Ohww ja, de replay mode. Vergeet ik eigenlijk altijd, kijk nooit een wedstrijd terug. Misschien maar is een keer doen
Snapt iemand wat van dat roulette? Als ik verlies zie ik vaak roulette in me scherm maar als ik win nooit. Snap er geen klote van!
sja Roulette is gewoon bonus gold, maar gebeurt randomly, zal vast ook wel eens gebeuren als je wint... ik had het bij ghost battles een keer 20 potjes achter elkaar alleen als je LUCKY hit en je krijgt zeg maar nog weer een extra bonus, dan snap ik niet helemaal wat de benefits zijn... Rush Rush Rush?
Nog steeds bezig met bob online. Nu 72W en 42L zo uit mijn hoofd. 2x gepromoveerd vandaag. Ben nu MASTER
Dit spel is alleen cool met een fightstick of een playstation pad wat zuigt die controller toch van xbox voor fight games
Mwa, SFIV was met sommige personages niet echt lekker spelen (blanka e.d.) maar Tekken 6 is prima te doen imo. Een stick is wel beter uiteraard maar ik speel T6 net zo goed met de xbox controller als dat ik T5 met de ps3 controller speel.
Zo, de Scenario Campaign mode is best gay online met z'n tweën! Ik had verwacht dat je gewoon met verhaallijn en al kon uitspelen met een vriend, maar het zijn enkel wat levels. Valt een beetje tegen.
this is so cool: http://www.youtube.com/watch?v=J_ejFLWliVg http://www.youtube.com/watch?v=hB1ktc9D9-s vooral ook het commentaar van Aris
Nog mensen die spelen? Ik speel met Bob en maak me vrienden daar flink mee in. Online ben ik master met 61% winst. Nu wil ik een ander poppetje ook onder controle krijgen zit te denken aan Feng, die heeft wel hele aardige combo's. Of is er nog iemand die veel Hoog Laag in z'n combo's heeft?
Ik heb dit spel net en wou ff wat info Is het opzij en het achteruitstappen blokken? of is er nog een andere mogelijkheid? Op sommige site’s kan je combo’s vinden maar hoe moet ik die naar mijn xbox ‘vertalen’? zoals dit: f+2+3 en [F+] (1+3_2+4)
Speelt iemand dit nog? Ging net ff online Player Match, ga altijd met King.. Net een perfect gehad met 1 grote multi throw . Heerlijk is dat zeg, ik ken de combo's nog wat van Tekken 3.