Vond demo Dante's Inferno ook niet verkeerd, maar zal de game niet snel kopen. Voelde me hier en daar wat te statisch aan (zoals bij eerste 'boss-battle'). Bayonetta beviel me erg goed. Net ook even Lost Planet 2 geprobeerd. Demo van deel 1 lang geleden eens geprobeerd en beviel me niet, demo van deel 2 al helemaal niet. Snapte er niets van, veel te vaag en onduidelijk en besturing vind ik ook niet chill zo. Went wel, maar toch, niet mijn ding.
Vanmorgen die demo van Divinity 2. Nou ben ik geen graphics-hoer, maar in de demo zag dit er wel heel slecht uit. Is dit in de retail-versie veel verbeterd? Dit zag eruit als een pc game uit 2000 ofzo
Ik heb het spel, gespeeld op een HD Ready TV. Ziet er prima uit. Een beetje zoals Fable 2, vind ik. Waar gaat de demo eigenlijk over? Ik heb me in heel het spel niet gestoord aan de graphics.
Het is volgens mij echt het begin van de game. Je komt van zo'n vliegend schip af en moet met allerlei mensen praten. Je heb nog niets kwa wapens, magic, oid. Dan gaat zo'n vrouw bij een waterval je omturnen tot iets waardoor je ook van die felle lichtblauwe ogen krijgt en je ineens ook met de dode geesten kan praten. Toen ben ik gestopt, vond het wel welletjes. Leuk dorpje, besturing was goed, alleen die graphics. Een echte rpg waar je veel tijd in moet stoppen, dat merk je gelijk. Waarschijnlijk zijn die graphics dan gewoon wat minder om de demo geen megagroot bestand te maken. Moet natuurlijk ook geen uren duren voordat je hem binnen hebt. Ik twijfel een beetje of ik hem ga halen. BTW Demo van Bayonetta is kkkkkuuuuuuuutttt Totaal niet mijn soort game
Kwam vandaag op de US marketplace een demo tegen van jurassic hunter tegen. Mijn god wat een game zeg Toen ik ingame gegooid werd, dacht ik ff dat ik weer terug op de basis school zat waar we altijd Turok op de MAC speelde
Ik las het in een review..ik geloof Team xbox. Zolang je maar stil staat in de game zijn de graphics heel goed te pruimen, maar zodra je begint te bewegen. Yup...teamxbox Divinity II looks surprisingly good…at least as long as everything is standing still. But “art in motion” it ain’t.
Ik word alleen maar gesniped daar. Loop je daar een beetje, minding your own buisness, BAMN, kogel in je rug. Niet echt leuke gameplay. Naja, verder is het echt een toffe demo.