Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ah, duidelijk ;)

jij vindt de astro beter, maar die heeft kabels lopen en is n stuk duurder toch?

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan zelf niet vergelijken maar van prijs is het maar 40-50eur verschil dacht ik. Niet niets, maar als je dan toch 'wat geld' uitgeeft aan een deftige headset is het ook niet zo'n groot verschil.

Er zijn trouwens erg veel comparison reviews tussen beide te vinden, je kan er altijd nog wat opzoeken maar elke van beide heeft zo wel zijn aanhangers blijkt. De punten die nogal wat terugkomen zijn X41: dolby 7.1, bass boost, wireless. En voor de Astro: veel aansluitingen op de Mixamp, betere voicecontrol. Het is maar waar je zelf meer aandacht voor hebt denk ik, beide zijn sowieso geen miskoop.
    Maar op zich zou ik de prijs(verschil tussen beide) geen (te grote) rol laten spelen als je toch in dit segment van 'high(er) end' headphones zoekt.

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    sorry, vast over het hoofd gezien.

je hebt nu een PM ;)

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb zojuist de Turtle Beach X41 besteld via Xbox2Go.nl! Mooi kado voor mezelf voor mn verjaardag volgende week ;)!

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Als ik m wil bestellen dan geeft die aan dat die niet op voorraad is?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het audio spectrum van de A40 beter. Ik hoor meer tonen (warmte) bij de A40 dan bij de X41. In de woonkamer geef ik de voorkeur aan de x41 (draadloos). In mijn gameroom (computer kamer) geef ik de voorkeur voor de A40. Op een LAN geef ik de voorkeur aan de A40, omdat deze minder storingsgevoelig is. Voor de casual gamer en voor woonkamers die je deelt met famile is de x41 de beste keus. Als je professioneel wilt gaan gamen of van audio houd is de A40 beter.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Klopt, ze verkopen m pas vanaf 1 februari. Heb ze gister gemaild en toen zeiden ze dat als ik gister of vandaag zou bestellen en met iDeal zou betalen, ze er nog 1 op de bestellijst bij konden zetten en ik m dus voor mn verjaardag (5/2) zou hebben!

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Duidelijk. Dan zal ik dat vanavond ook maar s doen.

10. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    dus na alles gelezen te hebben:

ik wil:
    -5.1 digitaal geluid
    -bedraad
    -game chat dus een mic.
    -alleen voor online gamen op 360 (fps alleen)
    -max 150 euro

kom ik dus uit op de TRITTON AX 720. experts mee eens?????

maar ik me 360 heb ik via hdmi aangesloten op me receiver en dan via de hdmi uit naar me tv.
    deze tritton moet je aansluiten via toslink. betekent dit dat ik hem gewoon op me digital in van me receiver aansluit en klaar of ga ik zo'n dongle moeten kopen voor de 360?

11. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem ook in de bestelling staan, Heb ook meerdere reviews gelezen enidd voor die prijs de beste!

of de ax720 of de sharkoon x-tatic maar qua looks en specs ben ik voor de ax720 gegaan!

En ja , er kunt er een direct toshlink van je de 360 naar de ax720 aan koppelen. Of de dig.out van je reviever ook het audio signaal v/d 360 uitzend, weet ik niet. Als ie dat wel doet dan idd van je reviever naar je ax720.

Succes....en waar heb je hem besteld?

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  12. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
    Leuk, maar what about the Sharkoon V3? Scheelt je weer wat knaken(=€109) en je mag me geloven, geluid is super en een mooi design!;)

13. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)Geloven doen we in de kerk..O-)

14. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Niveautje weer Frank:p

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Als je m aansluit op de optische INgang van je receiver, dan denk ik niet dat je er wat aan hebt.

Een dongle is een idee, maar het slopen van een oude AV kabel kan natuurlijk ook
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2823140&postcount=28

16. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    tja, het meest logische is natuurlijk idd dat ik zo'n dongle koop en dan van me 360 optisch naar de tritton. kost me dan alleen al weer meer. tja, wat een luxe. leek me namelijk niet mogelijk om dus via me receiver hdmi-in en dan naar een optisch-uit. oude av kabel heb ik ook niet, maar dat kan natuurlijk ook.

en de sharkoon, tja, die vind ik gewoon lelijk.

maar goed, dan staat voorlopig me keuze op de tritton. denk dat ik hem volgende maand bestel ofzo.

17. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    No offense dude maar de Tritton is wel mooi?:confused::):
    Je wilt dus een "mooie" headset? Zeg dat dan...............

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sharkoon lelijker dan de tritton :lol:
    Weet je wel zeker dat je deze bekijkt:

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  19. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, en hij wil er 1 die mooi is............... dat er een crappy sound uitkomt, boeie!!:lol:

20. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    sharkoon=tritton en ze zijn allebij lelijk...enkel de ax720 vind ik wel gaan:thumbs:
    .....de x41 is ook ugly...zijn eigelijk maar weinig mooie

Laatst bewerkt: 28 jan 2010

Deel Deze Pagina