Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nee want het is meer een server connectie prob mbt EA server want bij BC 1 heb ik het ook , 1943 niet , terwijl ik laatst bc1 nog online heb gespeeld

    moeten er nog speciale 'EA' poorten open ?
     
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht ik mag ook nooit meer me mening geven op een forum. Leuk:cool:
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    omg want een anticlimax als je net een paar potjes COD:MW2 hebt gespeeld.
    Die graphics, animaties.. die controls.. :+ beetje het lelijke eendje
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik koop hem ook niet als de graphics niet mooier zijn in de 'echte' game. :+
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind jij! Ik vind het geweldig, maar ik heb de multiplayer van BC1 dan ook helemaal kapot gespeeld. Deze is nog een stuk leuker IMO. Ik heb ook al bijna 4 dagen MW2 multiplayer erop zitten, maar zo gauw als dat dit spel in de winkels ligt weet ik wel welke van de 2 ik zal spelen hoor ;)

    Ik moet wel toegeven dat het in het begin even wennen is, maar als je er eenmaal weer helemaal "in" zit, dan gaat het heerlijk. Stond zonet elk potje steevast bovenaan :D
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    nou heb er al 9 dagen mw2 opzitten en ik weet ook dat waneer deze uitkomt meteen me xbox in gaat in mw2 zitten ZOVEEL fouten dat het niet leuk meer is :')
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Komt nog bij dat ze in MW2 campen gewoon aanmoedigen. Battlefield: BC2 is gewoon stukken realistischer. Was net naar de laatste basis aan het optrekken en dan komt er een tank langs gereden en een helicopter overgevlogen, dat klinkt en ziet er gewoon echt zo uit als je zou kunnen verwachten in het echt.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld, maar helaas nog wel veel lag. Desalniettemin is het erg vermakend. Net als bij BC1 geef ik bij BC2 echt geen fuck om K/D oid, maar gaat het me gewoon om de fun. En het snipen is echt nice
     
  9. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Potjes van vanmiddag waren top. Nu met lag is het alleen om te huilen maarja daar baseer ik m'n conclusies dan ook niet op. Merk wel dat iedereen die UAV helicopter campt en dat 90% vd mensen geen idee heeft hoe je moet spotten. Verder mogen echte bodyshots met een sniper ook wel 1 hit kills zijn maar misschien is dat anders met verdere unlocks.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die de PC Beta willen spelen, hier kan je nog een key krijgen door je even te registreren: klik! :)
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt dat er erg veel lag is momenteel, ook niet zo slim om zowel de pc als de xbox demo te releasen, lees net op de twitter van DICE dat zo'n beetje heel hun inet eruit ligt...

    News Flash: DICE & BFBC2 PC Beta & Demo crashes the internets World Wide, but we're working on it! ;-)

    http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/8334189421
     
  12. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    net een potje met Phalanx gespeeld en samen in zoon m3a3(geloof ik) het is gewoon een geweldig gevoel om al die gasten weg te zien rennen voor zoon tank:9
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De enige game die ik heb gespeeld was nice. Mooie game. Ook hoe alles eruit ziet. Dat het winter is en beetje sneeuwt en waait merk je meteen als je op afstand gaat snipen. Moet je meteen wachten met schieten want het zicht is niks meer dan. Heb er wel vertrouwen in dat deze game gaat slagen. Ga hem zeker halen.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Arjan , ben heel benieuwd hoe hij op de PC speelt !
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook niet voor CoD noobs gemaakt ;)
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er al een paar uurtjes op zitten, en ik moet zeggen ; wat een geweldige game! Graphics kunnen me toch geen ruk spelen ; het gaat mij immers om de gameplay. En die staat als een huis IMO! De klassen zijn goed uitgebalanceerd en voertuigen zijn ook makkelijk om neer te halen (ik schiet er altijd gewoon maar een tracer dart op een tank als hij voorbij komt rijden, dan is hij binnen 20 seconden kapot :cool:.

    I <3 Battlefield.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vermaak me toch anders meer met deze MP dan die van MW2 (Lees : STUKKEN STUKKEN MEER) :+

    Ik had net als een attacker daar helemaal in het begin 7 van die marksman headshots achter elkaar ofzo, kreeg ik zo'n Type 88 sniper rifle en ook had ik behoorlijk wat kills met m'n m9 en kreeg ik een t(r)acer.

    Vraag is nu, de game eindigde opeens en nu heb ik geen enkele van al die dingen meer.. Resetten die constant ofzo? :p

    Ps : Snipen is heerlijk.
     
  18. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi zag jouw scheve 3< wel :+
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hoe spot je met zo'n ding dan? Ik zag wel afentoe een vierkantje verschijnen en schoot afentoe een raket af?
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een 3> :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina