Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net een stukje van de keynote over iWorks, dat zag er wel onwijs makkelijk uit en het lijkt me ook fijn om daar mee te werken.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze noemen het zelf, zoals altijd, hun meest revolutionaire, innovatieve, "ongelofelijke" product everrrr. Dat is naar mijn mening totaal niet zo.
     
  3. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je het al vast gehad? Heb je het al gebruikt? Nee. Wacht nou 's met dat snel afkappen van een product dat niemand heeft gebruikt, op de journalisten die er gisteren waren na.

    De iPad-formule moet groeien. De toekomst van het device ligt in de handen van de ontwikkelaars van applications. En ik ben er van overtuigd dat er over een tijd applicaties uitkomen die de iPad een megaboost zullen geven.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Ik heb hem al vastgehouden. Mijn iPod Touch doet hetzelfde met een iets kleiner scherm :)

    /Edit: Met je edit ben ik het dan wel weer eens :9
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, mijn iPhone en iPod touch doen inderdaad hetzelfde. Maar daar ga ik niet relaxed mee op de bank zitten om heerlijk touchscreen te browsen. M'n iPhone gebruik ik om vlug ergens snel iets op te zoeken. De iPad is voor heel andere doeleinden gemaakt.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dus als ik hem straks in de hand heb zou het goed mogelijk kunnen zijn dat ik toch kan multitasken, films in 16:9 kan kijken en usb spul er op kan aansluiten?
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik geloof er ook niet in dat straks Nederlands kranten aankomen met net zo'n app als the Times.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat is nog niet eens zo erg van voor internetten lijkt de iPad mij wel super handig. De Times website werd gewoon goed fullscreen weer gegeven
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, maar je moet Apple niet afschieten op je eigen verwachtingen.
    Sure, het is jammer dat hij dat niet kan. Maar iedereen praat nu al zo negatief over het apparaat zonder hem ooit gebruikt te hebben. Apple heeft gewoon z'n eigen gedachte over de iPad (concurrent van de Kindle en Nook) en op dat gebied blaast hij beide volledig weg.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan denk je verkeerd......

    Een minimale uitgave wat wel vele voordelen met zich uitbrengt.

    1) Je deadlines zullen allemaal komen te vervallen en de timeframe verschuift.

    2) Je hebt geen drukkosten

    :cool: Distributie , welke ?????/ het is online 8)

    4) Het is milieubewuster.....

    En ga zo maar door...........

    Het zal niet meteen er komen, maar dat het komt is zeker.......
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zo´n soortgelijk topic is gister juist gesloten :+
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De iPad is nu de grootste concurrent van de Kindle DX ($ 489).
    Vooral dat Kindle binnenkort komt met een iPhone App.
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik helemaal overheen gekeken 8). Maar ik denk dat als je de iPad in dit topic houd, dit topic heel onoverzichtelijk wordt met de vragen over macs en de bedenkingen over de iPad.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alle werk voor niets geweest :):
    Ben van mening dat de iPhone thread een beteren plek is voor de iPad.
    Dit omdat de App's van de iPhone ook werken op de iPad !

    --
    Downloade gisteren de nieuwe MagicPrefs voor mijn Magic Mouse.
    Alleen kon ik er niet werken omdat mijn linkermuis knop ineens werkt als een rechtermuis knop :mad:
    Je begint zo weinig met 2 rechtermuis knoppen 8)
    --

    Fujitsu claimt ‘iPad’.

    In 2009 werd de naam ‘iPad’ weer vrijgegeven omdat Fijutsi niet meer reageerde op verzoeken van het Amerikaans bureau voor patenten en handelsmerken. Twee maanden later zette het computerbedrijf de procedure echter weer in gang. Daarna claimde ook Apple de naam.
    Enige die hier voordeel bij hebben zijn de advocaten van beide partijen !!
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    usb is niet nodig omdat je je foto's via itunes en je iphoto database synced.
    heeft ook geen zin om 12 mega pixel foto's direct op de ipad te zetten.

    serieus multitasken? als jij game aan doen bent of een boek leest, wat wil je op de achtergrond gaan laten doen? en voor andere apps hebben ze push voor uitgebracht.

    heeft niets met fanboy te maken, tis gewoon dat mensen altijd klagen over iets. dan moet je het niet kopen. je gaat ook niet klagen over een fiat dat ie langzaam gaat, dan koop je een ferrarri.

    product is zoals het is. heeft wel een quad core cpu.

    ach kan mij het ook schelen, ik hoef er toch geen een:)
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je zit rustig te surfen en hebt terwijl msn aanstaan. Elke keer als je een bericht krijgt krijg je die irritante popup waar je op dient te drukken voordat je verder kunt... En als je besluit het te lezen, sluit de browser zich. Je hebt gereageerd en wil weer verder surfen. Maar na 5 seconden wordt de rust weer bruut verstoord door hetzelfde push bericht, zodat je weer dezelfde handelingen moet uitvoeren... Hoef je niet uit te leggen dat het omslachtig is allemaal. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja tis niet optimaal, en snap het ook wel maar tis gewoon een met de deeg roller uitgerekte ipod touch, wat verwachten mensen dan:lol:
    en zo ver ik weet hoef je niet op dat push bericht te drukken, druk er naast en je browsed verder. tevens gaat dat bericht ook weg in een x aantal secondens
    er zal op later termijn vast wel multitasken inkomen als de nieuwe iphone ook op dezelfde cpu draait. komt er een FW update voor beide devices en klaar. want die quad core cpu kan het makkelijk aan. ze hebben denk nu voor de veiligheid gekozen, ipad de markt op en later uitbreiden, net als vorige iphones.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    We wachten maar gewoon allemaal op de HP Slate. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina