Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    44 euro dan heb je hem binnen 2-3 dagen :)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik bestel ook voor 2 vrienden die geld naar mij overmaken, dus ik heb gratis UPS verzendig *). Geldt dat dan trouwens voor alle 3 die games? Of voor maar eentje?
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hier kom ik dus niet , na Play with Friends moet die connecten en dan krijg ik de fout dat ie niet kan connecten met EA online :mad:
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Een beetje mixed feeling over de demo.

    Grafisch niet helemaal overtuigend. Misschien omdat het een sneeuwlevel is. Altijd lastig contrastwijze. Had liever een groen level gezien. Of desert (maar ja ze wilden denk ik wat anders dan BFBC1 demo).

    Gelijk wel weer grote chaos (maar ja dat gevoel had ik in het begin bij BFBC1 ook, zal wel level onbekendheid zijn)

    Met assault rifle wel normale kills kunnen maken dus dat lijkt idd lekkerder/beter dan in BFBC1.

    Controls verder wel soepel vind ik.

    Maar je begint wel weer helemaal op NUL, dus geen gadgets nog. Voel je je wel een beetje hulpeloos:)

    En ik ben scheel en/of begrijp de HUD nog niet helemaal. Maar bv je HEALTH, waar staat dat? En die autoinjector uit BFBC1, is die er niet meer? Die assaault gast gooit nu een kist op de grond. Wtf?? Moet weer helemaal wennen en startposts en boekies gaan lezen zeker?

    Anyway, ik ben wel benieuwd of de retail versie er gfx nog wat op vooruit gaat (MP gesproken)
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0

    dat vond ik ook raar, ik vond de health balk ook niet. die assault gast kan ammo kisten gooien geloof ik en er is dus een nieuwe class, medic die kan reviven en health kan geven. :)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Enigste wat wel ERG irritant is is dat je je party maatjes amper ziet op de radar. Zo'n dof, doorzichtig groen streepje.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe demo hoor, en het knallen werkt zoals het hoort te werken \o/

    Mijn enige probleem is op het moment dat mijn 360 binnen een uur vast liep, dit gebeurde me ook aardig wat keren met 1943.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb je geen EA accountje dan? Kun je toch zo aanmaken?
    Net ff met Maarten00 en een vriend van me gegamed, ging perfect in een squad..
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Inderdaad ging lekker, werkte perfect, en het kiezen op welke squad member je wil spawnen is super! Is handig bij het verdedigen van de crate.

    Er is geen health bar inderdaad, beetje lastig, maar ik speel toch altijd het liefste medic bij BF dus als ik geraakt wordt gooi ik gewoon even zo'n health crate neer!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee waarschijnlijk krijg je bij het gehele spel een persoon erbij die uitlegt hoe alles werkt.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen, maar volgens mij heal je automatisch?
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar dat gaat echt een stuk langzamer als dat je gewend bent van andere shooters. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik iemand dus bijna dood schiet, maar dat hij me toch heeft. Vervolgens krijg ik een minuut later 40 punten voor een critical damage assist, dus een medic is toch wel verrekte handig hier.
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaar, ik vond het al raar8)

    Btw medic kistjes kan je ook niet meer in het wilde weg om je heen gooien, kistje moet nu elke keer `opladen`.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Waar is dat dan? Want ik moet zeggen dat ik de demo een tijd gespeeld heb en toch cool begin te vinden. Plus dat ik sowieso de game wel wilde gaan halen alleen al voor de singleplayer.
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Controls zijn wel wennen.

    De poppetje controls vind ik chilller die houd ik dus zo.

    Flight heb ik op inverted en op BF1 control alleen lelijke is dan kon je descend en ascend met de lb en rb (of iig lb knop) en dat kan nu alleen nog maar met pookje dus dat is wennen.

    Land heb ik even geprobeerd zoals ie is, niet super vervelend maar de BFBC1 controls vind ik toch fijner dus daar op gezet lekker gas en remmen met links en schieten met rechts.

    Hoe spot je eigenlijk luitjes? en die Bradley tank heeft bijvoorbeeld als je RB indrukt (secondary weapon) gaat ie locken ofzo? Snap niet echt wat er gebeurd namelijk...

    Welke dingen hebben nog meer secondary fire?
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn 2e sessie. (quick Match) stapte ik bij een squad (eerste sessie liep ik alleen wat rond). Gelijk een stukkie beter want je kan idd selecteren op squad member om te respawnen. Erg prettig!

    Begin de map ook beter te snappen en begin ook aan de (aparte) gfx te wenne. Eigenlijk best indrukwekkend, al vind ik een sneeuwmap toch niet ideaal als DEMO.

    Snap nu ook hoe unlocks werken. Ik heb de XM8(?) en dat tracerdart ding, die je nu als ASSAULT bij je kan dragen (goeie zaak!)

    Trouwens assault rifles schieten idd lekkerder/beter dan in BFBC1. Ik was in BFBC1 zo gefrustreerd door assault wapens dat ik uiteindelijk alleen met de medic speelde. Hier lijken alle klasses leuk. Wederom PRIMA.

    Helivlucht was niet een succes:) maar andere voertuigen zijn prima.

    Ik moet zeggen, ik blijf nog wel eens 'haken' achter een rotsblok of een afgenald muurtje. Is ff lastig, kwestie van wennen denk ik.

    Idd, door andere opgemerkt, soms trilt/schudt het beeld. Vervelend. Als een tank voorbijkomt, ok of een inslag vlakbij, maar het gebeurt ook als er niets aan de hand is. Vreemd.

    Echter, al met al, 2e sessie was lekkerder. Altijd een goed teken bij een game:)
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Moet zeggen dat je ziek veel punten krijg voor het opblazen van een tank met C4 :eek:. Gisteren in de laatste match die ik speelde, tot 2 keer toe 340 punten voor een tank met 2 personen erin, die bonussen blijven komen :D
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik baal dan ook als een stekker dat je moet gaan snipen om met C4 te kunnen spelen. In deel een speelde ik altijd als specialst en blies ik halve levels op!

    Ik was gisteravond laat thuis dus ik heb alleen vanochtend even 2 minuten gespeeld (k/d ratio 0:1) om de feeling even door te krijgen en het smaakte naar meer. Maar goed ik behoor tot de groep die BF:BC1 helemaal kapot heeft gespeeld dus in die zin kan deze game al niet meer stuk bij mij.

    Krijg je trouwens nog unlocks als je deel een heb gespeeld of niet?
     
  19. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me ook opvalt, dat je als BFBC 1 "veteraan" gelijk aan de slag kunt. Heb 3 potjes gespeeld en alledrie bij de top 3 met minimaal 2200 pts. En als het goed is wordt het alleen maar beter met alle gadgets/unlocks.

    Over de graphics, kom op laten we nou niet van die graphics hoeren zijn, indien je dat zeer belangrijk vind was je wel op de PC gaan gamen waar je extreem hoge resoluties kan instellen. En iedereen die zegt dat de graphics lelijk zijn moet maar eens een bezoek brengen aan Pearl... Deze game is niet bedoeld als uithangbord voor graphics, maar teamwork, het "oorlogsgevoel" zijn veel belangrijker.

    Kan me nog goed herinneren bij de demo van BC 1 dat er in het begin ook zoveel lag was maar dat dit binnen een aantal dagen verholpen. Ook waren er een heleboel elementen in het spel (en op de HUD) die later in de uiteindelijke versie nog toegevoegd werden.

    Wat ik wel mis is een health balk, speel zelf altijd als medic (At your service!) en vind het wel handig om te zien hoe ver ik nog ben met m'n health. Zal vast nog toegevoegd worden. De defribilator is wel een mooie toevoeging als heb ik het idee dat mensen het niet verwachten want als ze weer tot leven gewekt zijn staan ze vervolgens een tijdje stil, als sitting/standing duck.

    Het vliegen zal nog wel even getweaked moeten worden, ben gisteren 4x in zo'n seahawk gesprongen, maar 4x hield de piloot het roer niet echt, zal wel een beetje met de lag te maken hebben. (al moet ik zeggen dat ik het de afgelopen weken ook wel vaak had met BC 1 , als boordschutter dan)

    Ook het spotten (aanvinken met de SELECT/BACK button) gebeurt inderdaad nog te weinig, dat zal vast wel nieuwigheid zijn. Wel een hele verbetering t.o.v BC1, je moet er nu nog "moeite" voor doen om iemand op te gloeien. En hele magazijnen op iemand legen is er gelukkig niet meer bij.


    Ik ben heel gelukkig met deze demo, weet zeker dat het eindresultaat nog veel beter zal zijn!

    Indien er mensen zijn die mij willen toevoegen ga aub lekker je gang!! (kan nu zelf niemand toevoegen omdat de service eruit ligt volgens de xbox site EDIT: Toevoeg knop op xboxworld werkt niet lekker, kan wel gewoon inloggen via de xbox website


    Frag on!!
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zie veel mensen toch wel klagen over de graphics maar.. Ik vind de graphics nou juist erg mooi? Weliswaar dat de bomen misschien niet helemaal up to date zijn maar de maps zijn gigantisch vergeleken met maps uit MW2 en toch vind ik het allemaal erg mooi.

    En de sound effects zijn zeer goed, als je met een sniper schiet in een dichte ruimte hoor je het schot gewoon galmen.


    Denk dat dit wel een preorder voor mij word..

    Weet iemand trouwens of je alles kwijt raakt als de host eruit knalt? Ik had namelijk zoals ik eerder had gezegd behoorlijk wat dingen unlocked en die raakte ik toen allemaal kwijt.. Alleen las ik iemand die zei dat ie na verloop van tijd die dingen weer gewoon terugkreeg?


    Btw, spelen jullie met Aim assist on of off? Merk dat je met hoge sensitivity en geen aim assist nog wel is over je doelwit wil heen vliegen als je met assault rifles op wat langere afstand schiet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina