Wat me ook opvalt, dat je als BFBC 1 "veteraan" gelijk aan de slag kunt. Heb 3 potjes gespeeld en alledrie bij de top 3 met minimaal 2200 pts. En als het goed is wordt het alleen maar beter met alle gadgets/unlocks.
Over de graphics, kom op laten we nou niet van die graphics hoeren zijn, indien je dat zeer belangrijk vind was je wel op de PC gaan gamen waar je extreem hoge resoluties kan instellen. En iedereen die zegt dat de graphics lelijk zijn moet maar eens een bezoek brengen aan Pearl... Deze game is niet bedoeld als uithangbord voor graphics, maar teamwork, het "oorlogsgevoel" zijn veel belangrijker.
Kan me nog goed herinneren bij de demo van BC 1 dat er in het begin ook zoveel lag was maar dat dit binnen een aantal dagen verholpen. Ook waren er een heleboel elementen in het spel (en op de HUD) die later in de uiteindelijke versie nog toegevoegd werden.
Wat ik wel mis is een health balk, speel zelf altijd als medic (At your service!) en vind het wel handig om te zien hoe ver ik nog ben met m'n health. Zal vast nog toegevoegd worden. De defribilator is wel een mooie toevoeging als heb ik het idee dat mensen het niet verwachten want als ze weer tot leven gewekt zijn staan ze vervolgens een tijdje stil, als sitting/standing duck.
Het vliegen zal nog wel even getweaked moeten worden, ben gisteren 4x in zo'n seahawk gesprongen, maar 4x hield de piloot het roer niet echt, zal wel een beetje met de lag te maken hebben. (al moet ik zeggen dat ik het de afgelopen weken ook wel vaak had met BC 1 , als boordschutter dan)
Ook het spotten (aanvinken met de SELECT/BACK button) gebeurt inderdaad nog te weinig, dat zal vast wel nieuwigheid zijn. Wel een hele verbetering t.o.v BC1, je moet er nu nog "moeite" voor doen om iemand op te gloeien. En hele magazijnen op iemand legen is er gelukkig niet meer bij.
Ik ben heel gelukkig met deze demo, weet zeker dat het eindresultaat nog veel beter zal zijn!
Indien er mensen zijn die mij willen toevoegen ga aub lekker je gang!! (kan nu zelf niemand toevoegen omdat de service eruit ligt volgens de xbox site EDIT: Toevoeg knop op xboxworld werkt niet lekker, kan wel gewoon inloggen via de xbox website
Frag on!!
Laatst bewerkt: 29 jan 2010