @ Darkmen167,

    Gewoon laten polijsten en je 360 gewoon niet meer bewegen als hij aanstaat. Bedenk wel, polijsten kan maar een paar keer.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met je pc schudden lijkt me ook geen goed idee 8)
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Jawel, maar Microsoft zal wel gewoon een gigantische voorraad van die xenon bordjes hebben (gehad?). Mijn xbox die ong een jaar geleden gerepareerd is kwam gewoon terug met een xenon bordje. Ik heb gehoord dat dit heel vaak het geval is, ik weet niet of het tegenwoordig nog zo is. Misschien dat ze er tegenwoordig inderdaad Opus moederborden in doen.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zeer vaag. Nooit last met rode ringen gehad ofzo, maar wil zojuist mijn 360 aanzetten, en hij doet dus helemaal NIKS. Gaat niet eens aan. Ik druk die powerknop in, en geen reactie. Ik probeer het via de joypad, en geen reactie.

    Iemand bekend met dit probleem!?

    Lijkt gewoon in 1x plotsklaps DOOD(!)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Alle kabels gecheckt?
    Staat er stoom op het stekkerblok dat je gebruikt?
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ja, had er van te voren ook niet aangezeten ofzo, en TV en de rest van de apparatuur staan op hetzelfde stekkerblok aangesloten, en doen het wel volgens mij.

    edit: ah fuck, dat stekkertje uit dat tussenblok was eruit gesprongen ofzo :N Misschien ik of iemand een keer deze week tegen aangelopen. Kutzooi.
    Maar goed, lijkt het weer te doen. Nu alles weer fatsoenlijk terugzetten en aan elkaar koppelen enzo :)
    En dan even de Battlefield demo downloaden in de tijd dat ik me klaar maar om weg te gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me xbox gemaakt met de x clamp fix maar me koeling begint eerst rustig te draaien en naarmate ik langer speel gaat hij steeds harder draaien en na drie kwartier loopt me beeld vast.. Iemand idee hoe dat kan?:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina