[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je puur en alleen shotgun gebruikt is dit spel soms inderdaad een drama. Maar serieus, over het algemeen is het toch wel goed te spelen? Ik speel dit spel iedere dag 2-3 uurtjes, en ik vind het goed te doen :thumbs:. Zelfs op laggy connections speel ik meestal wel goed door slim gebruik te maken van flanks, power weapons e.d.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus vraag je.

Heb je ook Gow 1 gespeelt? Daar was het veel minder, die heb ik echt met veel plezier gespeeld. Maar zo'n lag als deze game heeft is echt niet normaal. Speel Modern Warfare of Battlefield en je merkt direct het verschil. Het is toch zo dat je heel groot Microsoft in beeld krijgt als je deze game opstart. Schandalig eigenlijk dat ze daar niets aan doen, terwijl dit echt 1 van de grootste multiplayer-titels had kunnen worden.

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb GoW1 gespeeld. Ik vind GoW1 een kutspel in vergelijking met GoW2. In de eerste Gears was het alleen maar shotgun rushen, active downen, crab-walken en noem het maar op.
    Ik moet eerlijk zeggen dat Gears 2 in de beginfase een grote puinhoop was (Matchmaking wat heel lang kon duren, smoke grenades waar je spastisch van ging doen en noem het maar op). Maar na verscheidene TU's vind ik het spel erg vermakelijk.
    MW2 heeft inderdaad veel minder lag dan Gears 2. Dit komt door het superieure matchmaking systeem waarbij je eisen kunt stellen aan je matches, bijvoorbeeld dat je alleen met mensen uit een bepaald gebied wilt spelen.
    Ik vind Gears 2 afgezien van enkele problemen die het heeft, een fantastisch spel. Ik speel 10 matches per dag en daarvan zijn er 2/3 onspeelbaar. Sommige vinden dit een probleem, maar ik trek gewoon even mijn stekkertje eruit en ga naar een volgende match.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Merk aan de manier hoe je het erover hebt dat je een liefhebber bent van online shooters. Nooit de intensie gehad om Call of Duty of Battlefield te gaan spelen, kan je je stekkertje lekker ingeplugd laten. Dat hele lag-probleem werd mij teveel en hoop zeer dat dat in GOW 3 opgelost is, dan zal ik hem waarschijnlijk helemaal grijs spelen.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben het helemaal met je eens. Toen ik het nog speelde, dacht ik er precies hetzelfde over :thumbs:.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het leuke als je je kabeltje eruit trekt omdat het potje onspeelbaar is door de lag, je bij de eerst volgende keer een penalty krijgt van minus 1500 xp. :+

Maar ff serieus, in de tijd van GoW 1 speelde in nog intensief bijna elke dag online ( nu enkel omdat ik van Bill Gates een gratis maandje Live kreeg ).

Ik vond deel 1 geweldig online, tactisch, goed teamwork, en lag was er zo goed als nooit, je had alleen hostpower maar oke.

Bij deel 2 heb ik de laatste dagen misschien 5 potjes gehad die optimaal gingen, wat duidelijk aan de shotgun is te merken dan. Bij de rest van de potjes ergerde me ik gruwelijk als ik weer in close combat met de shotgun dankzij een vertraging niet uit de voeten kom.
    9/10 kills haal ik uit het planten van granaten en het lanceren, maar bij 1 op 1 combat van face to face werkt die niet geweldig.

Mocht er GEEN lag zijn was MP van deel 2 veel beter dan deel 1 maar zoals andere al zeggen dit hoort gewoon niet bij een game die zoveel werd gespeeld, en nu nog steeds trouwens.

Wat ik al helemaal ongeloofijk vind is dat ik zelfs geregeld potjes heb waarbij je figuurtje je actie pas uitvoert na serieus 1 minuut. Met name met fransen en oost europeanen komt dit voor.

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  7. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik het eens andersoms zeggen. Ik heb nooit de intentie gehad om een causal/gehackte shooter te spelen met een community die voor 80% uit 13 jarige schreeuwerige kinderen bestaat =(

Juist het kabeltrekken geeft je geen XP minder, het naar het dashboard gaan echter wel.

En nog een een algemene mededeling: Ik zie dat hier heel veel mensen klagen over de lag terwijl die reuze meevalt nu momenteel, diegene die nu nog steeds klagen kunnen gewoon deze game niet spelen en moet het maar gewoon bij de CoD's houden. _0/

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    haha ik denk serieus niet dat het daar aan ligt.:):

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey gast! Wist niet dat je ook op XBW zat :D. Ben het met je eens dat de lag de laatste tijd meevalt.
    (Ik ben Earth Adept92 btw ;))

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, niet echt een liefhebber hoor :p. Enkel Halo 3 en Gears hebben mijn interesse kunnen wekken omdat ze zo anders zijn dan de meeste shooters. Voor de rest speel ik zelden online shooters.
    Ik geef je verder volkomen gelijk dat het stekkertje eruit halen niet ideaal is, maar ik heb het er wel voor over. Ik vind het gewoon een topgame die jammer genoeg met veel problemen kampt.
    EDIT: Sorry voor de dubbel-post...

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0

Ik spel zelf 95% van de gevallen in een party, dan hoor je dus niemand anders, dat wat betreft je kinderen. Anders mute'en die herrie. Dit is trouwens bij GOW precies hetzelfde. Die gehackte potjes zijn bijna allemaal private matches van mensen die zo hun scores boosten. Check jij de leaderboards van je geliefde GOW2 eens. Is allemaal geboost. Als er in MW2 glitches zijn, dan worden die gepatched. GOW2 heeft al enorme lag sinds de release en is nooit opgelost. Het valt tegenwoordig een beetje mee zegt tie dan. Maar jij zal wel gelijk hebben, daarom kiezen veel mensen voor Halo, MW en Battlefield ipv GOW met z'n stekkertrekkerij.

12. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel :+ wil je het uitproberen?

Ja ik hou je in de gaten hahaha, had je posts wel gezien en ik dacht ik meng me even in de discussie :b:

Ow in de tijd dat ik nog MW2 speelde kon je geeneens in een party spelen ofzo |:- En ik wil liever niet mute, ze moeten gewoon een fatsoenlijke community hebben en dat hebben de "casual" shooters toch niet echt.

Bij GoW ben ik bijna nog nooit een schreeuwerige brit tegen gekomen want die zijn allemaal overgestapt op MW2 :cool: EN in GoW2 schreeuwen ze niet tegen je want ze hebben geen schijn van kans om tegen je te winnen en dan hebben ze respect voor je.....met als resultaat dat ze hun mond niet open trekken over hoe ze wel niet "pwnen" iedereen kan een nubetube afvuren niet waar? ->\o/<-

Lag niet opgelost sinds de release? Ondertussen zijn er al meerdere patches uitgebracht die het echt wel hebben verbeterd hoor en wees eerlijk er wordt al HEEL snel geschreeuwd als je gekilled wordt dat er sprake is van lag terwijl dat helemaal niet is.

Boosting in private matches? Hmmmmm.....who cares about private matches? Ik speel ALTIJD public. Je kunt geeneens XP verdienen in private matches, dus waarom zou je je daar aan storen? =( En ik ben nog nooit een gehackt potje tegengekomen in GoW2 terwijl dat in MW2 wel meerdere malen bij mij is voorgekomen en de patch kwam ook niet de volgende dag.

Nog 1 ding: Epic reset de boosters tenminste, daar mag infinity ward nog wel wat van leren _0/

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    WTF is dat met die Mexicanen vanavond. Weinig fatsoenlijke potjes kunnen spelen en de lagpotjes worden steeds gewonnen door een Mexicaan. :confused:

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mexicaanse griep?

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes met je game vriend :):

16. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    you know im right _0/

17. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gewoon de EU spelers geen US host laten joinen maar gewoon EU host dan is het probleem opgelost

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat is dit dan?
    [yt]6zU8UVIHg0A[/yt]

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Modellen van Gears of War zullen bespeelbaar zijn in de Multiplayer Mode van Lost Planet. De makers van Lost Planet vinden Gears of War zo goed/mooi dat ze met Epic Games hebben gepraat of de models niet ook bij hun spel konden, nou, dat kan dus.

Vraag me alleen af hoe die Gears of War models eruit gaan zien als ze zo hoog springen als de originele Lost Planet chars.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben weer begonnen met Gears of War 2, omdat ik erg veel mensen legaal de level 100 achievement heb zien halen heeft dat me gemotiveerd om er ook voor te gaan. Het probleem is: ik ben pas level 58, en het duurt dus nog écht lang om deze achievement te halen. Dus mochten er mensen veel experience halen binnen een korte tijd d.m.v. boosten oid, invite mij eens. Ik ben serieus van plan om ver te komen. Ik heb alles nog legaal gespeeld maar als je beseft dat je pas op 15% zit zakt de moed echt hard in de schoenen.

Deel Deze Pagina