[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net ME uitgespeeld, dus ik ben klaar voor ME2!

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En zelfs de cover van de handleiding is anders. Tenminste, ik neem aan de handleiding van de gewone edities niet de cover + vermelding heeft van de CE. :+

Dit is de eerste keer dat ik zie dat een speciale editie echt alles anders heeft :eek:.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren verzonden door thehut.com, in de mails zeggen ze dat het meestal binnen 3-5 dagen wordt geleverd. Maar bij shopsurvey's zie ik dat het vaker 10 werkdagen duurt ;_; Iemand ervaring met thehut.com? Anders maar gewoon in de winkel kopen en deze een enkelje bazaar geven :D Kan namelijk echt niet wachten!

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ziet er wel nice uit toch, vind het nu wel weer jammer dat ik hem niet heb besteld|:-
    Bij Fable 2 was btw ook alles anders en zal nog wel vaker voorkomen denk ik;)

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan via het Cerberus Network alleen de Normandy Crash Site + een nieuwe Crewmember downloaden, ik dacht dat je ook speciale armor kreeg of is dit alleen bij de CE?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Enkel CE en/of een pre-order actie bij je winkel. Binnenkort zou er wel wat nieuwe content op moeten verschijnen (wapens, armor, quests,...).

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb wel die armor die ook in Dragon Age zat, maar als ik het goed gelezen heb zit er bij de CE andere armor.

@ Iedereen: Als ik Mass Effect een 11 kon geven deed ik het. Jezus wat is deze game goed zeg. Echt gruwelijk veel beter dan deel I. Helaas vind ik het wel jammer dat je vaak de Normandy moet bijtanken. Anyway is het verhaal meer dan uitstekend, wapens zijn erg vet en het verkennen van planeten ook.

Ik dacht eerst dat die mini games die waren aangekondigd kut waren, maar het tegendeel is al bewezen. Heerlijk zalig om een planeet te scannen, computer te hacken en noem het maar.

Als dit in een spoiler moet, roep het dan maar. Het heeft verder niks met het verhaal te maken of de zijmissies. _O__O__O__O_

8. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Jij kan mij vast wel vertellen welke keuzen van de hoofdverhaallijn worden overgedragen?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ME1 een playthrough gedaan en uitgespeeld.
    Ik kan me alleen niks meer van het verhaal herinneren, laat staan van de keuzes die ik heb gemaakt. Kan ik dan beter met een nieuw char beginnen, of toch beter mijn char importeren ?

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Toch maar besteld voor 45 euro :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    importeren, de belangrijkste keuzes worden even voor je samengevat :)

ik weet ook echt heeeelemaal niks meer. Alleen dat ik Wrex dood heb gemaakt waar ik van baal.

Volgens mij was ik ook Renagade (heel even weer ME1 gespeeld laatst) maar heb ik constant Paragon keuzes lopen maken :+

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wilde eigenlijk eerst Venetica gaan spelen, maar die lag nog niet bij de saturn en ME2 wel. Aangezien ik nog een bon van de Staurn had heb ik ME2 nu voor 30 euries ;)

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Shepards afkomst, of je wrex dood hebt geschoten, of je ashley of die dude dood hebt laten gaan, of je de counsil dood hebt laten gaan of niet en wie voor de mensen in de counsil is gaan zitten

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.

Maar is er geen complete of officiƫle lijst?
    Heb ME in 20 uur uitgespeeld. Wel redelijk wat side-quests gedaan, maar kwam in tijd nood, dus ben vanmiddag in een klap Feros, Virmire en Ilos doorgegaan. De side-quests die ik tijdens de main-quest kon meepikken heb ik dan ook gepakt.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Yellow: heb het spel nog niet maar wat bedoel je met bijtanken van de normandy?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Om van de ene naar de andere planeet te gaan, heb je fuel nodig. Dit gaat dus ook op, en moet je bijtanken om weer verder te kunnen.

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Toen ik aan het spelen was kwam ook de keuze tegen over

Die vrouw die de criminele ring leide je kon in ME toen beslissen of je haar doode of je kon haar overtuigen alles op te geven en de goede weg in te slaan.

Weet niet of dit gehaald is uit mijn keuze van de eerste game maar lijkt me dus wel.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je Renegade of Paragon keuzes worden overgedragen. Wat betreft de council kan ik niks zeggen tot dat het spoilervrije topic open gaat. Voor de rest gaat zo'n beetje alles mee, maar het is niet altijd duidelijk wanneer je dat echt merkt. :cool:

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    moet je ervoor betalen voor fuel

20. Ashavan

Ashavan Guest

oh god dus je moet je tijd gaan verspillen aan nutteloze micro-management? ben je lekker mee druk maken om dingen die er niet toe doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina