Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. James Pond

James Pond Guest

Naja goed ik heb deze game nog niet gespeeld, maar je moet in de gaten houden dat dit ten eerste een demo is, ten tweede heeft deze game veel grotere maps dan CoD. En dan kan de FPS misschien wel geen 60fps zijn, als ik zo de filmpjes bekijk ziet het er gewoon goed en solide uit.

2. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap het niet hoor bij mij is echt gruwelijk mooi.
    misschien geen full hd tv en hdmi kabel???
    ook echt vet dat je elkaar weer kan healen als iemand dood is dat heb ik echt gemist in veel spellen

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hd ready hier met component , maar andere spellen zien er wel goed op uit dus of dat het is..

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij liggen de servers op hun gat.. erg laggy

5. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

apart misschien verschilt het per tv.
    ik weet wel dat ik met component echt slecht beeld had met bad company 1 maar met bijvoorbeeld call of duty modern warfare 2 had ik er geen last van, sinds ik een hdmi kabel(gewoon van de blokker haha) zit ik in een hele andere wereld :9 10 keer scherper dan component

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat er een demo uitgekomen is, weer €60 bespaard.
    Wat een klotespel... Speelt helemaal niet vlot, veel lag gehad, niet echt mooi,...

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hd ready tv met HDMI en 5.1 geluid hier, heb de game nog niet gespeeld maar wel al gedownload, kunnen jullie me alvast een indicatie geven van wat er gaat komen?

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sneeuw!

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben toch blij dat ik hem heb besteld. Ik was eerst bang dat het zoals 1943 was waar je een eeuwigheid op zoek was naar de vijanden, maar dat valt best mee. 1 potjes ook een score gehaald van 37-1 en 5000 punten, ging best lekker :) Zelfs mijn K/D is nu al positief, dat is normaal nooit als ik net een compleet nieuwe shooter speel. Alleen moet ik nog steeds erg wennen aan de controls, die zijn echt heel anders.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Als je MW2 veel hebt gespeeld, dan ligt het tempo van BC2 vrij laag. Inderdaad een kwestie van wennen... Op het moment dat je MW2 weer uit de kast pakt, dan ga je merken dat MW2 onrealistisch snel is...

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit spel heb ga ik echt nooit meer omkijken naar mijn k/d. In COD doe ik dat wel, maar in dit spel ga ik gewoon puur voor de objectives O-)

13. James Pond

James Pond Guest

Je hebt veel lag gehad en daarom is het een klotespel :confused:|:-.

My god wat zijn er veel domme mensen op dit forum. Battlefield heeft ALTIJD last van lag bij launches, kijk naar BFBC1, Bf1943 etc..

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Beetje lame, dat sniper geen 1 shot is. Headshot ook soms niet of het ligt weer aan mij:D

Toenet 2 c4's op een tank geplakt en toen bleven de punten maar binnen stromen :p

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Damn dat spotten is echt super, hing ik eerst een beetje onderaan, nu elke keer in de top 3, gaat lekkah! :)

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    kom je daar nu pas achter:+
    ik vind het erg leuke game net even met antraxx zitten spelen en hadden best squad medal :cool:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Headshot bij mij wel. Snipen vind ik weer heerlijk, beetje boven iemand richten, en boem. _O_ Denk dat dit voor mij de GOTY wordt :)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd leuk dat je me joinde. :9 Ging best wel goed inderdaad, ook best vaak dat we achter enemy lines zaten en dan bij elkaar spawnden. Allebei ook steeds nette score van minimaal 1000 punten. :cool:

Net ook die semi auto sniper unlocked en het is echt een groot verschil met BC1. In BC2 hebben ze veel meer terugslag, dus ik ben benieuwd of dat met de SVU en de VSS ook zo is (aangezien ze o.a gedempt zijn).

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik moet eerlijk zeggen dat dit "sneeuw" level de game niet echt "justice" doet.

Als je kijkt wat we nog allemaal moeten krijgen ben ik bang dat ze niet echt het juiste level gekozen hebben. Hoe dan ook, ik heb me echt PRIMA vermaakt met deze demo. Vette graphics, heerlijk geluid en dan voertuigen maakt de ervaring voor mij compleet.

Sure, de actie is minder snel en "duidelijker" dan in MW2 ... maar Battlefield mag je eigenlijk ook niet vergelijken.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik zei namelijk ook dat de SP van BF er beter uit ziet dan die van MW2...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina