Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer gewoon spotten in het algemeen stond alleen in de zin met die UAV. Dat ding schiet af en toe maar raketten en is redelijk makkelijk neer te halen, het kan alleen wel als je vrolijk rondvliegt heel makkelijk dingen spotten, ook met select, als je in hun basis zit.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik leek ook alles weer kwijt te zijn. Bij mijn stats staat helemaal niks meer iig.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik wou iemand knifen maar ik had zo'n Medic class dus gooit die zo'n healthpackage neer. Uberfail :+
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    iemand gaf mij de tip om te kijken of ik het wel kon spelen als ik via friends kon joinen maar geen van mijn eigen friends heeft dit en als ik kijk bij overige friends zeg maar ( max 20) dat staat er allemaal 1943 ?

    iemand die ik ff kan toevoegen en hem kan proberen te joinen ?

    gezeik met die EA online ook altijd :mad:
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zelfde hier, mijn geunlockte wapens had ik nog wel :)

    @Alizor

    Ik probeerde een tank dood te shocken :mad: irritante knopjes :9
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo lukte het mij ook alleen om te joinen. Toevallig 1 persoon was het aan het spelen en die kon ik joinen.
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nou als er iemand dus is die vanavond wel een tijdje blijft spelen geef dan ff aan of ik je kan toevoegen of voeg mij toe dan kan ik het ff testen.
     
  8. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe, ik kan nog wel wat BC'ers gebruiken, ik nu alleen phalanx
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zal jullie zo toevoegen pepper & schil, als er nog meer mensen zijn die op zoek zijn naar squadmates: add me maar
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb jullie toegevoegd , ik neem aan dat ik dan bij jullie te zien moet krijgen :

    join session in progress ? en via dit proberen het spel te spelen ?
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kan, maar dan heb je grote kans dat je niet kan joinen omdat het al vol zit. Anders gewoon Multiplayer > Play with Friends > Create squad > invite friends
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer even wennen maar zeker niet verkeerd.

    Vooral de voertuigen maken het een complete warzone }:]
     
  13. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff de demo gespeeld. en ik vind het jammer te zeggen, maar mijn eerste indruk is niet zo goed als ik had verwacht. het ziet er minder goed uit als deel 1 imo, (van wat ik gezien heb) de controls zijn ietwat traag, alhoewel dat ook door lag kan komen, en de hud is minder. toch maar even de reviews afwachten

    dat waren ook direct alle negatieve punten btw, de rest is gewoon goed :D voor zover ik gezien heb.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij mij hetzelfde, maar na een hele tijd spelen had ik ineens mijn stats (+ unlockte wapens weer terug)..
     
  15. James Pond

    James Pond Guest

    Mijn god hoe kunnen jullie zeggen dat deze game er slecht uitziet of minder dan deel 1? HAHAHA. Grappenmakers. Game ziet er juist super uit, ik zou zeggen trek deel 1 uit de kast en vergelijk.

    Sure de map is niet geweldig, grafisch ook niet, maar het ziet er wel degelijk erg goed uit.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gamehubs heeft de Limited Edition op hun site staan, even snel order veranderen :+
     
  17. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik gedaan, vergeleken.. laatst nog bc gespeeld online en offline, daarna vanavond de demo geprobeerd. ik was een sniper, en ik zat in een bosje, waarvan de pixels gewoon te tellen waren. dat vind ik jammer en haalt me uit de experience. nog even iets anders, wat is er met de sniper dat ie soms opeens dik heen en weer gaat? explosie in de buurt? tis echt kakirritant!:p
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Snap ik ook niet, is inderdaad bloedirritant! :mad:
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, dat hebben alle classes, zal wel een bug zijn. 't gebeurt ook zonder explosies....

    Die LE bij Gamehubs voor 37 euro wordt wel verleidelijk... Maar 2 weken wachten heb ik eigenlijk geen zin in :mad:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor die paar unlocks ga ik niet mijn order omzetten en nog eens 3 euro extra over maken, te veel werk :+ Die dingen unlock ik later vanzelf wel in het normale spel.

    Edit:// Ik zie dat de normale versie al weer pleite is op Gamehubs, gelukkig heb ik hem al besteld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina