[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik heb het al een week niet meer gespeeld, moet het morgen maar weer even oppakken :+

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben ben gisteren er even serieus voor gaan zitten om een nuke te halen(nog steeds niet gehaald :eek:) en ik ben meerdere keren op 20 kills gekomen zonder dood te gaan maar toen was de game om(tdm) Hierna in domination geprobeerd en ik kwam uit op 24 kills waarbij onze team te achterlijk was om alle drie de flaggen te cappen, ze spawnden dus om mij heen en ik werd in mijn rug gekilled...ik was razend...lol.

Ik ga mijn killstreaks nu gewoon standaard op nuke instellen, dan haal ik het vast wel een keer:lol:

3. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    schijfje doet het niet meer dus ff pauze todat hij weer gefixed is en de nieuwe mappen komen want de demo van BF:BC 2 is ook online nu :thumbs:

ik heb trouwens al een paar x gehad dat mijn clan tag weg is , nog meer mensen hier last van ?

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zo is het maar net!:thumbs:

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Jup, heb ik ook regelmatig

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien Battlefield full of suck is, zal ik deze nog wel een tijdje spelen :)

7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zit heulemaal niet in een clan.8)

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij een bitch man:)::lol:

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd als je er niet tegenkan neem dan ook zo'n wapen of perk!!

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2e Prestige ingegaan.
    Ik ga nu m'n M4 gebruiken (vorige keer de Famas maar burst ligt me niet zo) totdat ik de Scar heb geunlockt. Dan eventueel overstappen naar de Scar, en daarmee spelen tot ik m'n ACR heb.
    Secondary word qua shotguns Spas-12/Striker/M1014.

:)

11. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het maar snel verkocht is, dat is dan 1 zagevent minder.

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vandaag voor de eerste keer prestigen en Bad Company 2 demo is ook al uitgekomen, ik kom tijd te kort! |:- :+

13. James Pond

James Pond Guest

Nah hij heeft wel gelijk, er zitten veel te veel glitches en bullshit in MW2.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het spel verre van perfect, maarja, dat moeten we maar voor lief nemen. Net weer COD4 gespeeld, en wat blijft dat een fantastische game

15. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    ^Deze post is 100% true.

Hoewel MW2 zijn flaws heeft, blijf ik het toch spelen en vind ik het toch wel een toffe game. :D

16. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Eventjes cod 4 erin gehad en wat speelt dat heerlijk zeg!
    Lekker raggen met de niet verneukte mp5!
    Het liefste zou ik dit gewoon blijven spelen maar als ik game, game ik het liefste voor m'n lol ( lees: Met vrienden ) En aangezien zij alleen maar mw2 blijven spelen doe ik toch maar mee..

Ik heb verder op deze avond geen fatsoenlijk potje zonder lag kunnen spelen?
    Weer lekker kut..

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, nooit gedacht dat 3rd person team tactical zo leuk kon zijn :D.
    Nog een tip voor degene die Thermal willen unlocken maar een hekel hebben aan de ACOG, speel 3rd person gametypes. Als je dan inzoomt met de ACOG krijg je een hele kleine 3rdcross te zien, vriend van me had net in twee potjes z'n Thermal geunlocked.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet thermal bij de intervention hebben. Hoe werkt het daarmee bij 3rd person?

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je ziet als je met een normaal wapen speelt een crosshair boven je hoofd. Maar met de ACOG attached word die crosshair veel kleiner en dikker (een dikke kruis zegmaar) en that's it. Verder zit je nog gewoon in 3rdpersonstijl.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    [yt]ziSCrNeCHBc[/yt]

En DAAROM jongens ... is deze game gewoon gigantische FAAL saus. Ik heb dit geprobeerd ... 104-11.

EDIT
    Op Terminal, met een goed team ( voornamelijk vrienden ). Je Chopper Gunner halen is een piece of cake. Hell, als je kills wil maken is dit gewoon DE Class die je MOET maken. Het slaat echt helemaal nergens op. Halverwege mijn potje bleef ik in mijn Chopper Gunner zitten en spawnde iedereen er gewoon onder. Het slaat echt nergens op. Ik ben HEEL blij dat BC:2 op dit moment even de aandacht nodig heeft. Noobtube ---- Noobtube, One Man Army. En "repeat". Gewoon verschrikkelijk.

Commando Pro is inderdaad ( zoals de presentator zegt ) NIKS vergeleken met dit. Wederom voelt Infinity Ward zich niet geroepen om even naar buiten te komen en snel fixes online te zetten. Nu is het gewoon niet meer te doen.

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina