Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Geweldig nieuws en bedankt voor t posten :)

Hopelijk wordt het niet te duur?? Dat zou mij persoonlijk niets uitmaken. Zelden zóveel plezier gehad met een game en nog nooit voor zo'n laag bedrag!

Ik zal jullie trouwens s ff toevoegen. Het is trouwens bijna lachwekkend hoe dat soort dingen bij mij gaan: mensen die toevallig bij me in het team zitten, sturen me geregeld een friend-request.
    Tegenstanders sturen me veelal de meest verschrikkelijke verwensingen! :confused:

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de enigste game van vorig jaar die ik eigenlijk nog best vaak even oppak voor een half uurtje/uurtje !

Een van de betere games van vorig jaar

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Jij hebt er dan ook al 800 uur inzitten als ik me goed herinner:+ dan maken die paar euro`s inderdaad ook niet meer uit8)

Ik persoonlijk koop de DLC waarschijnlijk ook als het niet te duur wordt. Aan de andere kant heb ik maar 560mspoints voor de game betaald, dus dat compenseert welO-)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    3 maps hebben mij 50-60 uur speelplezier gegeven.. kan je niet van veel games zeggen. Verder te karig om het "een van de betere games van vorig jaar" te noemen. Wel wss de beste arcade game.

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad! Dan heb je dus maar €5 betaald! Schande! ;)

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    El Alamein en Arnhem :D Die zou ik wel willen. En die Russische maps vond ik eerst ook wel nice

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG net een super toffe match gehad _O_. Normaal behaal ik nog maar net 5 kills maar dit potje ging wel zo lekker! Aantal tanks neer gehaald :eek:

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet om te scheppen ofzo , maar ik sta bijna altijd in de top 3 als ik BF games speel , misschien ook omdat ik het al zolang speel en de hele feel van de game ken.

Maar ook omdat ik gewoon doe wat je moet doen :9

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee, ja ik bak er zelf geen drol van. Dus voor mij is het echt geniaal 8)

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel pas weer wanneer er DLC komt. wil nieuwe maps.
    en anders BF:BC 2. ben zat nu, bf1943 in geen maanden meer aangeraakt:p

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga voor Omaha, Nederland en Stalingrad:)

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Serieus hoe kan je 800 uur in 3 maps steken dan ben je niet helemaal 100 volgens mij 8) Kans is bij bf1943 ook wel wat groter om ergens hoog in de ranking te komen; mensen spelen het minder en veel mensen raken er na 30 uur wel op uitgekeken.

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    De maps van BF zijn altijd al heel goed geweest, dus je kan je oneindig lang vermaken met Battlefield games. of ze nu 1200 MSP kosten of 60 eu.

Ik kwam trouwens toen ik gister naar tips zocht deze tegen. vooral als hij ander fighters neerhaald met zijn bommen is het ech insane!

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Zo dan... Je zou zo'n vlieger in je team hebben...

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Doordat ik nooit shooters speelde heeft het een tijd geduurd voordat ik het een beetje goed kon.
    Ik merk dat ik nog steeds beter word en er zijn nog dingen die beter moeten kunnen.
    Zo heb ik weinig headshots. Meestal schiet ik iemand in 3 kogels dood, terwijl maten van me dit in 1 schot doen.

Het is sowieso erg verslavend als je ergens goed in blijkt te zijn en steeds bovenin eindigt ;)
    Ik ben erg bezig met de wereldranking en pas als ik geen vooruitgang meer boek, zal ik me meer bezig gaan houden met andere games.
    Ben heel benieuwd of Bad Company 2 iets voor mij is.
    Operation Flashpoint vond ik helemaal niks.

Bovendien is dit spel wanneer je met meerdere mensen speelt, gewoon bijzonder leuk.

------

Die Amerikaanse soldaten hebben trouwens wel een slechte smaak wat muziek betreft. Ze roepen steeds: "Take That". ;)

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik heb geen idee wat al die andere mensen roepen: het staat allemaal op 'mute', dus heb nergens last van :D

Volgens mij worden zelfs de persoonlijke voice-messages 'gemute', want opende er eentje van iemand, maar hoorde niks... :D

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja of ze vergeten de mic op aan te zetten8)

18. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog steeds druk op de servers? ik heb het namelijk al eentijdje niet gespeeld... ?

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Voor mijn gevoel wel*)

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Geweldig gevlogen, maar toch vind ik enkele dingen vreemd.
    Als je zó goed kunt vliegen, waarom sta je dan op plek 1864. Het is wel zo dat hij nog maar redelijk kort bezig is (6 dagen), maar des te vreemder vind ik het dat hij al zo goed kan vliegen.

Ook zn gamewins zijn mager (zo'n 1 verlies tegen 1 winst gemiddeld) en zn algemene kill ratio ligt ook op 1 op 3. (ikzelf speel de laatste weken 1 op 3,5). Hoe kan dat dan?
    Ook kan hij zo te zien gemakkelijk bootjes bombarderen, maar als dat zo gemakkelijk gaat komt er toch bijna geen bootje meer aan land?
    Ik ga vaak ook achter de bootjes, maar als die andere 2 vliegtuigen achter mij aangaan, moet ik toch echt wegwezen in die Amerikaanse vliegende koelkast.

Waarom hij niet doodgaat wanneer hij vol tegen het schip aanvliegt (hij stuitert gewoon de lucht in, zó hard is de impact!)??? Hoe kan dat nou?

Ben wel aan het proberen wat dingen na te doen. Gisteren lukte er eentje: een enemy steeg op van Iwo Jima Airfield en hij was enkele meters in de lucht toen ik mn bommen op hem liet vallen en verdomd het lukte!
    Dat was wel apart hoor.

Ik heb respect als mensen zulke dingen kunnen hoor en ga zelf s kijken of ik iets van die techniek kan toepassen.

Ben 1 keer iemand tegengekomen die zó belachelijk goed kon vliegen, dat wanneer je hem hoorde dan wist je al zeker dat je dood ging! Heb m daarna nooit meer gezien.
    Hij maakte toen dat potje een 42 kills en 1100 punten. Het heeft me lange tijd gekost om daar overheen te gaan.

Laatst bewerkt: 30 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina